Doğum kontrol hapı yumurtalıkları zayıflatır mı?

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve EU3 tarafından 19 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU3
  1. EU3

    EU3 Guest

    Arkadaşlar ekimin ilk haftası evleniyorum nasipse ve 1 yıl çocuk düşünmüyoruz. Ben korunma yöntemi için bugün doktora gittim. Birsürü tahlil verdi doktor ama sonuçları yarın alacağım.

    Birinci sorum şu: Birçok tanıdığım doğum yapmadan hap kullanma yumurtaların zayıflar sonra hiç çocuğun olmaz dediler. Bu doğru? Yani hap yumurtaları zayıflatır mı? Gerçi kullansam bile kasımda bırakacağım çok kullanmamak için. sonra nişanlım korunacak bebek isteyene kadar.

    İkinci sorum da şu: Hapı kullanırsam bu ayın 22 sinde kullanmaya başlayacağım. ekimin 3 ünde düğünümüz. o zaman % 100 korur mu?
     
  2. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU3
  3. masal perisi

    masal perisi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    405
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    DOĞUM kontrol hapına en geç birlikte olmadan 2 ay önce adetliyken kullanılmalı...çevreden duyduğunuz yanlış bilgilerle kafanızı mesgül etmeyin..birçok kişi bu yöntemi kullanıyor en güvenilir yöntem.ayrıca hapı bıraktıktan en az 1 sene beklemelisiniz gebelik gerçekleşmezse doktora gidiniz..hapı bıraktıktan 1 ay sonrada 5 ay sonrada gebelik gerçekleşebilir.
     
  4. 19 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU3
  5. ArkeoS

    ArkeoS İkinci duam... Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.037
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Evet, masal perısı haklı.Herkes bısıler soyluyo.Ya benımde aynı ay dugunum var,bende aynı durumdayım senınle Zenan.Doktor ne tahlılı verdı yaaa?
     
  6. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU3
  7. EU3

    EU3 Guest

    canım, doktor kan tahlili, idrar tahlili ve ultrason filmi verdi. onların sonuçlarına göre bugün ilaç yazacak.
     
  8. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU3
  9. camdankalp38

    camdankalp38 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.596
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    işte ben salaklık ettim :KK43: 35 günlük evliyim hiç bi korunma yöntemide kullanmadık ne düğün öncesi nede sonrası:KK43: ve şimdi hamilelik şüphesiyle kendi kendimi yiyorum...
     
  10. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU3
  11. EU3

    EU3 Guest

    Arkadaşlar merak edenler için yazmak istedim.
    Doktorla görüştüm. Tahlillerim normal çıktı. Bir doğum kontrol hapı verdi. Fakat en fazla 6 ay kullan dedi. ondan sonra birkaç ay ara ver hapa dedi.
    Zaten hamile kalmayı düşündüğüm aydan 3 ay önce hapı bırakmam gerekiyormuş. o 3 aylık dönemde de eşimin dikkat etmesi gerekiyormuş.
     
  12. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU3
  13. filizim

    filizim Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2007
    Mesajlar:
    4.712
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    Bazı kadınlarda yumurtalıkları tembelleştiriyo arkadaşım bende 2,5 sene kullandım benimkileride tembelleştirmiş.1 sene çocuk olmadı şimdi tedavi.............
     
  14. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU3
  15. EU3

    EU3 Guest

    Belki de bu yüzden doktor bana en fazla 6 ay kullan sonra birkaç ay ara ver dedi.
    Demek ki aralıksız uzun süre kullanınca tembelleşme olabiliyor. :sm_confused:
     
  16. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU3
  17. BeRRa79

    BeRRa79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Aynen benimde böyle oldu.. Bende uzun yıllar kullanmıstım ama kullanma amacım adet düzensizliğimdendi.. Doktor tavsiyesi ile kullandım ama bana yıllarca kullan demedi kulanma da demedi.. Bekardım o zaman.. Kullanırken düzenli adet oluyoırum diye bırakmadım ve 2 sene önce de evlendim ve hapı bıraktım 2 senedir. Ama yumurtalıklarda tembellik var suan..

    Ama Zen@n arkadasımız 6 ay gibi kısa bi süre kullanacagı için pek fazla bir sorun yaratabilecegini düşünmüyorum..
     
  18. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : EU3
  19. winx perisi

    winx perisi acıımakkkkk yokkkkk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.647
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    153
    ben 7,5 aydır kullanıyorum 11 aya tamamlayınca ara verıcem 1 ay daha sonra tekrar baslıcam ocak ayında tembellestırdıgını duydum ama hanı cocuk olmaz falan dedıler dogru deıl o.......
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.