Doğum Parası..

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve Fey_zaaa tarafından 25 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    25 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Fey_zaaa
  1. Fey_zaaa

    Fey_zaaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Merhaba arkadaşlar
    sizlere bişey sormak istiorum kafama bişey takıldı
    28 haftalık hamileim
    ssk dogumdan önce 8 hafta sonra 8 hafta izin veriormuş
    ama ben dogumdan önce işten cıkıp bi daha calışmamayı düşünüorum
    acaba yinede dogum parası alacakmıyım? 3 senelik ssk m var bu arada
     
  2. 25 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Fey_zaaa
  3. dtbernat

    dtbernat Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    715
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    cnm 8i doğumdan önce 8i doğumdan sonra die bi kuralı yok 32. hafta gidip istersen drdan çalışabilir raporu alıyosun 36. hafta tekrar gidiyorsun ve dr bu sefer ok çalışamaz raporu veriyor bu 16 hafta süresince ssk primlerinin ödenmesi lazım hemen izin bitiminde her ay için sigortan kaçtan ödeniyosa o kadar para ödüyo devlet yani askeri ücretli ödeniyosa 700 çarpı 4 2800 paan en geç bir haftada yatırılıyo ama dediğim gibi ssk priminin ödenmesi şart