doğum öyküm mucizemmm

Konusu 'Doğum Öyküleri' forumundadır ve sekercik tarafından 7 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    7 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sekercik
  1. sekercik

    sekercik oğlumun kardeşi gel gel:) Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    6.142
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    148
    işte benim öyküm:

    cumartesi günü kasılmalarım sıklaşmıştı 5 dk da bir kasılıyordum ama takmadım pek, annemi bekliyordum onlar salı sabaha karşı geleceklerdi ben de o güne dek doğurmayacaktım:) annem gelecek diye pazar günü evi toparladım az yorulmuşum belim ağrıyordu yani ben yorgunluktan sandım:) pazartesi sabaha karşı annemler geldi annem çok yorgundu zaten yaşı da bayağı var (70) onlara kahvaltı hazırladım, bütün gün yemek hazırladım çamaşır yıkadım astım ütü yapacaktım ama hala belim ağrıyordu annem gelmişken bir de oğluşuma hırka başladım onu örerken bi yandan da sürekli belim ağrıyordu hayırdır inş, diyordum:) bir de ishal olmuştum üstelik hemoroitim de acayip sızlıyordu... neyse o akşam annem 10 gibi yattı çok yorgundu biz de kocamla tv izliyoruz sürekli tuvalete taşınıyordum ama konduramıyordum işte:) 22.30 gibi wcye gittim amanınnn çamaşırımda kan var ay bu nişan mı yoksa dedim yüzümde acayip bir gülümseme ve acayip bir heyecanla salona koştum salon kapısında durdum kocama baktım aşkım galba benim nişanım geldi dedim o da heyecanlandı bi annene sor bakalım ne diyecek dedi annemi uyandırdım o da heyecanlandı:) dr.u arayalım dedi hemen aradım dr ağrın var mı dedi ay siz sorunca heyecandan panikten kesildi ağrı filan kalmadı ama vardı dedim dr da neden panikliyorsun korkma ağrın olursa ara sabah da mutlaka 9da hast.de ol dedi tamam dedim kalbim güm güm atıyor 3 kasım gecesiydi ben 5 kasımda zaten çatı muayenesine gidecektim:) neyse erkenden yatalım dedik önce bi duşa gireyim dedim annemi yatırdım kocam yardım etti duşumu aldım yattık ama uyuyamıyorum ki... ikide bir kalkıp wc ye gidiyorum bir de o gün anneme sütlaç yaptırmıştım canım çekiyor die bir tabak yemedim belki ameliyata alırlarsa diye ağzıma bir şey sürmüyorum:) dolapta bekliyor o caaanım sütlaçlar:) arada kanamam oluyor farkındayım, bakalım ben ne zaman doğurucam diyorum belim felaket ağrıyor kalktım en son, gittim normal doğumun evrelerini okudum ne zaman ıkınmak lazım filan, hazırlıklı olmam lazım. sürekli dua ediyorum dolaşıyorum evin içinde. ve herkes uyuyor mışıl mışıl, bir tek ben ayaktayım:) sabah 7de kalktık, annem çayı koydu ben giyindim oturdum bekliyorum yemeyeceğim sonra okula gidip sevk alıcaz hast.den sevk ettircez bir saat virajlı ve çukurlu bir yoldan ile gidicez de dr.ma kavuşucaz ama ben gayet sakinim. otururken birden suyum geldi anneee suyum geldi galba dedim annem çayın altını kapattı koşarak geldi yanıma, hemen beni kaldırdı, altıma hasta bezi bağladık yolda da suyum gelebilir diye acele valizimi aldık ben hala oturun kahvaltı edin bi şey olmaz diyorum mdr yrd aradım okulu açtırdım saat 8de gelmemiş daha, eşimle gittik ben arabada bekledim annem evi toparlıyor bir yandan, eşim okula girdi sevki aldı benim kasıklarımda ağrılar var, ama dayanılmaz değil, daha doğmaz diyorum dua okuyorum sürekli bebeği olmayanlara dua ediyorum; sonra hst.ye gittik eşim gene koşarak gitti ile sevk yaptırdı eve geldik annemi aldık babam telaşlanmış, o evde kaldı. arabaya bindik benim belimin arkasında yastık var ama belim de kasıklarım da ağrıyor anneme çaktırmadan arabanın saatine bakıyorum sancılar çok sık:) dişimi sıkıyorum oh Allahım az kaldı geliyor bebeğim diyorum:) araba çukura girdikçe ah diyorum ama yavaşça, az kaldı diyor eşim dişimi sıkıyorum. yaklaştıkça ıkınma hissi geliyor eyvah diyorum doğum olcak kesin:)) rüya gibi.. neyse hast.ye gittik eşim arabayı park ederken ben annemin kolunda zor