doğum kontrol haplarının psikolojik etkileri

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve ozlemedirne tarafından 21 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ozlemedirne
  1. ozlemedirne

    ozlemedirne Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben yasmin kullanıyorum. ama arada bir depresif bir ruh hali oluşturuyor bende. ilacın prospektüsünde bu yan etkinin sık görüldüğü yazıyor
    bu geçici bir yan etki mi zamanla kaybolur mu
    yoksa böyle devam mı edecek?
    çok teşekkür ederim
     
  2. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ozlemedirne
  3. aycan77

    aycan77 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.138
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba bende microgynon kullandım ve yaklaşık 2 ay önce bıraktım hapa başlayana kadar herşey normaldi ama hapa başladıktan sonra depresif ruh halleri oluştu hapı bırakmış olmama rağmen hala devam ediyo olur olmz şeylere ağlıyorum kafamda olmadık şeyler kuruyorum böyle olucağını bilseydim ben hiç bi şekilde hap kullanmazdım 1 ay içinde geçmezsede psikloğa gitmeyi düşünüyorum :çok üzgünüm: :1no2:
     
  4. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ozlemedirne
  5. Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali

    Dr.Phil.R. Meltem Kavcar Sirmali Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    306
    BAzı bünyelerde bu etkiyi yapıyor oral kontraseptifler. Bu yan etki geçici değildir. Bu konuda yapmanız gereken jinekologunuza danışarak gerekiyorsa, başka bir korunma yöntemine geçmek olacaktır.
    Sağlıkla,
    Dr.phil. Meltem Kavcar Sırmalı
    Online Terapi
    Psikolog.gen.tr
     
    Aybok bunu beğendi.