doğum kontrol hapı yüzünden kör oluyordum!

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve gulmisal tarafından 2 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    2 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gulmisal
  1. gulmisal

    gulmisal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2009
    Mesajlar:
    244
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba, bekarım adet düzensizliğim vardı doktor doğum kontrol hapı kullanmamı söyledi,hapın 6. günü bozuk olmayan gözlerim bulanık görmeye başladı önce hiç bir alaka kuramadım kullandığım hap ile yorgunluğa verdim vs.. ancak ertesi gün bulanıklaşma arttı,araştırdım ilacın prospektüsünde de bulanık görme görme kaybı gibi durumlarda acile gidin yazıyormuş sonradan farkettim.doktoruma danıştım ve hapı o anda kestik.bana doktor vermesine rağmen böyle oldu,doktora danışmadan mecbur kalmadıkça kullanmayın arkadaşlar.çok tehlikeli...
     
  2. 2 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gulmisal
  3. miroskis

    miroskis Onurunun sefkilisi hayatı Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    83
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yuh ya böyle ilaçlar nasıl piyasaya çıkıyor.
     
  4. 2 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gulmisal
  5. moonna

    moonna Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.762
    Beğenildi:
    598
    Ödül Puanları:
    163
    geçmiş olsun.
    bende 2 yıla yakındır dr kontrolünde doğum kontrol hapı kullanıyorum.hapa başlamadan önce çeşitli tetkiklerden geçmek gerekiyor.daha önceden var olan ancak habersiz olduğumuz hastalıkları tetikleyebiliyor.bazılarına hiç yaramıyor,bazılarında ise tedavi amaçlı bile kullanılıyor.benim şahsen hiçbir şikayetim yok ve çok memnunum ama dikkatli olmak lazım tabi.
     
  6. 2 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gulmisal
  7. GezegeNKralicesi

    GezegeNKralicesi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4.924
    Beğenildi:
    2.594
    Ödül Puanları:
    238
    canım hangi haptı senin ki ? Hangisi kör ediyordu bilmiyorumkismile
     
  8. 2 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gulmisal
  9. gulmisal

    gulmisal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2009
    Mesajlar:
    244
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben yazz kullandım. ilaca kör ediyor demiyorum ama bende o yan etkisi oldu.yazıyor zaten içinde yan etkilerinde.ama buhapların hepsinin içeriği aynı hemen hemen dikkatli kullanmak lazım...
     
  10. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gulmisal
  11. GezegeNKralicesi

    GezegeNKralicesi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4.924
    Beğenildi:
    2.594
    Ödül Puanları:
    238
    Benim arkadasımda yazz kullandı mahfoldu bütün doktorlar yasmini önerir genelde en az etkili o diye. ben cok memnunum yasminden bi daha görüş doktorla istersen cok iyi düzene sokuyor
     
  12. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gulmisal
  13. tugcal

    tugcal hoşgeldin oğlum Üye

    Katılım:
    12 Mart 2010
    Mesajlar:
    5.149
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    çok şaşırdım yaaa... geçmiş olsun ucuz kurtulmuşsun.... ben de evlenmeden önce adet düzensizliği için kullanmıştım doğum kontrol hapı.. diane35 kullandım.... tuüylenme yapmıştı bende de... şimdi korunmak için kullanmıyorum... eşim korunuyor.... nede olsa ilaç yan etkileri olabiliyor....
     
  14. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gulmisal
  15. gulmisal

    gulmisal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2009
    Mesajlar:
    244
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yazz yasminden çok çok daha az hormon içeriyormuş yan etkileri daha azmış yani.. dediğim gibi bazısında faydalı bana olmadı:KK43:hapı da yarıda kesince kanamam başladı inşallah kesilir yarın falan 1 ayda 2. adetim olucak yoksa:KK43:
     
  16. 4 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gulmisal
  17. elixsir

    elixsir Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2009
    Mesajlar:
    3.925
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    cok ilginç geçmiş olsun ben diena kullanıyorum mecburiyetten ama kistim için verdi doktorum


    ama vermeden önce ne gibi hastalıklarım oldugunu sordu


    cok şükür etki etmedi

    sonucta ebediyen kullanmayacagım inş


    kist yok olsun bırakıcam inşzemuszemus
     
  18. 4 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gulmisal
  19. sunset

    sunset Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2009
    Mesajlar:
    562
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    geçmiş olsun canım.ben kistim için dr den doğum kontrol hapı istemiştim dr yan etkileri olur diye vermemişti.iyiki de vermemiş.bundan önceki dr hap vermişti böyle parça parça kan gelmişti.