diane 35 ile iğneli tedavinin zararı olur mu?

Konusu 'İğneli Epilasyon' forumundadır ve tear_zone tarafından 6 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tear_zone
  1. tear_zone

    tear_zone Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2009
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm arkadaşlar ben uzun zamandır bu tedavileri yaptırıyorum önceleri lazeri denedim fakat etkili olduğu için iğneli epilasyon yaptırıorum sorunlu bölgem boynum şimdi yok denecek kadar azaldı, bazı bölgelerimde problemli örneğin göbeğim, göğüs bölgesi gibi bunları iğneliyle bitirmek istiorum ama bildiğim kadarıyla diane 35 ilacı kullanım süresince kıl dökme gibi özelliği var ayrıca göğüsleride büyütüyormuş tedavi boyunca bol bol su tüketmekte lazımmış buraya kadar herşey tamam ama hapı kullandıktan sonra daha beter kıllar çıkıomuş kilo aldırması da cabası bide merakım benm adetim düzenli yumurtalıklarımda normal gözüküo yineden epilasyon süresince bu hapı alsam sizce zararlı olur mu lütfen cvplandırın.........:ecrin_bebek:
     
  2. 7 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tear_zone
  3. mine81

    mine81 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    144
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bnce bu konuda hekimine danışman en doorusu olur canım.
     
  4. 7 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tear_zone
  5. kujum

    kujum lilyum Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.933
    Beğenildi:
    93
    Ödül Puanları:
    153
    ben diana 35 kullanıyorum 1 sene kullandım kılo yapmadı ama selülit yaptı bende.bazı insanlarda kıllanmayı azaltırken bazılarında aksi tepkı yapıp çoğaltıyo
     
  6. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tear_zone
  7. acigul

    acigul Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    679
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    ben dianeyi 5 senedir kullanıyorum:lepi: canım ayrıca diane eşliğinde iğneli epilasyon yaptırdım kesinlikle bişi olmaz banada doktorum tavsiye etmişti ve çok memnun kaldım kaydirigubbakcemile5. hamileyken kullandığım ilaçlar yüzünden tekrarladı ve tekrar gitcem epilasyona. kilo yapmadı bana hiç. hiç bir yanetkisi olmadı aksine beni mutlu etti ilacına devam et. hem ilaç hem epilasyon daha ii sonuç veriyo. a.s.a.s. umarım güzel sonuç alcaksın sende yerimseniben
     
  8. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tear_zone
  9. simurg_

    simurg_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.081
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    hormon ilacı alırken dikkat etmek gerekiyor. evet diane 35 vücut ağırlığında değişiklik yapar metabolizmaya bağlı olarak vücut kütlesi değişir. herhangi bir epilasyon yöntemi yapıp yapamayacğınızı dokoturunuza sorun. daha sağlıklı olur bu wesselam.
     
  10. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tear_zone
  11. angelnr*

    angelnr* Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    838
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    108
    Ya diana 35 nedir ne için kullanılıyor?
     
  12. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tear_zone
  13. acigul

    acigul Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    679
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86


    canım diane 35 kıllanma rahatsızlığı için, doğum kontrolü için kullanılıyor.
     
  14. 20 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tear_zone
  15. angelnr*

    angelnr* Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    838
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    108
    Ya bu kıllanma rahatsızlığıyla ilgili benim de kendimden şüphelerm var da ondan sordum. Ama artırıyo filan denmiş nası bi ilaç anlamadım :) Bir de siz neyden şüphelendiniz de çıktı bu ortaya ?
     
  16. 20 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tear_zone
  17. acigul

    acigul Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    679
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    hayır düzensiz kullanırsan bi başlar bi bırakırsan sattinde yutmazsan artırıyo. arkadaşım öle yaptı ve pişman oldu sonra düzenli kullanmaya başladı memnun kaldı. dedimya ben 5 senedir kullanıyorum en az 4 ayda etki etmeye başlıyor ve sonraki aylarda farkediyosun etkisini. ben 19 yaşındayke göğüs arasında 1kaç tane kıl gördüm annem doktora götürdü önce bişi yok dediler ama 1 seneye kadar çoğaldı. o ara çok stresliydim kardeşimi kaybetmiştim onun dışında tahlillerim normaldi. bi hastalık bulaşmayagörsün bidaha kurtulamıyosun. 35 yaşına kadar kullanabilirsin dedi doktorum. 35 yaştan sonra bırak dedi. kullanıyorum hiç bi şikayetim yok gayette memnunum. ilaç eşiliğinde epilasyonda yaptırdım 2 sene hiç bişey kalmamıştı ama hamilelik boyunca kullandığım ilaçlar ve malum hamilelikte değişen hormonlar tekrar çıkmasına sebep oldu. şimdi tekrar epilasyona gitcemç. doktora git eğer kıllanma başlangıcın varsa. kist felan pko rahatsızlığı olanlardada oluyo doktora görün ona göre yönlendirir seni zaten. umarım şüphelerin doğru değildir sevgiler canım a.s
     
  18. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tear_zone
  19. angelnr*

    angelnr* Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    838
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    108
    tesekkurler bilgilendirme icin:)