doğum parası için öğretmen arkadaşlardan yardım?

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve derinsular tarafından 30 Aralık 2011 başlatılmıştır.

    30 Aralık 2011
    Konu Sahibi : derinsular
  1. derinsular

    derinsular Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2011
    Mesajlar:
    227
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar ben kadrolu öğretmenim bugün para için sgkya gittim sadece süt parası (80) tl mi alacağım ykksa artı bi doğum parası da mı var bana sadece pttye 80 tl yatacak dediler yanlış değil mi
     
  2. 30 Aralık 2011
    Konu Sahibi : derinsular
  3. eylulum81

    eylulum81 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2011
    Mesajlar:
    142
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim haberim bile yok arkadaşım öğrenirsen paylaş lütfen.zaten ücretsiz izindeyim kapalıyım dışarıya yani:))
     
  4. 30 Aralık 2011
    Konu Sahibi : derinsular
  5. derinsular

    derinsular Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2011
    Mesajlar:
    227
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bilen yok mu aranızda
     
  6. 31 Aralık 2011
    Konu Sahibi : derinsular
  7. nurce

    nurce Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    678
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende 4 ay önce doğum yaptım.okul idaresine sorabilirsin.sanırım bir dilekçe yazıp alabiliyorsun.ama küçük bir miktar.bebişe bez parası :KK46:
     
  8. 31 Aralık 2011
    Konu Sahibi : derinsular
  9. hlycn

    hlycn Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2011
    Mesajlar:
    2.451
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Dogum parasi olayini biliodum ama sut parasini bilmiodum...canim kimlik fotokopin ve dogum belgeni okulun mutemetine veriosun yatiomus...peki ben bisey sorayim sana..sut parasi icin sgkya ne zaman gidilmeli dogum sonrasi izin bitmeden mi
     
  10. 1 Ocak 2012
    Konu Sahibi : derinsular
  11. elifid

    elifid Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    1.342
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    6 ay önce doğum yaptım, eşimde öğretmen, dilekçeyi o yazıp kendi okuluna verdi.Doğumu yapan benim ama parayı eşin alacak dediler :) 100 tl civarı aldık.
     
  12. 2 Ocak 2012
    Konu Sahibi : derinsular
  13. bynlmz

    bynlmz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2011
    Mesajlar:
    154
    Beğenildi:
    3
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Doğum parası için doğum belgesi ve bebeğin kimlik fotokopisini istemişlerdi. 150-160 tl arası bir para aldım. Bana da önce eşin alacak demişlerdi ama sonra bana verdiler :) Ben de süt parasını duymadım. Nasıl alacağız? Önce okula mı gideceğiz yoksa SGK'ya mı gitmek gerekiyor?
     
  14. 2 Ocak 2012
    Konu Sahibi : derinsular
  15. shequre

    shequre Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    180
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynen ben de 160 tl aldım. acaba calıstıgın yıl sayısıyla mı alakalı? ben 7 yıllık ogretmenim. bundan olabilir mi acaba? bazen milli eğitimin boyle cinslikleri oluya ya ondan dedim.
     
  16. 7 Ocak 2012
    Konu Sahibi : derinsular
  17. derinsular

    derinsular Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2011
    Mesajlar:
    227
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    o da 80 tl miş sgkya gidin bi form var doldurun pttden 15 gün içinde adınıza yatarmış
     
  18. 13 Ocak 2012
    Konu Sahibi : derinsular
  19. katre_06

    katre_06 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende mutemete bebğin kimlik fotokopisi ve doğum raporu verdim maaş olarak hesaba yatacak dediler ama gecen ay yatmadı bu ayı beklicem bakalım yatmazsa tekrar dönücem mutemete....