yürüyorum anne yürüyemiycem heralde dedim çökecek gibi oldum sonra topladım kendimi ilk doğuran ben değilim dedim kalktım kapıdaki güvenlik görevlisi bayandan rica ettim bana yardım eder misiniz lütfen dedim, araba getireyim mi dedi ben hala kuyruğu dik tutuyorum hayır dedim o da diğer koluma girdi dr un odasına odasına doğru yürüyoruz bekleyen hastalrın içinden geçiyoruz ben belli etmemeye çalışıyorum ağrımı... kapıda dr.un hemşiresi bekliyor beni görür görmez sen niye bekledin bu kadar diyor hemen araba istiyor beni nst ye gönderiyor eşim gelmiş bu arada üst kata çıkarıyorlar beni nstye bağlıyorlar zor duruyorum nst.de kimse bir şey demiyor aaaa dr.um da gelmiş ona gülümsemeye çalışıyorum, eline eldiveni giyiyor eşimle annemi kapı dışarı ediyor eyvah diyorum çatı muayenesi olcakkkk suyum geldi az kanamam da var geceden beri belim ağrıyor diyorum bakıyor o korktuğum çatı muayenesini anlamıyorum bile kasıklarımdaki baskıdan... sonra dr.um doğum olcak diyor dışarı çıkıyor bana bir şey demiyor sonra annem eşim geliyor içeri, hemşireler dalıyor, ellerinde yeşil önlük var, ben hala işin ciddiyetinin farkında değilim:) daha sancı odasına gidicem bu kadarcık sancıyla doğum olmaz sanıyorum:) ağrım çok ama daha fazla olur diyorum:))) cahillik işte... müthiş bir baskı hissi var kasıklarımda... o dayanılmaz oluyor. neyse beni giydiriyorlar hızla. sandalyeye oturuyorum hakkınızı helal edin diyorum ama öyle karışığım ki ne ağlıyorum ne gülüyorum sadece müthiş bir heyecan hissediyorum kalbim hızla çarpıyor eşime diyorum ki anneme dikkat et tansiyonu çıkmasın o kadar. hastabakıcıyla asansöre biniyoruz o yanındaki hemşireye anlatıyor hoca çok acele ettiriyor diye ben o zaman uyanıyorum ben şimdi doğumhaneye mi gidiyorum diyorum evet diyorlar. allahım diyorum epidural zamanı da geçmiş, doğurmak üzereyim ben. umarım dayanabilirim dua ediyorum bir yandan. neyse doğumhanedeyim ben nasıl çıkıcam çatala diyorum biz yardım edicez diyorlar elimden tutup çıkartıyorlar, ebe alttan bakıyor ayyy bebeğin kafasına dokunuyorum gelmek üzere diyor ben daha da heyecanlanıyorum akşama kadar doğar dimi diyorum ebe gülüyor ne akşamı canım 10 dk sonra doğar diyor:) şaşırıyorum biri koluma serum bağlıyor ıkınma hissim artıyor ıkınmak istiyorum diyorum aaa dr da geldi yaşasın rahatlıyorum bizi acele ettirdin kızım diyor:) sabah sabah telaşlandırdın diyor:))) konuşmaya başlıyoruz dr ıkınmamı istiyor nasıl ıkınacağımı ebe gösteriyor ıkınıyorum dr çok güzel kızım hadi az kaldı diyor ama ben öyle açım ki gücüm kalmamış elimden geleni yapıyorum ağzımı sımsıkı kapatıp dişlerimi sıkarak gık demeden ıkınıyorum aman allahım bu bir film mi ben bunu yaşıyor muyum diyorum yanımda ebeler var hastabakıcı da var ama benim gözüm dr da:) ben çok yoruldum diyorum dr da dinlen kızım tamam ama sancı gelince ıkın olur mu diyor sonra ben dinlenirken soruyor: neden akşam aramadın sancın olunca diyor ben de diyorum ki ne bileyim çok dayanılmaz değildi sizi rahatsız etmek istemedim nasılsa sabah gelicem dedim eşime bile belli etmedim dinlensin dedim diyorum gülüyor dr, sen kendinden başka herkesi düşünmüşsün diyor ben gene ıkınıyorum o sırada çocuk dr geliyor hızla:) bana bakıyor şaşkın şaşkın:) ebe diyor ki ayy normal doğumu unutmuştuk hep sezeryan oluyordu diyor:) ben de hep normal istemiştim zaten diyorum dr a dönüp yarın kontrole gelcektik ama oğlum sizi daha önce görmek istedi dr amcası diyorum:) gülüyoruz:))) ayy diyorum içimden ben nasıl doğuruyorum böyle yaaa konuşa gülüşe doğum mu olurrr... dr hadi kızım bi kez daha diyor var gücünle diyor korkuyorum diyorum bak anne olcaksın az kaldı hadi diyor ben de ama ben çok açım çok bitkinim diyorum dr da bak kızım anne olcaksın az kaldı söz odana çıkınca hemen sana kahvaltı göndercem ne istersen yiyebilceksin diyor ben o gazla bi daha ıkınıyorum bunu yapmak zorundayım dr