Dişlerim ağrıyor ve şişlik var

Konusu 'Ağız - Diş Sağlığı ve Bakımı' forumundadır ve pea tarafından 7 Nisan 2012 başlatılmıştır.

    7 Nisan 2012
    Konu Sahibi : pea
  1. pea

    pea diren! Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1.047
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar bundan 4 gün önce dudağım uçukladı birden gündüz uykusu sonrası 2 saatte.acaip şişti yani.ağzımın içinde 4-5 tane aft var dil ucumda yara var. 3 gün öncede üst ön iki dişim çok ağrıyodu, zaman yokluğundan gidemedim dişçiye.ve şimdi de alt ön üç dişim aşırı ağrıyor.damağımda şişlik var. kökleri ağrıyor ne olmuş olabilir.sevgili google dan bakınca "ağız kanseri belirtisi" diyor.ama olamaz. öyle evhamlanan bi tip de değilim. ama deli olcam nedir bu 1 haftadır ağzımdan çektiğim.
     
  2. 8 Nisan 2012
    Konu Sahibi : pea
  3. yasemin2012

    yasemin2012 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    22 Şubat 2012
    Mesajlar:
    166
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sadece tahmin, agiz ulseri olabilir. Enfeksiyon kapmis olabilirsin. Disinin koku curumuste damaklarina vuruyor olabilir. Disciye acil gitmen lazim bence.
     
  4. 8 Nisan 2012
    Konu Sahibi : pea
  5. TatLiGaci

    TatLiGaci Heidi ve kankileri Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    14.485
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    48
    enfeksiyon olabilir hepsi birlikte olmuşsa
     
  6. 8 Nisan 2012
    Konu Sahibi : pea
  7. venustus

    venustus Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    13 Mart 2011
    Mesajlar:
    965
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cnm hemen kötüye yorma yoktur inşallah birşey
    bnm dudağımdan ve burnumdan eksik olmaz uçuk
    daima kullandığım bi krem var
    aft da çıkar onada karbonatla çözüm buldum sana
    da öneriyorum aklına kötü şeyler getirme
     
  8. 8 Nisan 2012
    Konu Sahibi : pea
  9. pea

    pea diren! Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1.047
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çok sağolun kızlar,zaten ağız kanseri olabileceğimi düşünmüyorum ne olabilir sadece başına böyle birşey gelmiş olan varmı? anlamıyorum valla 1 hafta önce sapasağlam ağzım vardı şimdi deliriyorum ağrısından.
    canım ağızülserine baktım diş ağrısı da olduğu için sanmıyorum o olduğunu,enfeksiyon kaptı diycem,bilmiyorum yeme içme düzenimde hiç değişiklik yok.olurmu öyle birden.ama garip olan şu.hani çürük vs desem arka dişlerim çürük tamam,ama ön dişlerim çok sağlamdır hep. bir de üç gün önce üst dişlerim şimdi alt dişlerim ağrıyor ya,anlamadım niye.hani çürük vuruyor desem belli dişlere vuru aynı damağa vurur. bi alt bi üst.deli stresli bir haftadan çıktım ancak stresten dişmi ağrırmış?
    çok teşekkür ederim cevaplarınıza bu arada.
     
  10. 8 Nisan 2012
    Konu Sahibi : pea
  11. juno

    juno Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    30 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.311
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yok be canım bi haftada ne kanseri
    iyileşir onlar
    kanser riski için uzun süredir geçmeyen, nispeten ağrısız yaralar olur
    lenflerde filan ağrısız şişlik olur
    bağışıklık sistemin zayıfamıştır ondan bi anda çıkmıştır hepsi
     
  12. 8 Nisan 2012
    Konu Sahibi : pea
  13. TatLiGaci

    TatLiGaci Heidi ve kankileri Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    14.485
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    48
    bir ara bende de çok uçuk oluyordu..asiviral krem var evde hafif kaşıntı hissedince dudağımda sürüyorum..
    aft için karbonat duymuştum..
    dişlerin için geçici olarak ağrı kesici alabilirsin konu sahibi..fakat dişçiye bir görün..
    dişlerin kaplama falan mı hava alıyordur,veya üşütme bile dişlerde ağrı yapabilirmiş..
     
  14. 8 Nisan 2012
    Konu Sahibi : pea
  15. tatliskom

    tatliskom Oburla lülecanın annesi Üye

    Katılım:
    12 Mart 2012
    Mesajlar:
    6.112
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0


    aft olmuşsun işte cnm yaa aft zaten bi yerde cıkmaz zını bademciğine kadar sarar benim kızım 3 yaşlarında olmuştu di etlirinin şişi dişlerini kapatmıştı yaralar harıc ve krem sürerken patlar kanardı diş etleri ahh yavrm neler cekti 2 hafta
     
  16. 8 Nisan 2012
    Konu Sahibi : pea
  17. yeehuu

    yeehuu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2012
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aft bende de sürekli oluyor ilacı var yakıyor ama iyi geliyor fakat uçuktan ölenler bile var hafife almayın ve elinizle temas etmemenizi tavsiye ederim aşırı şişlik tuhaflık varsa acilen bir doktora görünmek gerek
     
  18. 8 Nisan 2012
    Konu Sahibi : pea
  19. pea

    pea diren! Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1.047
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    boyun altı lenflerimde ağrılı şişlik var bu arada. ne diyosun yani bağışıklık sistemimmi zayıflamış? bi o tarafta bi bu tarafta olan diş ağrısı falan hepsi bundanmı? kansızlık zaten var,b vitamini de vermişti doktor.
    ya hastalıktan korkmuyorum ağrı sinirimi bozuyor.
     
Benzer Konular: Dişlerim ağrıyor
Forum Başlık Tarih
Ağız - Diş Sağlığı ve Bakımı Çok kötü ağrıyor Maffeti dişlerimi galiba :(:( 29 Eylül 2013
Ağız - Diş Sağlığı ve Bakımı Bütün dişlerim bir anda ağrıyor.. 22 Ekim 2010
Ağız - Diş Sağlığı ve Bakımı Dişlerim? 16 Ağustos 2014
Ağız - Diş Sağlığı ve Bakımı Dişlerimle kafayı yedim yardımmm :( 9 Ağustos 2014
Ağız - Diş Sağlığı ve Bakımı Dişlerimin üstünde beliren lekeler :( 17 Haziran 2014