doğum kontrol hapı

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve dilek_36 tarafından 5 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    5 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : dilek_36
  1. dilek_36

    dilek_36 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2008
    Mesajlar:
    833
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    88
    merhaba aytun hanım benim 19 eylülde düğünüm var doktorada danışarak reglimin birinci günü 26 temmuzda doğum kontrol hapına başladım desoletti kullanıyorum. normalde 5 gün süren reglim bu ay aralıklarla 10 gündür devam ediyor bunun nedeni ilaç olabilir mi?
     
  2. 15 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : dilek_36
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam evet sorununuz ilaç kaynaklı olabilir diğer kutuda da böyle olur ise ialcınızı değiştirmenizi tavsiye edrim.
     
  4. 16 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : dilek_36
  5. guvastanema

    guvastanema Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2009
    Mesajlar:
    841
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    daha önce soruldu mu bilmiyorum ama yeni başlık açmak istemedim...
    ben yasmin ve ginera kullandım. ikisinde de adet kanamam çok çok azaldı. günlük pedi anca kirletecek kadar oluyorum 1-2 gün. bu beni psikolojik olarak rahatsız ediyor. bir eczaneye sordum, haplar kanama azaltmaz başka birşeyden dolayıdır diyor ama denedim hapı bıraktığım zaman en azından 2-3 gün oluyorum.
    hapı mı değiştirmeliyim?
     
  6. 16 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : dilek_36
  7. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam haklısınız kullandığınız ilaçlardan dolayı adet miktarınız azalır. bence kullandığınız iki ilac da iyi ilaçlardır değişiklik yapmanıza gerek yok bence devam edin az adet görmeniz bir sorun değil ilacı kestiğiniz ay normale döner zaten.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.