Dış gebelikten sonra tek tüpümü kaybettim şimdide hamile kalamıyorum benimle paylaşın

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve saharaa tarafından 5 Mart 2009 başlatılmıştır.

    5 Mart 2009
    Konu Sahibi : saharaa
  1. saharaa

    saharaa Guest

    arkadaşlar lütfen başından geçen varsa benimle paylaşsın...sol tüpümü dış gebelikten kaybettim 3 ay korunduk 2 aydırda deniyoruz olmuyor başından geçen varsa benimle paylaşsın..............:1hug:
     
  2. 5 Mart 2009
    Konu Sahibi : saharaa
  3. mawili

    mawili Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    276
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben senınle tam olarak aynı seylerı yasadım 2007 eylul de dıs gebelık yuzunden sag tupum tıkandı ben amelıyat falan olmadım ıgne ıle tedavı gordumama tupum yınede tıkandı 2008 marttan berı korunmuyorum ama hala hamıle kalamadım ben cok fazla stres yapıp hırs yapmıs bır vazıyette ıdım her ay dr gıdıyodum ve bu zamana kadar geldım sımdı gerıye donup baktıgım da keske daha rahat ve sakın olabılseydım dyorum sen daha yolun basındasın sana tavsıyem benım yaptıgım gıbı yapma sakın ol ve 6 ay kendıne zaman ver olamayacagını bu sure ıcınde kafana yerlestır sabırlı ol stres yapma cunkı stes hamılelık olayında cok onemlı faktor ben bunca zaman olmamasını ona baglıyorum cunkı benımle aynı zamanda tupu alınmıs bırı vardı o dogum yaptı bu ay bak ben beklıyorum hala keske bırılerı bunları bana anlatsaydı neyse ınsallah sana bı faydam olur sen benım kadar beklemez alırsın bebegını kucagına sevgıler canım
     
  4. 5 Mart 2009
    Konu Sahibi : saharaa
  5. saharaa

    saharaa Guest

    canım cevap yazdığın için teşekür ederim...çok geçmiş olsun canım alalh isteyen herkeze versin...ben önce düşük tehlikesiyle dr gittip sonra düşük oldu ve kürtaj oldum..ama kanama şikayetlerim geçmedi 1 ay daha ağrılarla geçti sonra cillik oldum aynı dr gittik ve k8 cm kist var diye taburcu ettiler 2 gün sonra aynı ağrı başka hastaneye gittik ve laparoskobi yaptılar sonuç vermedi ve sezeryan oldum bebek bağırsaklarıma yapışmış parçalanmış ve sol tüpümü aldılar sadece sağ tüp şansım varmış o iyi dedi dr..aynı anda hem normal hemde dış gebelik yaşadım bebekk 2 taneymiş ilk dr yüzünden ölüyordum nerdeyse....dr u hastaneden gönderdiler sağlık müdürlüğüne falan şikayet ettim...2 aydır çalışmalara başladık bakalım bekliyoruz...korunmayı bıraktık...
    tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum ama en büyük isteğimde anne olmak...Allah inşalllah bize annne olmayı nasip etsin:KK46:
     
  6. 5 Mart 2009
    Konu Sahibi : saharaa
  7. mawili

    mawili Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    276
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    korkma lutfen zaten saglıksız tupunu almıslar gerıye saglıklı olan kalmıs o da guzel yumurtlarsa sorun yok benım yengen tek yumurtalıkla 3 tane dogum yaptı umıt var yanı
     
  8. 5 Mart 2009
    Konu Sahibi : saharaa
  9. EU3

    EU3 Guest

    bende 2007 aralıkta yaşadım sol tüpüm gitti.2 ay korunduk mart 2008 den beri yani tam 1 yıldır olmuyor bende çok üzülüyordum ama artık takmıyorum inanki
     
  10. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : saharaa
  11. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    Canim o zaman ben sana umit olurum insallah.benim de dis gebelikten sol tupum alindi. sen kotunun kotusunu yasamissin. biri normal oldugu icin dis gebelik tehlikesi dusunulmemistir. yani cok cok cok kucuk bir ihtimalmis sana olmus.

