doğum kontrol hapı ve kuruluk...

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve *papatya* tarafından 10 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    10 Nisan 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  1. *papatya*

    *papatya* yine yeni yeniden :) Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.003
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar 7 aylık evliyim evlendiğimden beri myralon kullanıyorum.önceleri vajina darlığım vardı canım çok yanıyodu, ameliyat oldum ama hala canım yanıyo.bende kurulukta var acaba bundan olabilirmi.doğum kontrol haplarıda kuruluk yapar diye okudum.
    ve her ilişkide korkuyorum ve kendimi çok kasıyorum elimde değil.
    birde doktorumla telefonda görüştüm östrojen tedavisine başlayalım dedi.bu konuda bilgisi olan varmı acaba?çok dertliyim çok.
    en yakın zamanda doktora gidecem ama bi fikir almak istedim.başınızı çok şişirdim dimi :eek:şimdiden teşekkürler...
    a.s.
     
  2. 10 Nisan 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  3. gulsehri

    gulsehri Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    759
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bu sorun icin kayganlastirici jeller var onlardan kullanabilirsiniz,bu problem sanildigindan cok daha fazla kadinda var maalesef,ostrojen tedavisi icin henuz cok erken degilmi?yasiniz cok genc daha ,doktor bu tedaviye neden gerek duyuyorki anlayamadim,sadece vajina kurulugu icinse o tedavinin risklerine degmez bence,yinede siz bilirsiniz,doktorunuzla ayrintili bir konusma yapmanizi oneririm.
     
  4. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  5. BenLiLa

    BenLiLa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.212
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    ostrojen tedavisi ne kızlar ?neden yapılıyor peki?
    ilk kez duyuyorum?
     
  6. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  7. *papatya*

    *papatya* yine yeni yeniden :) Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.003
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bildiğim kadarıyla kuruluk östrojen hormonu eksikliğinden olabiliyormuş.doktorumda eksik olan hormonu yerine koyarak tedavi etmeyi düşünüyor sanırım.
     
  8. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  9. *papatya*

    *papatya* yine yeni yeniden :) Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.003
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    hormon testleri adetin 3. günü yapılıyomuş arkadaşlarımdan duydum.bilgisi olan varmı acaba?
     
  10. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  11. *papatya*

    *papatya* yine yeni yeniden :) Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.003
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba arkadaşlar sorunumu çözdüm gibi galiba haptan dolayı oluyomuş bu ay hapı bıraktım ve ne kuruluk kaldı ne bişey isteğimde arttı çok mutluyum çok:teytey:
     
  12. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  13. Yıldızzz

    Yıldızzz Guest

    ne güzel canım sorununu çözmüssün mutlu olmana sevindim:) bende konuyu okuyunca tam doğumkontrol hapı kuruluk yapıyormuş diycektim ama sen sorunu bulmuş ve çözmüşsün bile.
     
  14. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  15. *papatya*

    *papatya* yine yeni yeniden :) Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.003
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    evet canım bence doğum kontrol hapı kuruluk yapıyor yan etkilerindede yazıyo zaten.bir sürü yan etkisi var hapın ben artık kullanmayı düşünmüyorum.
     
  16. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  17. *papatya*

    *papatya* yine yeni yeniden :) Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.003
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    geçmiş olsun canım ben buradaki devlet hastanesinde oldum ne hastaneye nede doktora para vermedim.sağolsun doktorum çok iyiydi herşeyimle ilgilendi.
     
  18. 7 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : *papatya*
  19. loveli

    loveli Rabbim koru yavrularımı Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    25.211
    Beğenildi:
    109
    Ödül Puanları:
    213
    papatya nasıl oldu bu ben de ilacı bırakalı 1 ay oldu ama kuruluk devam ediyor ne yapacağımı bilmiyorum senağlama
    bu durum ilişkiyi de etkiliyor nasıl yapacağım bilmiyorumsenağlama
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.