Doğum kontrol haplarının size de yan etkileri var mı?

Konusu 'Aile Planlaması' forumundadır ve chiglet tarafından 18 Ekim 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    18 Ekim 2010
    Konu Sahibi : chiglet
  1. chiglet

    chiglet 2 çiçek annesi Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.341
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Merhabalar, benim sorunum doğum kontrol haplarının bende yaptığı yan etkiler, 2003 yılında evlenmeden 1 ay önce Dr. tavsiyesi ile myrolon a başladım,ilişki sırasında çok acı,yanma hissediyordum,bunu ilk başlarda hapla ilgili olabileceğini düşünememiştim.Eşimle bu konuda sorun yaşıyorduk bendeki isteksizlik. 6 ay sonunda ilacı bıraktım bebeği oldu kızımı sütten kestikten sonra özellikle adet düzensizliğin için doktora gittiğimde Belara verdi, aynı şeyler yine başladı isteksizlik, acı yanma doktoruma sorduğumda bunlar çok nadir görülen yan etkiler dedi, tabii beni bulmuş, hapı 3 ay kullandım ve bıraktım ama bıraktığım anda herşey normale dönüyor, psikolojik değil bunu belirtmek isterim, 3 yıl sonra adet düzensizliğim başladı doktorum myrolon verdi yine ve aynı şikayetler öfffff gerçekten çok sıkıldım sizde beni gibi bu sorunları yaşıyormusunuz, 4 aydır içiyorum ilacın bitmesine 3 adet kaldı eşime dedimki bi daha içmicem dedim, oda kesinlikle içme senin gerginliğin beni etkiliyor dedi. Sizlerdede benim gibi sorunlar yaşayanlar varmı, tek benmiyim yan etkilerini gören. Bu arada acayip tansiyonumu düşürüyor bazen Leyla gibi geziyorum.:gitme:
     
  2. 24 Ekim 2010
    Konu Sahibi : chiglet
  3. serçecik

    serçecik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.711
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    canım yasmin tavsiye ederım..
     
  4. 27 Ekim 2010
    Konu Sahibi : chiglet
  5. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.