sakın bırakma kızım hadi bi kez daha ıkın son kez diyor biliyorum ki orda bırakırsam bebeğim sıkışır sakın bırakma burda olmaz diyor dr ben vargücümle ıkınıyorum komik ama vıck diye bir ses duyuyorum:) tamam diyor dr dur sakın ıkınma senin işin bitti hadi dinlen artık diyor bir hareket başlıyor biliyorum bebeğimin başı çıktııı artık dr doğurtacak:=) oleee ben dinlenebilirimmm:))) ebe sağ bacağıma bir iğne yapıyor hissetmiyorum amaaaninnn dr un elinde kocaman bir iğne var eyvah kesi yapılcak o iğneden korkuyorum diyorum yok diyor dr hissetmeyeceksin hakkat yaaa hissetmiyorum bennn:) oleee kesi yapılıyor ama ben kendimi bırakmışım ohhh rahat rahat yatıyorum çatalda:) dünya umrumda değil amaninn birden bebeği görüyorum dr un elinde, ayy kara kırmızı bir şey, gözleri çekik çekik aynı japon gibi kısmış ağlıyor bi yandan saçlar ıpıslak yapışmış kafasına, bana bakmaya uğraşıyor ayy bu benim oğluşum muuu:))) kordon daha duruyor ne kadar da kalınmış o kordon öyle. dr sonra bebeği hemen çocuk dr na uzatıyor eşini doğurcaz daha diyorum evet diyor dr:) ben çokbilmiş hasta, eee kk okuyoruz yıllardır kolay mı bre:))) neyse, ıkınman lazım diyor ama ben çok bitkinim peki kızım sana yardım edicez diyor hastabakıcı bastırıyor ben de ıkınıyorum bir şey daha çıkıyor ve müthiş sıcak bir su boşalıyor içimden birden ferahlıyorum oh beee diyorum ayy her yer battı çıktı diyorum dr kahkahayı basıyor:) boşver sen temizlerler diyor:) bebek ağlıyor dr iyi bebeğin diyor sarmışlar bebişi hemşirenin kucağında annesi bak biz gidiyoruz, diyor bakıyorum ayy çok şeker ama ben inanamıyorum ki daha doğum yaptığımaaa.... :))) sıra dikişlerde... en korktuğum şey.. neyse herkes gidiyor dr ebe ben kalıyoruz dr başlıyor dikmeye bi yandan da arada uyarıyor bak burası hassas hissedebilirsin diyor azcık hissediyorum aslında dikiş filan umrumda değil kızlar, sabırsızlanıyorum:) bebek nerde diyorum oooo çoktan odaya çıkmıştır diyorlar ben ne zaman gidicem ne kadar kaldı diye başının etini yiyorum drn:) allahtan sabırlı adam dr.um:))) kız bi sürü hasta bekliyor beni ne yapayım diyor susuyorum allahım zaman geçmiyor uzadıkça uzuyor gibi geliyor dikiş işleri... hadi amaaa bebeğimi görmek istiyorum diyorum dr bitti diyor ama bitmiyor siz beni kandırıyor musunuz bitmedi bi türlü diyorum dr kahkahayı basıyor kat kat dikiyoruz ya ondan bir kat bitti yani diyor susuyorum artık bekliyourm neyse dr bitiriyor işini çok teşekkürler dr bey diyorum siz olmasanız ben doğuramazdım böyle kolay dr ellerini yıkıyor ebe de bize niye teşekkür etmiyorsunuzzzz diyor şakayla karışık, ayy size de teşekkürler ama dr a çok nazım geçti diyorum:) ebe çok kolay oldu doğumun diyor ikinci ne zaman diyor ben de eee kardeş de lazım tabii, diyorum dr dönüp bana bakıyor şaşkın şaşkın ebe de hemen ikinciyi ister kolay doğuranlar diyor ben de en az iki yıl ara verilecek ben 31 yaşındayım az mı diyorum:) dr gülüyor:))) neyse dr çıkıyor sıra yaranın temizlenmesinde sıcacık suyla yıkıyorlar beni kolumdan tutup kaldırıyorlar ama bacaklarım titriyor çok yorgunum sandalyeye oturtuyorlar asansörde zaman geçmiyor oh diyorum içimden bağırmadan doğurdum allahım çok şükür:))) koridorda bekliyor eşim gözleri kıpkırmızı... ama beni beklediğini hatırlamıyor bebek nerde diyorum odada diyor annem de çıkıyor gülüyor bebek seni bekliyor karnı aç diyor ebeler hemen geceliğimi giydiriyorlar beni yatırıyorlar yatağıma bebek kucağıma geliyor emmeye çalışıyoruz hemen kapıyor mememi:) sıkıyor damağımda benim gözümden bi damla yaş süzülüyor allahım çok şükür diyorum kocam hemen kayınvaldemi arıyor anne doğdu karım da geldi diyor ben çok zaman geçti sanıyorum meğer çocuk 10 dk da gelmiş odaya ben de 15 20 dk sonra gelmişim:)
    [*]4 kasım sabahı 9 55 te oğlum tarık normal doğumla 2870 gr 50 cm doğuyor
    [*]az daha geç kalsaymışım yolda doğuracakmışım:)))
     
