Die konulan ila?

Konusu 'Ağız - Diş Sağlığı ve Bakımı' forumundadır ve nazlxix:) tarafından 13 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nazlxix:)
  1. nazlxix:)

    nazlxix:) Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    74
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar acil cevaba ihtiyacım var bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen ben bugün saat 11 gibi dişçide kanal tedavisi için dişimi oydu iltihap olduğu için içine ilaç koyup gönderdi ve ozamandan yemeğe kadar hiç sorunum yoktu ama akşam yemeğinde birden ilacın acı tadını ve kokusunu çok fazla hissetmeye başladım.sizce bu ilacın yutulması zararlımı ve niye olmuş olabilir cevap yazarsanız sevinirimmmmm
     
  2. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nazlxix:)
  3. TheShe

    TheShe Guest

    Nasıl yani?
    Geçici dolgu olan dişinizle yemek yediniz ve dolgu ve ilaç çıktı mı?
    O dişinizle yemek yememeniz gerekiyor, dişçi söylemedi mi?
     
  4. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nazlxix:)
  5. nazlxix:)

    nazlxix:) Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    74
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hayır o dişimle yemek yemedim zaten öğlenden beride çorba tarzı şeyler yedim ama yemekten sonra yani yemeğin sonlarında hissettim daha dolgu olmadı dişim uyuşunca içini temizlemeye başladı ozaman dişim acımaya başlayınca dişin iltihaplanmaya başlamış dedi ilaç verdi ve dişimede ilaç koyduğunu söyledi ve dişime ilaç koyup kapadı bende daha önce hissetmemiştim ama şimdi nerdeyse dişimden ilaç çıkıyor acı acı ilaç geliyor ağzıma heralde o koyduğu ilaçtan diye tahmin ediyorum.bu gecede bu mide bulantısıyla nasıl uyurum bilemiyorum doktoru aradım çıkmadı cebide yok bizde acaba ilaç yutulrsa bi zararı olurmu sürekli ağzımı suyla çalkalıyorum am yine aynı olyor. ne yapıcağımı şaşırdım çok kötü
     
  6. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nazlxix:)
  7. TheShe

    TheShe Guest

    Ya şimdi kanal tedavisinde temizlenip içine ilaç konuluyor, ondan sonra da geçici dolguyla kapatılıyor. O ilacın tadının falan gelmesi acayip çünkü geçici dolgunun düşmesi falan lazım. Eğer öyle birşey yoksa, diş kapalı duruyorsa o ağıza gelen iltihaptır heralde ya CADIARZU
     
  8. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nazlxix:)
  9. EU3

    EU3 Guest

    Benimde dr dişimin içine oyduktan sonra ilaç koyup kapatmıştııı.anlattıgınız gibi ilacın tadını hissetmedim..Bence o ilacınn sizinn o geçici dolgunun arasından sızmasıı imkansız gibi bişiii.:1ninca::1ninca:
     
  10. 23 Haziran 2009
    Konu Sahibi : nazlxix:)
  11. azradilan

    azradilan kozmetik delisi Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2009
    Mesajlar:
    107
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bende su anda kanal tedavısı yaptırıyorum.ılac koyup yolluyor benımkı kokunde ılthapda var oyuzden 1 aydır ugrasıyoruz.benımde gecen seferkınde aynısı oldu resmen agzımın ıcınde ılac kokuyordu ve acı tat gelıyordu dısımden.bende yemek yememıstım o dıısmle.heralde gecıcı dolguyu duzgun kapatamadı o sferde aradan falan sızdı dıye dusunuyorum.cunku her seferınde olmadı.tedavıye malesef hala devam edıyoruz.