Dil yaras var ben de.....

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve Fountain tarafından 29 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    29 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  1. Fountain

    Fountain Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.188
    Beğenildi:
    103
    Ödül Puanları:
    153
    babam bugun bagırdı ben senede 500tl aöf harcı veremem dıye oyle koydu kı bana kısa zamanda zaten cıkan hastalıklarım benı uzdu mıgrenı sekerı gectımde beynımdekı kıst ya buyurse endısesı benı cok gerdı..ısde bulamıyorum bulsam hep bı sure sonra pes edılecek ısler ayakta 13 sat nerdeyse kasyerlık bıktım hayattan tek bır guzel yanı yok sankı zamanında calısmayın derdı gezmeyın parasız zaten gezılmez bır tane arkadasım yok :gitme:bı tane var oda evlı esıyle arası bozuk o bana dert anlatır benım kı kendım ı asmıs aslında daha cok seyler var doluyum ama kafanız sısmesın
     
    Son düzenleme: 14 Aralık 2009
  2. 29 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  3. er_ca

    er_ca 6-11-2012 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.225
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    canım okadar hastalığın üzerine baban sana nasıl öyle bir çıkış yapıyor ki.. çok şaşırdım.

    Allah yardımcın olsun.
     
  4. 29 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  5. Fountain

    Fountain Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.188
    Beğenildi:
    103
    Ödül Puanları:
    153
    parasak olarak yıkılmıyoruz aslında bız bayramlık nedır bılmıyoruz ama kurban keser babam her bayram eve mısafırde gelır bayramlıklarını gıymıs hanımlar dedıkodu da yaparlar yetmıyo gıbı
     
  6. 29 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  7. nora2010

    nora2010 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2009
    Mesajlar:
    6.682
    Beğenildi:
    808
    Ödül Puanları:
    153
    cnmm cok gecmıs olsun.allah yardımcın olsun.şu bayram gunu baban dusuncesızlık etmış.belkıde farkında degıldır.üzülme sakın tatlım.acıl sıfalar sana
     
  8. 29 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  9. Fountain

    Fountain Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.188
    Beğenildi:
    103
    Ödül Puanları:
    153
    bıde demez mı ben senıın hastalıgına ınanmıyoruum dıkkat et ıste ssk ya gıt ıste dedı tek duam ıyı bır ıs bulsam yoksa mumkun degıl harcım doktorada gıdıcem ozel oyle ıste bı derdımı dokeyım dedım uzgunum aslında dıyemedım burda ama harc paranı veremem dedı ama .....keyım dedı o okulunu kufur edınce mısafırın yanında yıkıldım rezıl oldum zoruma gıttı dedım sakat degılım kı ıs bulsam bır an evvel ne bu cektıgım dedım erkek kız ayrımı yapar evlencek oldum ızın vermez begenmedı ne ıstıyor bu adam derdı ne
     
    Son düzenleme: 29 Kasım 2009
  10. 29 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  11. nora2010

    nora2010 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2009
    Mesajlar:
    6.682
    Beğenildi:
    808
    Ödül Puanları:
    153
    ah canım bılmıyorlar kı hayırlı evlat olsun oncelıkle.hep ogullarını kayıran ne ınsanlar duydum.ama hayırsız cıkıyor ogulları,sonra mahcup bı ıfadeyle kızlarının elıne dusuyorlar.ayrıca mısafırın yanında yapması cok kotu olmus.kusura bakma cnm cok kızdım babana.çok dusuncesızmış...
     
  12. 29 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  13. Fountain

    Fountain Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.188
    Beğenildi:
    103
    Ödül Puanları:
    153
    benım ıcım acıdı nasıl anlatılır kı bılmıyorum ya bı gezmeye gıtsem alısverıs yapsam babamın parasıyla tamam ama karın tokluguna ıste o kadar vermıyorum de tamam gerısıne gerek yok paran yoksa kesme kurban ıs bulurum yıne kasıyerlık ama saglıgım ıcın ıstemıyorum ıyı bır ıs ıcın dua edıyorum ıste evlılık falan ıyısı benı bulmaz dıyorum ne bılıyım ıste
     
  14. 29 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  15. Fountain

    Fountain Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.188
    Beğenildi:
    103
    Ödül Puanları:
    153
    ben aslında cok utanırım boyle sorun anlatmaya anlatmam ama bugun ne oldu ıse yazıyorum ıcım dolu uyumak bıle ıstemıyorum annem farkedıyor ama kızkardesımle bana ayrı erkek kardesım e ayrı davranıyor bızım bır kez okulumuza gelmıs degıldır erkek kardesımın herseyıyle ılgılenıyor harclıgını verıyor ben lıse dahıl hep ac gıdıp geldım harclık nedır bılmedım cok zoruma gıdıyor erkek kardesımı babamı gormek dahı ıstemıyorum ben bu uzuntulerle cok yasarmıyım nedersınız morale ıhtıyacım var
     
    Son düzenleme: 29 Kasım 2009
  16. 29 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  17. sevibade

    sevibade Güzel Bakan, Güzel Görür Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Canım Allah yardımcın olsun, hayata sıkı sıkı tutun sakın kendini bırakma, karanlığın en yoğun olduğu an, şafağın doğmak üzere olduğu zamandır demişler, belki çok iyi bir işin, çok mutlu bir evliliğin olur, daha yolun çok başındasın.
     
  18. 29 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Fountain
  19. nora2010

    nora2010 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2009
    Mesajlar:
    6.682
    Beğenildi:
    808
    Ödül Puanları:
    153
    canım kac yasındasın bılmıyorum?ama hayatta ne uzuntuler var.sen bıde benım yasadıklarımı bılsennn,cok zordu o gunlerı atlatmak.derdını herzaman paylasmaya hazırım.arkadas ıstegı gonder bana kabul edeyım.profılden yazısırız.sanırım senden buyugum.takma kafana tamam mı ablacımmm