Dertli gibi durmamak iin

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve fatma18 tarafından 11 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : fatma18
  1. fatma18

    fatma18 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    230
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba:teytey:
    ben derrtli gibi duruyormuşum ya.hiçbi derdim yok ama,bazılarının yanında,ya da nasıl desem,samimi arkadaşlarım olmadığı zaman,topluluk içinde falan dertli gibi duruyormuşum.evet fazla konuşmam ama konuşcak birşeyde bulamamki,ya da canım konuşmak istemez napabilirim bu huyumu yenmek konusunda.
    dışardada çok sert duruyormuşum kimseyle konuşmayan biri gibi falan.nasıl daha yumuşak,daha canlı durabilirim.:sm_confused:bazılarının yanında çok neşeliyimdir ama herkezin yanındada sürekli konuşmakmı gerekir ya.heleki samimi olmadıkların,sevmediklerinin yanında.

    bu davranışımı nasıl değiştirebilirim?şimdi içime dert oldu acaba her zamanmı böyle duruyorum.mesela servis beklerken falan böyle dertli sorunlu gibimi duruyorum acaba.
    toplum içinde çok mutlu,neşeli nasıl durabilirim?sürekli kahkahamı atcam durup dururken.anlayamıyorım.normal ciddi duruyorum ama dertli gibiymişim işte.

    nolur yardım edin,öneride bulunun.nasıl değiştircem bu davranışımı:sinifsinif:


    biranönce bu görünüşüden kurtulmak istiyorum.her ortamdada normal gözükmek istiyorum.sorunlu biri gibi gözükmek istemiyorum :bbo:
    önerilerinizi bekliyorum..


    ekleme yapıyım.
    beden dersindeydik,kızlarla oturuyorduk ki tek bende değil hepimiz oturuyoduk,ben normal duruyorum kafam eğik falan değil suratımda asık değil dediğim gibi genelde gülerim zaten ki gülümsüyodumda diğer arkadaşlarımdan ciddi duranlar konuşmayanlarda vardı ama hoca dedi sen kalk soluk duruyon kalk canlan biraz şunları götür dedi elindeki kağıtları vererek.anlamadığım şey gayet normal durduğumu düşünüyorum ama soluk cansız duruyon canlan azcık diyor bana.anneme soruyorum görüntün normal saçmalamış hoca diyor.ama anne olduğu için öyle diyordur.
    gerçekten anlamıyorum beni diğerlerinden sorunlu ,cansız gösteren ne?diğer arkadaşlarım sürekli konuşuyor desem değil gayet ciddilerdi bende ezik durduğumuda düşünmüyorum ama bende bişeyler varki hoca haraketlen biraz diyor.normal duruyorum ama nasıl uyuz cansız olabiliyorum anlayamıyorum.

    uzun yazdım sanırım ama taktıkça takıyorum biliyorum boşveriyorum ama bu sözleri artık duymak istemiyorum benim diğerlerinden ne garipliğim varsa yaşım ilerlemeden düzeltmek istiyorum ama elimden birşay gelmiyor.nolur yardım edin.
    cansız durmamın ten rengimle alakası yoktur değiklmi?arkadaşlarımın içinde biraz beyaz kalıyorumda
     
    Son düzenleme: 11 Kasım 2009
  2. 11 Ekim 2009
    Konu Sahibi : fatma18
  3. fatma18

    fatma18 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    230
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    .....
     
    Son düzenleme: 13 Ekim 2009
  4. 14 Ekim 2009
    Konu Sahibi : fatma18
  5. elanur123456

    elanur123456 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    127
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    her zaman güleryüzlü olmayı dene,gülümseme hiç eksik olmasın yüzünden,güzel şeyler düşün,sosyal çevreni genişletmeye çalış,insanlarla sohbet ederken,ya da kalabalık bir sohbet ortamındayken arada bir sen de bir şeyler söyleyerek sohbete dahil ol,bir iki sefer zorlasan üçüncü de otomatik olarak gerçekleşecektir bu.bunları alışkanlık haline getirirsen üstesinden gelebilirsinopuyorumnanaktan
     
