dış gebelik mi?

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve EU2 tarafından 3 Eylül 2007 başlatılmıştır.

    3 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU2
  1. EU2

    EU2 Guest

    arkadaşlar bi akrabamıın gecirdiği süreci anlatmak istedim.adet gecikiyo kan testi yaptırıyor hamile çıkıyor sonra adet görüyor tekrar doktora gidiyor doktor yine hamilesin diyor üstüne görmüş yani utrasonda bebegi görüyolar sonra başka bi neden kan testi yaptırınca başka bi doktor hamile degilsin diyor sizce neden..dış gebelik olabilirmi
     
  2. 3 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU2
  3. genciza

    genciza annesinin sosisi o :) Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.108
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    148
    canım bahsettiğin bilgilere göre dış gebelikle alakası yok.bebek ultrsonda göründüyse bundan bahsedilemez.ama ikinci doktor hamile değilsin dediyse belki de düşürmüştür bebeği.neden başka bi doktora daha gitmiyor.
     
  4. 3 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU2
  5. SENACE

    SENACE Guest

    KAN TESTİ SONUÇLARI NEDİR?

    DEĞERLER DE DÜŞME OLDUYSA BEBEK DÜŞMÜŞ OLABİLİR.

    BENCE ÖNCE TESTLERiNİ İNCELESİN.
    SONRASINDA DA TEKRAR BİR KONTROLDEN GEÇSİN.

    DIŞ GEBELİKTE
    KESE ve BEBEK GÖZÜKMEZ...

    BOŞ GEBELİKTE
    KESE VARDIR, FAKAT KESENİN İÇİNDE BEBEK YOKTUR.

    MOL GEBELİĞİ - ÜZÜM GEBELİĞİ
    KESE VARDIR, İÇİNDE DE KÜÇÜK KÜÇÜK BALONCUKLAR VARDIR ( Bebek değildir )

    MOL GEBELİĞİNİN BELİRTİLERİ VAJİNAL KANAMA OLABİLİR.
    AZ ya da ÇOK KANAMA OLABİLİR.
    REGL KANAMASI GİBİ...

    BELKİ DOKTOR BU İHTİMAL ÜZERİNDE DE DURURSA SAĞLIKLI BİRŞEY SÖYLEMİŞ OLUR.
    ( Bir hekim bunu mutlaka dikkate almıştır. )

    UMARIM ARKADAŞIN SAĞLIKLI BİR HAMİŞTİR.
     
  6. 3 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU2
  7. EU2

    EU2 Guest

    bencede bebegi ultrasonda gördükten sonra düşürmüş olabilir ama neden düşükte kanama olması lazım degilmi arkadaşlar
     
  8. 3 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU2
  9. SENACE

    SENACE Guest

    EVET AMA KANAMA OLMUŞTUR ( Düşük belirtisi )
    KESE SONRADAN DÜŞMÜŞTÜR BELKİ...

    BEN BU DURUMDA HEKİMLERİN İKİSİNE DE GÜVENEMEDİM.
    ÇOK SAÇMA, BİR AÇIKLAMA YAPMAMIŞ OLMALARI...

    BU ARADA KAÇ HAFTALIKTI ?

    BELKİ KİMYASAL GEBELİKTİR DİYECEĞİM AMA KESE GÖZÜKMÜŞ.
    BU OLAYIN ÜSTÜNDEN ÇOK ZAMAN GEÇMEDİYSE,
    GÜVENİLİR BAŞKA BİR HEKİME GİTMELİ BENCE...
     
  10. 4 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU2
  11. EU2

    EU2 Guest

    valla kesenin görünüpte doktorun test sonucu olarak hamile degilsin demesi cok şaşırtıcı bugün bi doktora daha gitmiş yine test istemişler yarın belli olcak bakalım cok merak ediyorum garip bi durum..hiç bi düşük belirtisi ol mamış bu arada