dogum kontrol hapı

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve aysueylul tarafından 19 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    19 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : aysueylul
  1. aysueylul

    aysueylul Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2010
    Mesajlar:
    227
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    selam dr.hanım benm sorun d.kontrol ilaçları adtein bikaç ay ginera ,miranova kullandım ama bu 7 günlük dönemde ise adteım çok az oldu azaltıyo dedi dokturum sorun yok dedi sonra diane 35 kullanmaya başladım özel sebeplerden dolayı bi kutu bitince bırakmadan 2.kutuya başladım 10 günde öle kullanıp bıraktım kutuyu şimdi 3 aydır normal şeklde kullanıyorum ama ilacımın son günlernde bırakmama yakın bu ay leke gibi akıntılar gelmeye başladı .aynı gün lazer epilasyon yaptırdım acaba ondanmı oldu yada bu ay içnde antibiyotık kullandım iltihap sükücü felan onlarmı etkilemiştir acaba ? birde ben bu diane 35 kilo yaptı ne kullanmalıyım sizce hangısını önerirsiniz şimdiden vericegınız cvp için çok tşk ederm bize burda ışık oluyosunuz çok saogulun
     
  2. 20 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : aysueylul
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam kullandığınız ilaçlar ya da azer bunlara neden olmaz. diane yerine yasmin tercih edebilirsiniz. bazen ilaçlar bitmeye yakın lekelenme şikayeti olabiliyor ilacı tamalamak gerekiyro.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.