doğum kontrolü aşısı,iğnesi kulllananlar

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve nzf tarafından 27 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    27 Haziran 2010
    Konu Sahibi : nzf
  1. nzf

    nzf Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mart 2010
    Mesajlar:
    165
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    mrblar bayanlar ben 1 yıllık evliyim normalde doğum kontrol hapı ile korunuyorum fakat bu ay iğneye karar verdim ama nasıl ve ne derece yararlı olduğunu merak ediyorum.çevrenizde veya bizzat kendiniz kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olursanız sevinirim yani bilgi verirseniz yeterli olacak yani nerede yapılır nekadar riskli veya yararı ne kadar yan etkileri varmıdır,ve muayene olduktan sonramı yapılır,3 aylık deniliyor jinekolojik muayene olmak şartmı ücreti varmı yani bu konuda bili alabilirsem sevinirim tşkler şimdiden bayanlar bilgilerinizi aylaşmanızı bekliyorummmmmm.
     
  2. 27 Haziran 2010
    Konu Sahibi : nzf
  3. eva206

    eva206 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2010
    Mesajlar:
    15
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben daha önce bi kez 3 aylık iğne yaptırmıştım ama doktorum doğum kontrol hapı kullanmamı önermişti bi daha da yaptırmadım . şuan yasmin kullanıyorum ama oda yüzümde leke yapıyo:çok üzgünüm:
     
  4. 3 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : nzf
  5. nzf

    nzf Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mart 2010
    Mesajlar:
    165
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hmmm bende şuan hap kullanyorum belera var onu kullanıyorum ama o hiçbişey yapmıyo çok güsel bi hap çok memnunum ama işte bide aşıyı araştırıyım dedim o yüzden yani işte
     
  6. 7 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : nzf
  7. dilem1109

    dilem1109 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    506
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Doğum kontrol haplarının kısırlığa neden olduğu iddia ediliyor doğumevinde görevli bi arkadaşıma uzman doktorlara sordurdum yasmini önermiş hepsi yasminde sorun olmaz demişler...

    yinede tereddütsüz olmak için condom en iyi çözüm bence erkekler maalesef pek istemio ama ikna etmekde bize kalıyo sanırım :)
     
  8. 8 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : nzf
  9. eva206

    eva206 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2010
    Mesajlar:
    15
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yasminin en iyi doğum kontrol hapı olduğunu söyledi doktorum.. kullanmaya devam ediyorum. erkekler korunmayı pek sevmiyolar gerçekten :KK1: