Doğum sonrası kanama

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve pelinoz tarafından 27 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    27 Ekim 2010
    Konu Sahibi : pelinoz
  1. pelinoz

    pelinoz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar bugün 41 oldu doğum yapalı ama hala kanamam var ne zaman bitcek ya ufff...sizinkiler ne kadar sürdü..
     
  2. 27 Ekim 2010
    Konu Sahibi : pelinoz
  3. aysunada

    aysunada destina Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    mrb canım sezeryan doğummu oldun yoksa normalmi?? ben sezeryan olduğum için nedeyse hiç kanamam olmadı bir kaç gün leke geldi kişiden kişyede deişio.. normal doğumda uzun sürebilir çünkü içini temzileyemiolar doktorlar wücudun kendi kendini yenlicek biraz sabret hem ne kadar güzel içinde hiç pislik kalmıcak şişliğin iner iyi yanndan bak derim .. bu durumdan sıkılmış olmanıda çook iyi anlıyorum ayrıca ama elinde olan bişey deil ki...
     
  4. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : pelinoz
  5. pelinoz

    pelinoz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sezeryanla oldum canım ewet çok sıkıldım bu durumdan yaa...
     
  6. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : pelinoz
  7. aysunada

    aysunada destina Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    belkide doğum sonrası kanaman hemn düzene girecektir ondan uzun süyüyodur canım. benim doğum sonrası hala kanamam olmadı bebeğim 4 aylık oldu zannediorum emzirmekten kaynaklnıo. ama bu her kadında değişio aslnda hasta olmak isterdim bu senn için çook iyi bi durum wücudun çok çabuk tazelenir. az sabret hayatın düzene gircektir. sen lohusalıktanda bunaldın sanrım bebek yorgunluk falan derken bu da geriyodur seni üstüne düşme en iyisi.. bebişindesağlıkla sıhhatle büyüt inşallah :))
     
  8. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : pelinoz
  9. daisybed

    daisybed Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    56
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    adet görmüş olamaz mısın? ben 45. gün adet görmüştüm sezaryenden sonra...
     
  10. 2 Kasım 2010
    Konu Sahibi : pelinoz
  11. çiçek64

    çiçek64 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    808
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    ya arkadaşlar bende 33 haftalık hamileyim ve sezeryanla doğum yapıcam aklıma takılan sezeryandan çıkınca hemen başlıyor mu kanama o halde nasıl oluyor altınızda sonda ayağa kalkıp ped koyma gibi bir durumda olmaz?
     
  12. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : pelinoz
  13. aysunada

    aysunada destina Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    cnm sezeryandan sonra hemen pat diye yürüyemiyosun ki zaten.hem ameliyattan sonra altında bişe olmuo bacaklrınn uyuşması geçince hemişreler gelip önce seni bi temzlyolar amelytta dezenfekte için bişeler sürülüyor bacaklarına fln onlar temzlenio snde pijama takımlarını gyerken ped koyuosun.zatn sonda warken ped koymak mümkn değil hem ameliyattan çıkınca kanaman olmuo canm içini temizliyolr sezerynda bnm nerdeyse hiç kanamam olmadı sadece ilk gün sonda çıkınca hasta bezi koymuştum btne o oldu ewe gelncede lekelnmelerm oldu. genlede sezeryanda olmuomuş arkadşlrmda öyle söyledi . ynede kişden kişye değişebilir.ama hemen ayağa kalkamıosun zaten yannda biri olur mutlaka sana yardım için sen onları düşünme tatlım herşeyi akışına bırak bunlrı düşünrsen doğuma kadar kafan bulanır.bide doğum hikayelr i fln dinleme herkesnki ayrı oluyor dilerim sennki en rahat en kolay olanı olur allah bebeğinizi sağsağlim kucagnza almayı nasip etsn inşallah.
     
  14. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : pelinoz
  15. nicole78

    nicole78 pamuk şekerlerim.... Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.559
    Beğenildi:
    57
    Ödül Puanları:
    153
    canım bende normal doğurdum neredeyse 50 gün sürdü kanamam..doktorum bi hormon ilacıyla kesti kanamayı en nihayetinde...bence doktoruna bi görün..
     
  16. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : pelinoz
  17. pelinoz

    pelinoz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım hasta bezi koyuyolar zaten altına sen hala uuyuşmuş vaziyette oluyosun zaten.uyuşma geçince çıkaryolar.yürümen gerekecek gazının çıkması için.yürütecekler seni.ben annemle ayrı şehirlerdeym ve oda rahim ameliyatı geçirdiği için doğumda yanımda olamadı.kayınvaldemler vardı.saolsun eşim bana çok yardımcı oldu bezi değiştirirken eğilemiyosun çünkü.çok takma kafaya rahat bi şekilde gir doğuma. allah bebeğini sağ salim kucağına almayı nasip etsin.
     
  18. 10 Kasım 2010
    Konu Sahibi : pelinoz
  19. derya_67

    derya_67 hayat birgün o da bugün Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    909
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    41
    bende yeni doğum yaptım kızlar 5 gün oldu. normal doğum yaptım. bende de kanama var doğal olarak ama bazende adet sancısı gibi ağrım oluyor kasıklarımda ve belimde sizde de oldu mu? normal mi sancı olması? :18: