dertmi bilmiyorum ama :)))

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve nalansu09 tarafından 15 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    15 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nalansu09
  1. nalansu09

    nalansu09 çatlak patlak yusyuvarlak Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.015
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    herkesin derdin çare bulan sayın kk hatunları allah aşkına bana bi yol gösteriverin ..
    bu dertmi degilmi karar veremedim ama eşim aşırı derecede titiz .inanın bıkmak üzere gibi birşeyim hatta bıktım.
    gayet güzel giden bir evliligim var 6 yıldır hiç sorun yaşamadım desem yeridir ama kızlar bu aşırı titizligi beni öldürüyor .öyle böyle değil ya sinir oluyorum .ben evlenmeden bir yıl yanlız yaşadım atamam oldu tek kaldım tamam çokta titiz düzenli bir evim yoktu düşünün klasik bekar evi işte ama evlendikten sonra ona uyum saglamak için elimden ne geliyorsa yaptım tam bi temizlik hastası oldum onun yüzünden ama bir türlü onun istedigi gibi olmuyor herşeyde bi kusur buluyor bunu benim yüzüme söylemesede ben anlıyorum .beni kırmakta istemiyor ama belli oluyor yani .
    işten geliyor daha kravatını çıkarmadan alıyo eline küçük şarzlı süpürgeyi duvar diplerini alıyor bi yandanda temizde bi üstünden geçeyim dedim diyor ..dedim ona atacam bi gün bu süpürgeyi balkondan görcen gününü .kıyafet dolabını düzenliyorum mesala sürekli uyarıyor üstünden çıkardığını katla yerine geri koy diyor normalde benim gördügüm bunu kadınlar eşlerine söyler degilmi sonuçta bende çalışıyorum inanın akşamdan evi temizliyorum ertesi gün işten geldikten sonra tekrar topluyorum ama o geliyor yine bi kusur buluyor söylemiyor ama ben anlıyorum .ben yemek yerken tv izlemeyi çok seviyorum o tutturuyor mutfakta yiyelim ev dağılmasın evde şöle keyifli bi şekilde yemek bile yiyemiyorum çocuklara sürekli karışıyor gidin odanızda oynayın oda memnun degil aslında bu huyundan ama yapamıyor anlıyorum .düşünün kızlar gece uykusundan uyanıp çarşafını düzeltip geri uyuyor allahım deli edecek bu adam beni ya..arabaya bincezya hepimizin ayakkablarının altını sildiriyor :))
    en zoruma gidende o böyle yaptığı için kendimi pis bi ev kadınıymış gibi hissediyorum halbuki herkes benim evimin pırıltısına hayran kalıyor..
    napcam kızlar ben bu kozalak kafa kocamla varmı bi öneriniz ...okudugunuz için teşekkürler..sevgiler ..bilmiyorumkismilebilmiyorumkismile
     
  2. 15 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nalansu09
  3. NilCeren

    NilCeren Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    782
    Beğenildi:
    284
    Ödül Puanları:
    113
    amanınn çok enteresan bir şey bu, eve gelip duvar diplerini almak gece çarşaf düzeltmek falan abartı, yani psikolojik bir problem olabilir, aslında kendisi de kabul ederse ve bu durumdan şikayetçiyse psikoloğa gidebilir.
     
  4. 15 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nalansu09
  5. bernamm

    bernamm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    322
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    hasta galiba eşin yazık
    tedavi olmalı
     
  6. 15 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nalansu09
  7. samantha

    samantha bkz: kara mizah Pro Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.086
    Beğenildi:
    2.555
    Ödül Puanları:
    163
    resmen obsesyon olmuş adamda :) sen titizlendikçe ben pis olcam deyip çekirdek çitleyip yere atsan işe yarar mı acaba
     
  8. 15 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nalansu09
  9. nalansu09

    nalansu09 çatlak patlak yusyuvarlak Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.015
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    evet canım enterasan ötesi ..ama kabül etcegini sanmıyorum piskologa gitmeyi...
     
  10. 15 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nalansu09
  11. _eLfiDa_

    _eLfiDa_ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.441
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ayyy Nalansuuu...
    Hiç gülecğim yoktu gece gece be arkadaşım....
    Valla haklılsın dert aslında o kadarı da...
    Yapcak bişey yok bacım atsan atılmaz satsan satılmaz, seviyorsunda kocanı bak...
    Cok umursamamaya calışacaksın, öyle kabullenmeye devam edecksin, hiiiç üzerine alınmayacalksın..
    elinde şarjlı ev süpürgesiyle gezsin dursun..
    Relaks ol... kendini de hiç pasaklı hissetme bence...
    onun ki titizlik hastalığı seviyesinde demek ki...kendi de farkında, sana da bişey demiyor sonucta....

    sonucta "yapcak bişey yok"
    eşinin pasaklılığından dert yanan hatunları düşünüp mutlu olmaya calış...

    Hayırlı geceler...
     
  12. 15 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nalansu09
  13. nalansu09

    nalansu09 çatlak patlak yusyuvarlak Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.015
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    ayy düşünemiyorum ne yapar acaba bişey demezde hemen kabukları toplamaya başlar :)))))
     
  14. 15 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nalansu09
  15. NilCeren

    NilCeren Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    782
    Beğenildi:
    284
    Ödül Puanları:
    113
    o da memnun değil falan demişsin ya hiç konuştunuz mu bu konuyu kendi aranızda??
     
  16. 15 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nalansu09
  17. nalansu09

    nalansu09 çatlak patlak yusyuvarlak Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.015
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    teşekkür edirim canım vallahi bazen çok sinir oldugumda keşke diyorum şöle pasaklı bi kocam olsaydı inanın çok can sıkıcı bi durum ya ..
     
  18. 15 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nalansu09
  19. nalansu09

    nalansu09 çatlak patlak yusyuvarlak Pro Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.015
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    yani konuştuk tabikide böyle benim için çok önemli bi sorun teşkil ettiginhin farkında degil elimde degil ne yapayım diyor bende başka bi problemimiz olmadığı için çokta arıza çıkarmıyorum ama bi gün fena tepem atacak ondan korkuyorum sürekli ama sürekli iş ögretilmek çok gıcık birşey ya ..