Doğum kontrol hapı kullanımında hamile kalınırmı?

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve apollovezeus tarafından 11 Nisan 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    11 Nisan 2009
    Konu Sahibi : apollovezeus
  1. apollovezeus

    apollovezeus Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    :eek::nazar::nazar:öncelikle herkeze merhaba.
    ben 34 yaşında 1 çocuk annesiyim şu an foliküler kistim oloduğu için doktorum bana y....n
    isimli hapı adetimin 6.günü (4 nisan)günü kullanmaya başlattı ilk günlerde saatine dikkat etmeden içtim 7 nisan akşamıda eşimle beraber olduk tabi korunmadan çünkü hap içtiğim için korur diye düşündük böyle bir durumda hamile kalma olasılığım varmı?ayrıca hapı kullanmaya başladıktan sonra midemde hep bulantı var sanki karnım aç gibi hissediyorum 2 gündürde sağ kasığımda ağrı hissediyorum bana yardımcı olurmusunuz? şimdiden çok teşekkür ederim.
     
  2. 11 Nisan 2009
    Konu Sahibi : apollovezeus
  3. Sarissa

    Sarissa uyudun uyanmadın olacak.. Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    9.786
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    148
    hapa yeni başlandığında bulantı, şişkinlik gibi yan etkileri oluyor. bildiğim kadarıyla da kullanılmaya başlanılan ilk ay yan bir korunma yöntemi daha gerektiriyor. ilaç etkisini ancak gösteriyor çünkü.
     
  4. 12 Nisan 2009
    Konu Sahibi : apollovezeus
  5. erva15

    erva15 Guest

    canım valla benım bı tane hemşire arkadaşım vardı hem prezervatif le hem de spiralle hamile kaldı Allah isteyınce eğer nasıpse bır turlu engel olamıyorsun işte
     
  6. 12 Nisan 2009
    Konu Sahibi : apollovezeus
  7. erva15

    erva15 Guest

    ama canım senın durumun bıraz daha farklı bu hapların çok yan etkılerını duydum bı sağlıkçı olarak asla kullanmadım ve hiç kımseye de tavsiye etmem kımden duyduysam bınbır tane sorunla karsılastıklarını soyluyorlar mesela bırkaçı aşırı tüylenme kıllanma, saç dokulmesı hem de nerdeyse kellık derecesiinde, kilo alma gibi gibi....
     
  8. 12 Nisan 2009
    Konu Sahibi : apollovezeus
  9. rufeyde serra

    rufeyde serra 2 tane kızımmmm Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.762
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    canım bende yasmin kullanıyorum bu 2. ayım ben kist oluşmaması için kullanıyorum bende kabızlık ve bazen mide bulantısı yaptı bide hapı ilk kullandıgım gün aşırı duygusal oluyorum sürekli aglamak geliyor ve kasıklarımda su kaynııyor gibi bir his oluşuyor hapı aldıktan 1 aat sonra ama sonra geçiyorr çok şükür ben başka bir sorunla karşılaşmaım şimdilik
     
  10. 12 Nisan 2009
    Konu Sahibi : apollovezeus
  11. genciza

    genciza annesinin sosisi o :) Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.108
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    148
    canım doğum kontrol hapı en çok kullanılan korunma yöntemlerden biri.yeni başladığın için ilk aylarda hafif yan etkileri olabilir.
    ayrıca hapı kullandığın ilk günden itibaren koruyuculuğu başlar,içindede öyle yazıyor zaten.korkmana gerek yok bence.
    korunma yöntemlerinin hepsinde yan etki oluyor.bunlar içinde en azı ve en rahatı d.k. hapı bence.tek dezavantajı hergün kullanmak gerektiği.onada belli bi süreden sonra alışılıyor zaten.üstelik bi yada iki gün unutsanda koruyuculuk devam ediyor.
    ben bi sene kullandım ve bıraktığım ayda hamile kaldım.kızım artık emmeyi bıraktığı için önümüzdeki regl döneminden itibaren tekrar kullanmaya başlicam.
     
  12. 8 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : apollovezeus
  13. ADRENALXIXNENJEKSXIXYON

    ADRENALXIXNENJEKSXIXYON Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2008
    Mesajlar:
    120
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    açlık hissi ve kasıkta ağrı bendede oluyor
    hap falan kullanmıyorum
    muhtemelen hangi tarafsa o yöndeki bağırsak tembelleşiyor açlık hissi ve ağrı yapıyor
    bi süre yediklerine dikkat et bakalım
    iyiki ki konu açılmış aslında d.kontrole bende başlıcam
    Allah istedimi korunsan bile nafile ama bukadar insan da boşuna kullanmıyor herhalde
     
  14. 9 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : apollovezeus
  15. winx perisi

    winx perisi acıımakkkkk yokkkkk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.647
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    153
    ben bısey sormak ıstıyorum hap kullanımını bıraktıktan sonra adet 3 ay adet duzensızmı olur ben 5 gun sonra bırakıyorum ve merak edıyorum
     
  16. 9 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : apollovezeus
  17. winx perisi

    winx perisi acıımakkkkk yokkkkk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.647
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    153
    kımse yokmu
     
  18. 9 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : apollovezeus
  19. txixrtxixl kelebek

    txixrtxixl kelebek Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    canım ben dugunumden once dr ıle konustugumdan cınselılıskıden once bır paket bıtıreceksın yoksa hamıle kalıersın veya ewlenıgın ılk ay ılk kutuyu ıcerken koruncaksın demıstı bende dugunumden 1 ayn once ıçmeye baslamıstım kı seız 4 nısanda ılacı alıp 7 nısanda ılıskıye gırmıssınız vulasyon gunlerınız adetınızın 9. gunu degıldır 14-15 . gunlrı oluyor
    hamıle aklma ıhtımalınız var ama ovulasyon gununuz olmadıgı ıçınıcınızı rahat tutun mıde bulantılarıda hapların yan etkısı ılk ay oluyor
    hayırlısı olsun
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.