Doğum kontrol hapları

Konusu 'Aile Planlaması' forumundadır ve Miniciqim tarafından 8 Mart 2010 başlatılmıştır.

    8 Mart 2010
    Konu Sahibi : Miniciqim
  1. Miniciqim

    Miniciqim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2009
    Mesajlar:
    113
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaslar dogum kontrol hapi kullaniyorum
    ilerde kisirlik yapar diyenler oldu.. bidaha cocuk olmaz diyenler vs..
    dogrumudur sizce kullanipta bebek sahibi olamaya bilirmiyim :
     
  2. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : Miniciqim
  3. gelincik37_34

    gelincik37_34 hasretine gebeyim Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.278
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Yok canım bende kullandım yaklaşık 2.5 sene hamile kalmaya engel olmadı ben doktor kontrolünde almadım eczaneden bir marka aldım ve kullandım çok şükür engel falanda olmadı.Sende doktora giderek tavsiye ettiği bir ilacı kullan Allahın izniyle birşey olmaz.Ama sende veya eşinden kaynaklı bir durum olmadıkça tabiki.Bunun dışında korkacak bişey yok canım
     
  4. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : Miniciqim
  5. blueeye

    blueeye Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    346
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım sakın inanma o savsatalara o haplar saglık bakanlıgından onaylı olarak üretiliyo kısırlık gibi bi etkisi olsa sence çıkartırlarmı,zaten egerki çoçuk olmıcaksa hap kullansanda kullanmasanda olmuyo benim yengem 34 yaşında dogum yaptı üstelik 10 senedir hapla korunuyodu ve bıraktıgı ay hamile kaldı ayrıca bende doktoruma danıştım ve bana verdigi cevap aynen şu oldu;amerikada kızlar 12 13 yaşlarında cinsel ilişkiye başlıyo ve cogunluk hap kullanıyo ve bu kızlar 25 den sonra dogum yapıyo olsaydı onlar kısır olurdu demişti hamile kalmak saglık durumuna ve birde kişinin yapısına baglı kimi ilk denemede hamile kalır kimi 1 sene sonra bence hapa güveen
     
  6. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : Miniciqim
  7. silver5

    silver5 CANIMA CAN KATANLAR... Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.636
    Beğenildi:
    175
    Ödül Puanları:
    163
    canım bunlar hep söylenti.tabiki kısırlık yapmıyor.hapı bıraktıktan sonra 6 ay içinde gebe kalabiliyorsun.ben 2 sene hapla korundum bıraktıktan 2 ay sonra hamile kaldım.ayrıca hapın birçok avantajını gördüm.emzirme döneminden sonra kesinlikle yine hapa geçicem
     
  8. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : Miniciqim
  9. sofika

    sofika Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.404
    Beğenildi:
    54
    Ödül Puanları:
    108
    dogum kontrol hapini biraktiktan sonraki aylar hamile kalma sansiniz daha fazla oluyor ayrica,yumurtaliklar calisamadigi sureyi de telafi etmeye calistiklarindan sans artiyor.
     
  10. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : Miniciqim
  11. UTKN

    UTKN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    187
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    ben1.5 yıl hap kullandım ve bıraktım heme hamile kaldım,
    bence hap çok güzel bi korunma yöntemi.hihoyyyt
     
  12. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : Miniciqim
  13. demmay

    demmay 💑 ( 👶+👶) = 💙 Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.842
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    106
    bu aslında bence bünye meselesi ben kızımda hemen hamile kaldım ama bu ikincide 6 ay geçti
     
  14. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : Miniciqim
  15. pinkaya87

    pinkaya87 varlığın öyle bi sevinçki Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.424
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ben evlendiğimde çevremizdeki bir ka çoçuğu olmayan annemin arkadaşalrı her gün tembih ettiler bana sakın doğum kontrol hapı kullanma diye. hap yüzünden çoçğu olmayan 2 çift var çevremde ama tabiki takdir allahın.
     
  16. 9 Mart 2010
    Konu Sahibi : Miniciqim
  17. AYKIZZ

    AYKIZZ REYHAN / ECEM Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.430
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bende bi etki yaptigini sanmiyorum bende 2 seneden fazla kullandim ve biraktigim ay hamile kaldim tabi herkezin bünyesi farkli
     
  18. 12 Mart 2010
    Konu Sahibi : Miniciqim
  19. Miniciqim

    Miniciqim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2009
    Mesajlar:
    113
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sağolun kız lar tesekkür ederim yorumlarınıza içimi rahatlattınız kullanmaya tekrar baslicam bende