dikkat! sibutramin içerikli zayıflama ilaçları ölüm saçıyor...

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve roseeda tarafından 26 Ocak 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    26 Ocak 2010
    Konu Sahibi : roseeda
  1. roseeda

    roseeda kelebeğimi bekliyorum. ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2009
    Mesajlar:
    375
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    Bu bir ilaç içeriği,ismi değil. Sağlık Bakanlığı, Sibutramin ihtiva eden bir zayıflama ilacının, kalp hastalarında risk oluşturdu için toplatılmasını ve satışının durdurulmasını kararlaştırdı.piyasadan toplanan bu ilaçları sizde kullanıyor olabilirsiniz.ilacın içeriğine bakın ve sibutramin içeriyorsa kesinlikle kullanmayın.çünkü bu ilaçlar kalp rahatsızlığına sebep olup,hastalarda ölüme yol açabiliyor.yasakkelime
     
  2. 26 Ocak 2010
    Konu Sahibi : roseeda
  3. selinayca88

    selinayca88 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    407
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben tengda kullandım ve yenıden baslıcam acaba tengdada varmı?
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.