Digiturk kurulum ücreti yok diyor ama...

Konusu 'Tüketici Şikayetleri' forumundadır ve crescentmoon tarafından 19 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : crescentmoon
  1. crescentmoon

    crescentmoon ¢яєѕ¢єηт Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Acun'un reklamda bahsettiği paketten aldık. 9.90 ytl. güya kurulum ücreti yok, kutu ücreti yok.. falan filan. aldık bağlattık. Allahım kanalların çoğu bildiğimiz kanallar, ekstradan olan kanallarda cazip şeyler diil. ayrıca bi türlüde kanal değiştiremiyoruz. kumandaya basıyoruz basıyoruz değişmiyor. 1 dk falan geçiyor ne kadar bastıysak hepsi birden değişiyor :KK43: beğenmedik üyeliğimizi iptal ettirdik.
    Ama oda ne, 1 ay sonra fatura geldi, kurulum ücreti, kutu ücreti 200 küsür ytl. :eek:klava: eşim aradı digitürkü iptal ettirdim diye, evet görünüyor diyolar. peki bu ücret nedir dedi. tüketici hakları var dedi, şikayet edicem falan dedi. kötükedihüso tamam incelemeye alıcaz dediler, bakalım sonuç ne olacak??
     
  2. 20 Kasım 2008
    Konu Sahibi : crescentmoon
  3. crescentmoon

    crescentmoon ¢яєѕ¢єηт Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    digitürk faturalarımızı iptal etmiş :KK66:
     
  4. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : crescentmoon
  5. Gxuxldemir

    Gxuxldemir İnci küpeli kız Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    189
    Beğenildi:
    49
    Ödül Puanları:
    88
    reklamda alt yazı olarak 30 ytl den bahsediyor.ama yazı o kadar hızlı kayıyor ki ne için olduğunu anlayamadım..:p
    sanırım sizin sorununuz halledilmiş.
     
  6. 26 Kasım 2008
    Konu Sahibi : crescentmoon
  7. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    101
    Ödül Puanları:
    198
    30 ytl aktivasyon ücreti onu ödemek gerekiyor..
    ayrıca çıkardıkları 200 ytl de 2 yıllık fatura bedeli sanırım.
    normalde digitürk e olunan üyeliklerde 2 yıl iptal edilemez maddesi var..bununla ilgili çıkarmışlardır size.iptal ettirebilmiş olmanıza da ayrı sevindim.
     
  8. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : crescentmoon
  9. karamel delisi

    karamel delisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    280
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    sözleşmeyi imzalarken 2 yıllık üyelik üzerinden imzalıyosunuz yani ürünü iade etsenizde 2 yıl faturaları mecbur ödüyosunuz birde fazla kanal yok yerel kanalllar var zaten bu digitürkten bizim kadar başı ağrıyan yoktur yağmur çanağa değse görüntü gidiyo kanald yayınını bi türlü ayarlayamadılar birde eve gelecek servis yok sürekli lmb elembimi ne işte onu değiştirip para alıyolar yani satncaya kadar arkadaşlar aman ha sakın derim, uzak durun.
     
  10. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : crescentmoon
  11. crescentmoon

    crescentmoon ¢яєѕ¢єηт Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    evet 2 yıl iptal etmiyolarmış ama biz aldık ve devamlı problem.
    eşimde biraz dişli çıkınca iptal ettiler ama bu kezde fatura yollamışlar, onuda iptal ettirdik şükür.
     
  12. 2 Aralık 2008
    Konu Sahibi : crescentmoon
  13. ilona

    ilona psikolocik deli Pro Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2006
    Mesajlar:
    2.956
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    348
    alla allah bizim bir seneyi geçti hiç bi problem yaşamıyoruz :nazar:
    yanlız aslışahın dediği gibi yağmurlu şimşekli fırtınada yayın kesiliyo ama en fazla yarım saat bir saat sonra düzeliyo
    aynısı d-smarttada oluyo oda annemler de var ordan biliyorum
    valla biz çok memnunuz yani :nazar:
    ne kurulum-kutu-çanak ücreti ödedik alırken nede aktivasyon ücreti
     
  14. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : crescentmoon
  15. ikrar

    ikrar Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.285
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    106
    kurulum ucretı fılan odemedık bız sengözlerimebaksanab
    uydu bıze uymuyo yagmurda hemen gıdıyo
    dıcıturk gıtmıyo yagmurda fırtınada delikafadulden
     
  16. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : crescentmoon
  17. Gloxinia

    Gloxinia "SADEM" Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.940
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    benim bildiğim kadarıyla 9.90 a 2 yıl üye olmak zorundasın.eğer iptal etmek istersende dediğin gibi 200 kusür tl vermek zorunda kalıyosun.ben memnunum.1 sene şehir dışındaydık oyüzden en küçük pakete indirmiştik.ama yine yükseltmeyi düşünüyoruz
     
    Son düzenleme: 19 Mayıs 2009