  6. 14 Ekim 2009
    Konu Sahibi : fatma18
  7. emekli_

    emekli_ *teyze adayı* Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    571
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    113
    Canım öncelikle kendini sorunlu gibi hissedip dert etme.bende aynıydım suratsız dostu olmayan bi tiptim.bende bundan 1 kaç ay önce aynı kişiliğe sahiptim ama iş hayatına atıldım falan ister istemez bu karamsırlıktan kurtulacaksın takma sen başkalarını olduğun gibi ol kendinle barışık ol kendini düzeltmeye çalış güler yüzlü ol.boş konuşma yeter ki konuşmuş olmak için konuşmuyorsun sen ben seni biliyorum inanıyorum sana düzeleceksin canım.arkadaş edin onlarla takıl ortam kur dışarı çık falan.bak o zaman en favori sen olcan bebişim:dance::teytey: :d
     
  8. 14 Ekim 2009
    Konu Sahibi : fatma18
  9. fatma18

    fatma18 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    230
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çook teşekkürederim önerileriniz için.

    toplulukta bende konuşmalara gircem güleryüzlü olcam suratsız olmıcam çevremi genişletcem :lepi:
     
  10. 14 Ekim 2009
    Konu Sahibi : fatma18
  11. TheShe

    TheShe Guest

    Evet yukarda söylenenler mantıklı.
    Ama canım dertli göründüğünü kim söyledi? Bir kişi mi bunu söyleyen bir kaç kişi mi?
    Ciddi durmak dertli görünmek değildir ki..
     
  12. 15 Ekim 2009
    Konu Sahibi : fatma18
  13. marjinalfaydali

    marjinalfaydali http://www.ispanak.com.tr Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.143
    Beğenildi:
    51
    Ödül Puanları:
    153
    Bu durum yüz kaslarının yapısıyla da alakalı olabilri. Benim de doğuştan gelen bi çatık kaş çizgim vardır, yanaklarım aşağı doğrudur, karşıdan gelenler dövecek sanırmış beni bi zamanlar kaydirigubbakcemile3 Bir yöntem: bir süre yolda yürürken filan aklına komik şeyleri getir, bi süre sonra kendiliğinden yüzüne refklekssel olarak bir gülümse geliyor ve gülümsemediğin zaman kendin bile farkediyorsun kaslarının aşırı gergin durduğunu ve ağzın ister istemez hareketleniyor. Saçma bi yöntem gibi mi geldi ? Bence bi süre dene kaydirigubbakcemile5
     
  14. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : fatma18
  15. fatma18

    fatma18 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    230
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ilk babam dedi ama onun yanında öyle durmam önemli değil kendisi gıcıktır biraz o yüzden genelde onun yanında suratım asık durur ama onu dert ettğm yok dayerimseniben
    Ama anneme sordum öylemi duruyorum diye o da hiç arkadaşın yokmuş kimseyle konuşmaz biriymiş gibi duruyosun başkalarının yanında falan dedi.
    bi ara da çok ciddi herkezle konuşmayan sert biri gibi duruyosun demişti.:1no2:

    bir de bindiğim bi servis vardı onun şoförü sormuştu bi derdinmi var falan diye :çok üzgünüm:
    öyle duruyorum heralde yani:çok üzgünüm:


    arada suratsız diyende oldu bu arada :-)
     
    Son düzenleme: 16 Ekim 2009
  16. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : fatma18
  17. fatma18

    fatma18 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    230
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çook teşekkürler önerin için.
    deniyorum arada.denemeyede devam etceğm sayende.aklıma zaten bu dertli gibi gözüktüğümü takmışlığım geliyo gülüyorum .
    ama dışarda kimse durup dururken gülmüyorki,yolda tek başına birini gördüğüm zaman falan suratları gayet normal duruyor.hiçde gülmüyorlar ama ben dışarda neden dertli gibi duruyorumki :çok üzgünüm:
     
  18. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : fatma18
  19. safkan

    safkan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.257
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    bende oyleyın anneme cekmısım annemde dusunurken kaslarını catar
    normal bakarak dusunemıyorum demekkı bende care bulan varsa banada desın