Diyet ve sporla ilgili bilinmesi gerekenler...

Konusu 'Güncel Diyet Haberleri' forumundadır ve asusi tarafından 11 Mart 2007 başlatılmıştır.

    11 Mart 2007
    Konu Sahibi : asusi
  1. asusi

    asusi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2007
    Mesajlar:
    82
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    DıYET VE SPORLA ıLGıLı BıLMEMıZ GEREKEN DOĞRULAR!..

    Spor yapılan saatin herhangi bir önemi var mı? Evet, var. Ayurvedaya göre, sabah 6 ile 10 ya da 18.00 ile 22.00 saatleri arasında daha çok yağ yakıyoruz. Çünkü bunlar Ayurveda''ya göre vücudun ''kapha'' saatleri, yani daha çok biriktirme, yağlanma saatleri. Bu saatlerde metabolizmayı ısıttığınızda daha iyi sonuç alınıyor. Egzersizden bıkmamaya çalışın. Çılgınca egzersiz yapmayın, sporu zamana yayın. Çok ağır egzersiz ve çok ağır spor yanlış. Çünkü vücudu hem çok aç olmak savunmaya sokar, hem de aşırı ağır egzersizler savunmaya sokar. Çünkü vücut bunları bir tehdit olarak ele alır. Bu nedenle, mutlaka düzenli yapılan egzersizlere ağırlık vermek lazım.

    DıYETTE BAHARATLARIN YERı NEDıR?

    Baharatlar çok önemli. Mesela zencefil yağları yakar, zerdeçal karaciğerden toksin attırır, biberiye iyi bir antioksidandır, kekik şekeri düşürür, sarmısak zayıflamaya yardımcı olur. bu saydıklarım metabolizmayı canlandırıyor, aynı zamanda kişinin incelmesine ve iştahının azalmasına katkıda bulunuyor

    MıDEMıZDEKı ZıLLERı SESıNı KISMANIN EN ETKıN YOLU!..


    ıştahı azaltan ve zayıflamaya yardımcı bir ipucu şudur: Zerdeçal, nane ve yeşil elma kokularını günde 25-30 kere derin derin içinize çekerek, iştah merkezini rahatlatabilirsiniz. Almanya''da yapılan bir araştırmada yeşil elma ve nane koklayan kişilerin, (bunların aromatik yağları da olabilir) daha hızlı kilo verdiği saptanmış.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 28 Mayıs 2009