    simdi benim hikayem. temmuzda 7 ay ugrasmadan sonra dis gebelik ile tupum alindi. 1 ay korundum. 3. deneme ayimda hamile kaldim. sukur 4.5 ay bitti.

    benim de doktorum dger tupun iyi demisti ama korkuyordum iste. o 3 ay nasil gecti bana sor.

    oncelikle ne taraftan yumurtladigini belirlemeye calis. kimisi bir sagdan bir soldan yumurtlar. soldan yumurtlasan bile sansin var sag tup yakalayabiliyor ama kucuk bir ihtimal ama ihtimal dahilinde sonucta. dis gebelik de kucuk bir ihtimaldi ama gerceklesti sonucta.

    sagdan yumurtlayacagin ay ozellikle ovulasyon testi ile yumurtlama zamanini belirle. ben bir de ekstra olarak preseed kullanmistim. bir tur spermleri besleyen kayganlastirici. is yaradi bende.

    stres yapma benim burada tanidigim dis gebelik geciren ve tupu alinan tikanmis olan cok kisi hamile kaldi. aslinda tupunun alinmis olmasi hic alinmamis tikali ya da yari tikali tupten avantajli. cunku bri daha dis gebelik gecirme sansin yok o tarafta. diger taraftan yumurtladigin zaman sansin normal insanlar gibi.

    merak erme yakinda gelir melegin. ayrica kac ay sonra hamile kalmistin?
     
  12. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : saharaa
  13. saharaa

    saharaa Guest

    çok teşekür ederimbenimle paylaştığın için saol....
    yanlış anlamadıysam 4.5 aylık hamilesin galiba yanlış sa düzeltelim..
    evliliğimin 2 yılında karar verdik eşim korunuyordu bebek istedik hemen ilk ay olmuştu hiç bir ilaç yöntem kullanmadan tabi.........6 haftalıkken kürtaj 1 ay sonra sezeryan ve 3 ay korunduk dr istedi.....2 aydırda korunmayı bıraktık gerçi tam çalışma olmadı ama bu ay başıcaz sıkıca inşallah benimde isteyen herkezinde allah meleklerini kucağına verir..bide bir arkadaşım bana incir kürünü denememi söyledi o na başlıcam yarın birde folic plusa başladım hayırlısı inşallah ......:1hug:
     
  14. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : saharaa
  15. saharaa

    saharaa Guest

    slm canım sanada geçmiş olsun ................
    dr gittinmi bir tedavi aldın mı??
    incir kürünü duydun mu tedavi olan lar varmış......istersen bir dene...
    bence ümidini kesme takmada derim tabi...allah isteyen herkeze versin inşallah...
    :Saruboceq:
     
  16. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : saharaa
  17. saharaa

    saharaa Guest

    canım teşekür ederim okuyupta cevap verdiğin için....inannın bugün okuyunca içim çok rahatladı........:lepi:
     
  18. 6 Mart 2009
    Konu Sahibi : saharaa
  19. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    Canim folic plus'un bebek sahibi etkisi yok biliyorsun. sadece bebek olursa noral tup defekti problemini azaltiitigi dusunuluyor. yani hani onu bir kurmus gibi dusunme.

    ayrica dedigim gibi ne taraftan yumurtladigina dikkat et. mesela simdi sen 2 aydir denemissin muhtemelen bir ay bir taraftan diger ay diger taraftan yumurtladigin icin 1 kere denemis sayilirsin.

    yani diger taraftan yumurtlarsan gene calis ama cok da umitlenme. yani hamile klamazsan o ay cok uzulme zaten diger taraftan yumurtlamistim diye dusun.

    ben canim evet 4.5 aylik hamileyim.

    ilk seferde hemen hamile kaldiysan demek ki esinde problem yok sende de talihsizlik olmus gene kalirsin hemen ama o gunleri siki tutun.