desolett kullananlar

Konusu 'Aile Planlaması' forumundadır ve melek11 tarafından 9 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : melek11
  1. melek11

    melek11 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar ben desolette yumartalığımda 2 tane kist olduğu için başladım. kullanmaya başladıktan 10 gün sonra doktora gittim birtanesi kaybolmuş diğeri küçülmüştü. doktorum 1. kutu bitsin sonra bir kutu daha bitir dedi. 2 kutuyuda bitirdim. 2. kutu bittikten sonra normal adet kanaması oldu ve bitti. bittikten 4 gün sonra kahverengi lekelenmelerim oldu. doktorumu aradım hapı kullanmayı bıraktığın için normaldir dedi. 1 hafta oldu hala lekelenmelerim oluyor ve arada sırada sağ kasığımda eğilirken yada dokunurken ağrı hissediyorum. sizde ilaçı bıraktıktan sonra böyle şeyler oldumu. şimdiden teşekkürler.
     
  2. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : melek11
  3. sadiye77

    sadiye77 oğluşuma kavuştum Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    226
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    bende de kist vardı. 3 cm. 15 gün soğan kürü uyguladım. ve kist kayboldu. bence ilaç kullanmaktan daha iyi.
     
  4. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : melek11
  5. melek11

    melek11 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76

    başladım birkere ama bıraktım. şimdi tek sorunum kahverengi lekelenmeler ve ağrım
     
  6. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : melek11
  7. melek11

    melek11 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hiç kimse desolett kullanıp bırakmadımı? cevap veren yok arkadaşlar
     
  8. 11 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : melek11
  9. madamtusot

    madamtusot Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2011
    Mesajlar:
    983
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    41
    desoletti her zaman aynı vakitte almamışsan, ya da uzun süre kullanıp bırakınca lekelenme yapıyor ne yazık ki. hatta tüm doğum kontrol hapları yapıyor. yine de bir doktora görünmekte fayda var ama ciddi bir problem yok gibi, bana da olmuştu.
     
  10. 6 Eylül 2011
    Konu Sahibi : melek11
  11. bendenizburcu

    bendenizburcu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    merhaba arkadaşlar;
    Bu ilacı kullanan arkadaşlara bir şey danışmak istiyorum. ben 3 aydır desolet kullanıyorum. Herzaman düzenliydi ilaç alımlarım, fakat birkaç gün önce, 1 gün boyunca ilacı içmeyi unuttum. Ertesi günü uyandığımda unuttuğum ilacı içtim ve o gün yine normal saatinde 2. ilacı içtim. :2: İlacı yanlış kullandım sanırım. O günden beri ilaca devam ediyorum bırakmadım. hamile kalma olasılığım çok mu yüksek? :KK28: yardımcı olursanız sevinirim.
     
  12. 6 Eylül 2011
    Konu Sahibi : melek11
  13. gynecologist

    gynecologist Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2011
    Mesajlar:
    146
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    63
    kendinize bir kaç hafta zaman tanıyın.
    geçmezse jinekoloğunuza tekrar başvurun. korkmayın...
     
  14. 13 Temmuz 2012
    Konu Sahibi : melek11
  15. papatya98

    papatya98 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Herkese merhaba.Lütfen doğum kontrol haplarını çok dikkatli kullanın.Hatta çok gerekmedikçe kullanmayın derim ben.Özellikle desolett hakkında söyleyeceklerim var.Adet düzensizliğim olduğu için progestan adında bir ilaç verdiler.Bunu bir süre kullandım;fakat tarihlerde yanlışlık yapınca ayda 2 kere adet gördüm he bir de ara kanama.Bunun sonrasında tekrar doktoruma gittim.Yanlış kullanmamdan dolayı yumurtalığımda 5 cm lik kist oluştu.Bunun üzerine dr.um bana desoletti verdi.Tabi bana ne en yüksek dozda hormon ilaçlarından biri olduğundan ne de oluşabilecek ciddi yan etkilerden bahsetmedi kendileri.Desoletti bi hafta kullandıktan sonra bacaklarımda bir uyuşma hissettim ama ciddi bir uyuşma.İnternetten de desolett kullanıp yoğun bakımlık olan birkaç kişiyi okuyunca hemen dr.umu aradım,durumu anlattım.Sesinden eteklerinin tutuştuğunu anladım zaten.Bana hemen ilacı kesmemi ve ertesi gün kendisine gitmemi söyledi.Ertesi günü beklemeden başka bir kadın doğum dr.u bulup,eşimi de alıp gittim,durumu anlattık.Eşime dönüp dedi ki;hemen siyami ersek acile gidiyorsunuz dedi.Pıhtı atma ihtimali varmış ve beyne kadar sıçrayabilirmiş.Böyle ciddi bir durumda bile beni 1 gün bekletecekti.Hemen gittik tabi.Coraspin kan sulandırıcı verdiler.10 güne yakın kullandım coraspini.Şu an için bir şey yok ama küçük pıhtılar atmış dediler.Coraspinle önlemimi almış oldum.Size bütün detaylarıyla anlattım;çünkü insan hayatı ucuz değil.Lütfen dikkatli olun,zorunlu olmadıkça kullanmayın,en azından bu tarz bir belirti baş gösterdiğinde kesinlikle es geçmeyin.