Doğum kontrol hapı kullanırken gebelik şansı

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve esen55 tarafından 11 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : esen55
  1. esen55

    esen55 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    selam kızlar. ben kist nedeniyle doğum kontrol hapı kullanırken çocuk da çok istedğim için 2 gün hapı içmedim ve o içmediğim günlerden birinde ilişkiye girdik. sonra hapları içmeye devam ettim. bunda gebelik oluşma şansı varmıdır? çok istiyorum bebeğim olmasını..önceki düşük olmuştuu..
     
  2. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : esen55
  3. esen55

    esen55 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kimse bilmiyo mu
     
  4. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : esen55
  5. juno

    juno Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.310
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    evet olabilir hapları almadıysan
    ama takıldığım şu madem bebek istiyorsun neden hap kullanıyorsun hiç alma o zaman hapı
     
  6. 11 Eylül 2009
    Konu Sahibi : esen55
  7. esen55

    esen55 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kistim varmış canım o yüzden..yoksa bende kullanmak istemiyorum ..nihayet bitti ama .)
     
  8. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : esen55
  9. CiLeKLi...

    CiLeKLi... Sana emanetiz... Üye

    Katılım:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.315
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    108
    canım oncelikle çok gecmiş olsun.. benım bıldıgım ıkı gun ustuste içilmezse risk oluyor ancak cok dusuk ihtimal cunku hapı bıraktıktan sonra bile bildigim 1 ay gibi hap koruyor.. yalnız sakın unutma hap ile hamilelik birlikte cok riskli.. bebek için yani.. hormonel sorunlara yol açabiliyor... kuzenim hap kullanırken hamile kalmıştı ve 3 ay bilmeden hap içmiş.. Allahtan bebiş kızdı da doktor sorun olmaz dedi.. bana da hamile kalmadan 2 ay once hapı bırakmak lazım demişti kendi doktorum. o yuzden bebek istiyorsan lutfen hap içme.. kistin dogumla falan gidecek gibi mi ?
     
  10. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : esen55
  11. DUYGUSUZduygu

    DUYGUSUZduygu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.248
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canim benim ben de dogum kontrol hapi kullniyordum kullandigim halde hamile kalimism... umarim sen de kalirsin!
     
  12. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : esen55
  13. DUYGUSUZduygu

    DUYGUSUZduygu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.248
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    güzelim sakin korkma. bende cok korkmustum hamile oldugumu blmedene 1.5 ay hap kullanmaya devam ettim. dedilerki sakat ya da düsük olur. ama doktoruma sordum ve tanidigim birkac doktora birsey olmaz dediler.ve Allah sükürler olsun bebegim saglikli . icini ferah tut...
     
  14. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : esen55
  15. firuze-1524

    firuze-1524 Bal kız & Bal oğlan Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.693
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    canım bazı kadınların bünyesine göre haplar hafifi kalıyormuş
    bi arkadaşım vardı yeni evli hani hapları 3-4 kullanmıyorsunya bitince işte o zaman hamile kalmış
    kürtaj olmak zorunda kaldı
    olabilir yani
    inş hamilesindir
     
  16. 12 Eylül 2009
    Konu Sahibi : esen55
  17. esen55

    esen55 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sağolun kızlar cevapladığınız için... benim kistim zaten geçmişti. doktorum izinde olduğu için kist geçmemiştir diye önlem olarak hapları kullanmaya başlamıştım. ama şükür ki bitti artık kullanmıyorum..hamileysemde herhalde içtiğim günler boyunca sorun olmamıştır..şu an içmiyorum..içtiğim kadarı da eğer hamilersem etkilermi bilemiyorum ama tekrar düşük yaşamak istemiyorum...
     
  18. 31 Ocak 2012
    Konu Sahibi : esen55
  19. ladyleo

    ladyleo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    merhabalar doğum kontrol hapı kullanırken hamile kaldığını yazmışsın bende de öyle bi şüphe var ama nasıl belli olur bilemedim. Mesela canım birşey çekiyor ve o istediğim şeyin kokusu resmen burnuma geliyo sanki yanımda yıllardır kilo almadım son 3-4 ayda 5 kilo aldım ama farklı bi yemem yok. Göbeğim çıktı hafif ama hiç yoktu.

    Seninki nasıl belli oldu kan testi mi eczaneden mi aldın nasıl anladın yani nasıl belli oldu yardımcı olurdan çok sevinirim