    jelibon25 bunu beğendi.
  2. 7 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sekercik
  3. Denmur

    Denmur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.326
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    canım ne kadar güzel yazmıssın çok etkilendim.ağlattın beni bende bu duyguları yaşamayı çok isterim
    12 yıldır bekliyorum bakalım hayırlısı allah analı babalı büyütsün oğluşunu :nazar:a.s.
     
  4. 7 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sekercik
  5. NuPe

    NuPe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    251
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Allah analı bablı büyütsün tebrik ederim,esprili sohbetli kolay bir doğum olmuş darısı başımıza...
     
  6. 7 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sekercik
  7. camdankalp38

    camdankalp38 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.596
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    maşallah ne güzel bi doğum olmuş öyle...allah analı babalı büyütsün
     
  8. 7 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sekercik
  9. NURSAY22

    NURSAY22 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    784
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    33
    Çok güzel anlatmışsın. Maşallah allah bağışlasın :)
     
  10. 7 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sekercik
  11. comeback

    comeback deli diyorlar bana.. Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    75
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    tebrik ederim..Allah analı babalı büyütsün..olmayanlarada nasip etsin inşallah..
     
  12. 7 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sekercik
  13. beyza88

    beyza88 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.726
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    tebrik ederim canım allah analı babalı büyütsün...
     
  14. 7 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sekercik
  15. hasret0587

    hasret0587 BAL KIZIM we BAL OĞLUŞş:) Pro Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    7.529
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ayyy çok güzel ya bizimkide böle kolay olsa keşke..
    kaç haftalık doğurdun acaba
     
  16. 7 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sekercik
  17. sanmur06

    sanmur06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2009
    Mesajlar:
    836
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canim allah anali büyütsün bebisini. darisi bizim basimiza insallah. ay ben cok korkuyorum dogumdan ama böyle güzel hikayeler duyunca gaza geliyorum.
     
  18. 7 Ocak 2010
    Konu Sahibi : sekercik
  19. Emrivaki

    Emrivaki Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.472
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ayy maşallah ,çok kolay güzel bi doğum olmuş :nazar:
    analı babalı sağlıkla büyüsün inş bebeğiniz :nazar: