Dişlerim yapıldı ama......?

Konusu 'Ağız - Diş Sağlığı ve Bakımı' forumundadır ve atalay-uxgxur tarafından 17 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    17 Ocak 2009
    Konu Sahibi : atalay-uxgxur
  1. atalay-uxgxur

    atalay-uxgxur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    beynim dondu. dişlerim takıldı ama rahat konuşamıyorum . s ve z yi söyleyemiyorum. dilim sürçüyo. alışamadım. 3 gün bugün. peltek konuşuyorum.sanki ben diilim. ön dişlerim oldugu için konuşurken kafamı egiyorum.napıcam. yapıştı dişler. yiycem kafayı böylemi olacak artık......psikolojim bozuldu......
     
  2. 17 Ocak 2009
    Konu Sahibi : atalay-uxgxur
  3. palmi

    palmi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    dişlerinize ne yaptırdınız ki ne problem vardı yani?
     
  4. 17 Ocak 2009
    Konu Sahibi : atalay-uxgxur
  5. EU3

    EU3 Guest

    sakın böyle bir durumu kabullenmeyin.hemen doktorunuza gidin gerekiyorsa yeniden diş bile yapabilir.böyle bir hakkınız var.aynı durumu yaşadım.pskolojim bozuldu hayatım altüst oldu.2006 yılında yaşadım ve hala üzüntüm bitmedi.düzeldiği halde.sakın duruma razı olmayın.dişhekimleri insanları çok kötü durumlara sürüklüyorlar.konuşmanızda problem varsa kesin dişler çirkin ve büyük görünüyordur asla kabullenmeyin çok pişman olursunuz.
     
  6. 17 Ocak 2009
    Konu Sahibi : atalay-uxgxur
  7. dydyn

    dydyn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    öncelikle geçmiş olsun.
    kesinlikle gidin doktorunuza şikayetlerinizi bildirin. dişler fonksiyon görmedikten sonra yapılmasının bi anlamı yok.
     
  8. 18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : atalay-uxgxur
  9. atalay-uxgxur

    atalay-uxgxur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar canımın sıkıntısından bilgisayara bile oturmadım hiç. zamanla alışıcan dedi dokor. bide benim üst çene kemigim öndeymiş biraz. ondan kaynaklanıyomuş yani. biraz bekliym diyorum ama devam ederse düşünüyorum. dişlerim aslında güzelmiş agız yapımdan kaynaklanıyomuş. yapıkanı çıkarmak zor olmazmıki. vuruyomuş hatta incelen dişimde kırılabilirmiş. arkadaşlar dedi. dogrumu acaba.akıl verin kızlar. sanki biraz yumuşadı s harfi. ama hızlı konuşuum ben biraz . kendimi tarta tarta konuşuyorum rezil olmiym diye...okmeydanı agız saglıgında yaptırdım. PARANIN GÖZÜ ÇIKSINNNNNN (anladınız dimi...)
     
  10. 18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : atalay-uxgxur
  11. EU3

    EU3 Guest

    hayır..sana yanlış söylemişler..çıkarılması gerekiyorsa çıkarılıyor..keserek çıkarabiliyor dişhekimleri...ama uğraşmak istemezler...benimde maddi durumum iyi değildi...ama düşünsene nerdeyse hayatın boyunca ağzında taşıycaksın seni sen yapan şey olacak.biz kredi çektik ve hala ödüyoruz..maddi manevi çok zorluklar çektimm..sakın içine sinmeyen bişeye razı olma...
     
  12. 18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : atalay-uxgxur
  13. nowember

    nowember Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    56
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım bu kadar dert etme,bendede olmuştu bir kaç gün konuşmakta zorluk çekmiştim sonra alıştım.ilk taktığında büyük geldi gözüme hiç yapıştırmadan doktorum kısalttırdı dişleri.yalnız daha sonra hastalık geçirdim kilo verdim diş etlerim çekildi.hava almaya başladı,diş doktoruma gittim hiç sıkıntı çekmeden acı çekmeden çıkarttı tekrar yaptı.yani o dişlerin çıkartılması hiçte zor değil.
     
  14. 18 Ocak 2009
    Konu Sahibi : atalay-uxgxur
  15. atalay-uxgxur

    atalay-uxgxur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar valla size ne diym. karşılıksız iyi duygular beslemek burda işte. hep birbirimizin iyilikleri için ugraşıyoruz farkındasınız dimi. sagolun arkaadaşlar.alışmaya çalışıyorum. diyorum ya eger sıkıntım devam ederse gidicem. dayanagınız için teşekkürler arkadaşlar.hepinizi seviyorum.....:1hug:a.s.
     
  16. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : atalay-uxgxur
  17. nnurayy

    nnurayy annesinin bal-kaymagi Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.588
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    gecmis olsun canimbiraz bekle uzun bir surec dislere alisman merak etme sorun varsa mutlaka yeniden yaparlar
     
  18. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : atalay-uxgxur
  19. ilayda cem

    ilayda cem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.701
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    şuan alışamadığını doktoruna ilet.belli bir süreden sonra baktın olmadı ne et yap değiştirt.diş çok önemli,hem işlev hemde estetik açıdan.bazılarınınki gülüşünü yüzününün duruşunu güzelleştiriyor mesela benim eşiminli böyle zarif duruyor.bazılarınınkiyse ağzına kemik doldurmuşlar gibi.