Dikkat! Yıkamadan giymeyin

Konusu 'Faydalı Bilgiler' forumundadır ve D e r i n s u tarafından 12 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    12 Kasım 2008
    Konu Sahibi : D e r i n s u
  1. D e r i n s u

    D e r i n s u Elinebelinedilinesahipol. Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2008
    Mesajlar:
    308
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    Merhaba arkadaslar,

    Yeni aldigimiz iç giyim, çorap ya da farklı kıyafetleri yıkamadan giymeyin.Biz bukonuya cok önem veriyoruz.Annem tekstil sektöründe calisiyordu.Bize derdi.Ürünler yerlerde dolasiyor,tozlaniyor,ayaklar altinda,boya katki maddesi artik kalabiliyor.Özellikle cilde direk temas eden ürünleri camasir makinenizin kisa programinda yikayin.Cildi tahris edip,allerjik kasinti türü etkilere yol acabilir.
    Özellikle ilk giymede cocuklarin,yeni dogan bebeklerin kiyafetlerinide yikadiktan sonra ayriyeten ütüleyin.
     
    ozge_91 bunu beğendi.
  2. 12 Kasım 2008
    Konu Sahibi : D e r i n s u
  3. beNnadiye

    beNnadiye Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.490
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    slm cnm ben aldiğim yeni ne varsa yıkar ve ütler öyle giyer ve çocuklarımda öyle giydririm
    bu konuda çok haklsın ve dikkat etmek gerek
    özelikle iç çamaşir konusunda çok hassas olmalyız
     
  4. 12 Kasım 2008
    Konu Sahibi : D e r i n s u
  5. ozlem24

    ozlem24 henuz rutbeye daha var:) Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    boyle guzel bilgiyi bizlerle paylastigin icin cok sagol canim gercekten ic camasirina cok dikkat etmek lazim
     
  6. 12 Kasım 2008
    Konu Sahibi : D e r i n s u
  7. Merdiyet

    Merdiyet BoNcUğUm Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    495
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    en tıtızlık gosterdıgın konudurr . asla yıkamadan ıc camasırları gıymemm asla
     
  8. 12 Kasım 2008
    Konu Sahibi : D e r i n s u
  9. EU1

    EU1 Guest

    Bende kesinlikle yeni ne alırsam alayım yıkar öyle giyerim...
    Hem giymek istesemde yeni eşyalarda itici bir koku var,sırf onun için giymem..
     
    zeyzey3428 bunu beğendi.
  10. 12 Kasım 2008
    Konu Sahibi : D e r i n s u
  11. Cilek

    Cilek 03.10.2010 Pro Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.674
    Beğenildi:
    34
    Ödül Puanları:
    153
    ewt bu konu çok önemli kızlar.internette kıyafeti yıkamadan giyen birinin cildindeki yaraları görmüştüm çok kötüydü.bende ne alırsam yıkarım öncelikle
     
  12. 16 Kasım 2008
    Konu Sahibi : D e r i n s u
  13. batangüneş

    batangüneş Guest

    evet arkadaşlar. gerçekten de çok güzel ve çok da önemli bi konuya değinmişsiniz.teşekkürler..
    adresime gelen bi mail de kadının göğsünde derin yaralar oluşmuştu,ve maile baktığımda yemin ediyorum nerdeyse 1 hafta kendime gelemedim,bilsem bakmazdım.kendim yeni alınan hiçbişeyi yıkamadan giymememe rağmen çok kötü oldum.
    sebebi yıkanmadan giyilen iç çamaşırı.
    LÜTFEN DİKKAT ARKADAŞLAR.. sağlıklı günlere...
     
  14. 16 Kasım 2008
    Konu Sahibi : D e r i n s u
  15. TMYy

    TMYy *T&M* Pro Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.348
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    evet fabrikada nasıl üretildiğini görseniz yıkamadan giymezsiniz emin olun. ben bir tekstil fabrikasında staj gördüm. kumaşlar geliyo tophalinde millet terli omuzlarına yüklüyerek taşıyo. sonra bir kıyafetin üretilmesi için o fabrikada kaç kişi varsa herkesin eline değiyo herkesin o ürün için ayrı bi görevi oluyo çünkü. insan bu sonuçta temizi var pisi var, herkesin elinden geçiyo. sonra kumaşı boyama esnasında kalan kimyasal atıklarda var. kesinlikle yıkamadan giyilmez.
     
  16. 16 Kasım 2008
    Konu Sahibi : D e r i n s u
  17. EU1

    EU1 Guest

    Benim kuzenim ünlü bir firmanın kot fabrikasında çalışıyor yani hangi marka oldugunu söylesem şok olursunuz okadar iyi görülen bi marka :1shok:
    anlattıkları inanılmaz kotlar işlem gördükten sonra yerlerde ve üzerine basıyorlarmış yer kalmıyormuş mecbur kalıyorlarmış işte gelenin geçenin ayak izi...
    Ayrıca bir kotun en fazla üretim maliyeti 7 YTL ymiş:1shok:evet sadece 7 YTL...
    Yani siz siz olun yıkamadan giymeyin başa gelmeyince anlaşılmıyor çünkü pek...yerimseniben
     
  18. 16 Kasım 2008
    Konu Sahibi : D e r i n s u
  19. balpetegim

    balpetegim küçük prensin annesi Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    6.251
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    ben de iç çamaşırlarımı kesinlikle yıkamadan giymem...kaç kişinin eli değiyor...düşününce bile insan bi tuhaf oluyor,herkes dikkat etmeli bence de...