diane

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve zeynepberre tarafından 5 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    5 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : zeynepberre
  1. zeynepberre

    zeynepberre Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    512
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    doktor hanım cevap bekliyorum bende aşırı kıllanma vardı doktor bana diane 35, andacour 100mg ve dostinex verdi. kullandım adette geçikme oldu adetim 3 gündü ilaç kullanımıyla birlikte 26 mart ayında başladı 5 nisanda bitti 11 gün adetliydim.ilaçlardan dolayı mı acaba neden bu geçikme oldu ...
     
  2. 5 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : zeynepberre
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam aslında kullandığınız diane ilacı ile adetlerinizin düzene girmesini bekleriz. durumunuzu doktorunuzla tekrar görüşün başka bir orun olup olmadığına bakılsın.
     
  4. 5 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : zeynepberre
  5. zeynepberre

    zeynepberre Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    512
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106

    tşkler orun ne terkrardan tşkler
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.