doğum hikayemiz

Konusu 'Mayıs Anneleri' forumundadır ve murgiz tarafından 3 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    3 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  1. murgiz

    murgiz kuşum ardam Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.632
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    canım arkadaşlarım destek ve dualarınız için çok teşekkür ederim en başta
    ne kadar şanslıyımki bukadar çok ve güzel arkadaşlarım var
    her an varlığınızı ve dualrınızı hissettim sağolun canlaım
    kızlarrrr 30 nsanda pc nin fişi bozuldu daha giremedim nete gecesi ise 4 saat uyuyabidim çok tedirgindim korkuyodum doğal olarak
    1 mayıs sabahı saat 7 de hastanede olduk bizi hemen odamıza taşıdılar ve damar yolunu açıp hemen ameliyata aldılar ameliyataneye ilk girdiğimde ödüm kotu valla kendi yağımla gittim masaya oturdum:)
    anestezi dru tanıdık çıktı babamın öğrencisiymiş
    çok rahatlattı beni hemencik spinal anestezi yaptı kzılar hiç acımıyo sadece iğneyei olmak için iki büklüm yapıyolar seni şekilden şekle sokuyolar
    hemen uyuştu ve drum geldi dedi hocamnasılsın sen iyisin eşin nerdeyse dışarda bayılacak diye:)
    ama ben ciddeeeeeeen rahatım nasıl oldutysa
    ben dualarınıza bağladım gerçekten hissettim kızlar bunu
    beni kesmeye başladılar ağrı yıok ama dokunma hissi var
    buarada anestezi dru beni süper rahatlatıı sohbet falan ettik
    dediki şimdi bbeiş glecek karnına biraz bastıracaklar diye
    bende tamma deim ama bastırıyolar bu çoçuk gelmiyo bayağı bi uğraştılar en son biri dirseği ile bastırdı oğlım doğdu druma dediki hocam senin çoçuğun gelmeye niyeti yoktu çok uğraştık diye bende dedimki farkettim ama panik yapmamamk içn sormadım size
    oğlumu çıkarttılar muayene ettiler giydirdiler
    3250 gr 49 cm doğdu bem beyaz siyah saçlı bişiydi ilk olarak kendime benzettim şimdi bilmiyom kime benziyo:)
    bana gösterdiler ve annem gile götürdüler beni dikmeye başaldılar
    bend 8.20 de çıktım odama
    başta ağrı olmuyo anestezi etkisi ama titreme oluyo
    3 saat sonra anestezi etkisi geçse ağrı kesici yapıyolar çok ağrın olmuyo
    ama ilk yürürmesi zor hala zor yürürmesi adım attıkça oturup kalktıkça ağrı oluyo kızlar
    ilk gün sedece su kayısı suyu veriyolar gaz çıkarman lazım o gün ben çok erken çıkardım erken yürüdüm ama ağrı kaçnılmaz
    ilk gün ilk sütüm geldi
    sonra sütüm azaldı ve çoooook zor iki gün geçirdim:KK43:
    çok şükğr şimdi sütüm azda olsa geldi çoçuk ağlamayı azaltıı
    bende hiç olmam dediğim lohusalık hüznü oldu zor yani kızlar hepinzi öpüyorum ve seviyorummmmm
     
  2. 3 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  3. çixgxdem-xoxzal

    çixgxdem-xoxzal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    581
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cnm allah aneli babalı varsin cok sevindim beiş nasıl iyimi cnm benimde 2günüm kaldı lütfen dua ettttttttt
     
  4. 3 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  5. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    gecmis olsun canim ne guzel yavrunu aldin kollarina
    allah anali babali buyutsun insallah cok guzel
    darisi geride kalanlarin basina insallah
     
  6. 3 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  7. murgiz

    murgiz kuşum ardam Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.632
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    çiğdemcim seni anlıyorum ve dualarım senin içinde olacak canım
    zaten doğıumda özellikle mayıs haziran anneleri ve isism isism dua ettim
    bebek isteyenlerede aynı şekilde:)
     
  8. 3 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  9. murgiz

    murgiz kuşum ardam Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.632
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    kıs cadı sağol sen nasılsın
    inş şeker testin temz çıktı
     
  10. 3 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  11. rida

    rida بسم الله Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.214
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    gizemcim, oğlun ardayla birlikte aramıza tekrar hoşgeldin..şuanda sen ve oğlun bir meleksiniz...Allah analı babalı büyütsün, hayırlı yaşatsın oğluşunu..darısı bizlerin de başına..canım bugün ben de korktum geliyor sandım..eşimi aradım hemen.. neden korkuyorsun sevinmen lazım dedi..sancılarım vardı duş aldım hemen..biraz dinlendim geçti..ama az kaldı bizim için de son günler inş.tüm bebişlerini kucaklarına alan anneler gibi bizler de kucaklarımıza hayırlısıyla alırız bebişlerimizi..
     
  12. 3 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  13. rida

    rida بسم الله Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.214
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    çiğdemcim hayırlısıyla bebişine kavuşman dileğiyle..
     
  14. 3 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  15. murgiz

    murgiz kuşum ardam Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.632
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    amin ridacım canım benim allh senide kurtarsın inş bababsını bekleyecek yavrun fazla sıcak duş alma canım dualrım seninle
     
  16. 3 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  17. çixgxdem-xoxzal

    çixgxdem-xoxzal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    581
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    saol cnm benim inş bitanemmmm
     
  18. 3 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : murgiz
  19. yaseemin

    yaseemin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    gizemcim ALLAH analı babalı büyütsün çok sevindim bebeğine kavuştun sağ sağlim darısı tüm anne adaylarının başına ayy nasıl heycanla okudum yazını hep aklımdaydın naptın die.öptüm canımm