Doğum sonrası kilolarımız ne durumda:)) ???

Konusu 'Mayıs Anneleri' forumundadır ve ayperin tarafından 17 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ayperin
  1. ayperin

    ayperin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2007
    Mesajlar:
    727
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar doğum öncesi 58 kiloydum, doğuma giderken 80 :bbo: abarttım anlayacağınız..halbuki hamileliğimin başında ,hamileliğimi 15 kiloyla tamamlarım diye düşünüyordum..kafamçokkarıştı
    tabi düşüncede kaldı!nasıl olduysa oldu..birde dikkat ediyordum..tatlicadiarzu
    Doğumda 6.5 kilo gitmiş, hastaneden eve geldiğimde ise 13 kilo verdim,vücudum çok ödem toplamış..sonrasında yavaşladı,şuanda toplam verdiğim kilo 15 oldu..2 haftadır aynı kilodayım azalmıyor artık..
     
  2. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ayperin
  3. murgiz

    murgiz kuşum ardam Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.632
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    ben 15 kilo aldım 52 ilebaşladım hamişliğe 67 ile doğuma girdim eve geldiğimde 62 idim şuan 59 um
    buaralar çok stresli ve yoğun geçti o yüzdeen kilo verdiğimi düşünüyorum
     
  4. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ayperin
  5. cemredeniz

    cemredeniz Hiçbişeyim.. Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    10.152
    Beğenildi:
    232
    Ödül Puanları:
    203
    kızlar takmayın yavas yavas verılır elbett.. yavrularınız yanınızda ya bundan ötesı varmı ..
    bende hazıran annesı olucam 45 ile hamıle kaldım şuan 60 ıım.................
    takmıyorum valla çatlagımda yok hıh tey teyy nası lsa verırız dımı
     
  6. 18 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ayperin
  7. Naze

    Naze Guest

    Ben 47 kilo ile hamile kalmıştım...Doğuma girderken 62 kiloydum...Şimdi ise 53 kiloyum...Kendimi zayıf
     
  8. 18 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ayperin
  9. Naze

    Naze Guest

    hissediyorum ama daha fazla vermek istemiyorum..
     
  10. 18 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ayperin
  11. BenKardelen

    BenKardelen AŞKLARIM BUĞRA&BEYZA Üye

    Katılım:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.027
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    en vahim durumda benim heralde 55le hamile kaldım 79 la hastaneye gittim eve geldiğimde 75 yani 4 kilo oğlum 4 kilo doğdu zaten bunun suyu eşi nerde içimdemi kaldı anlamadım. ama şimdi 70. 7 çıkıyorum tartıda. hergünde 1 kilo gidiyor hemen hemen bakalım nasıl gidicek bu kilolar ayaklanalım helebi yazda geldi karpuzda çıktı üzülmeyin kızlar veririz inş. :)))))))
     
  12. 19 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ayperin
  13. SeVoS

    SeVoS annesinin Tosbasıııı Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    191
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben 52 kilo ile hamile kaldım 70 ile doğuma gittim 64 ile eve döndüm :bbo: 10 gün geçti aradan az önce tartıldım 61 olmuşum... ya kızlar ne giyeceğimi şaşırıyorum hamile giysileri hep kışlık eşofmanlarda öyle e malum havalar yaz sıcağı gibi ne yapcam bilmiyorum... gerçi bugün bi kaç deney yaptım eski giysilerimle tşörtler oluyor pantolonlarda popodan çıkıyor ama düğme birleşmiyor kafamçokkarıştı acaba eski giysilerimizi giye bilcekmiyiz ve nezaman?? siz ne giyiyorsunuz ??? ben şaşırdım vallaha... milletin önüne pijamayla çıkmaktan kendimi iğrenç hissetmeye başladım
     
  14. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ayperin
  15. ayperin

    ayperin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2007
    Mesajlar:
    727
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    sevdeciğim,benim kilolarım gittikçe gidiyor,ama hala eski kıyafetlerime giremiyorum..kıyafetlerin olmasına bayağı bir zamanım var canım..neyseki cok güzel zamanda doğum yapmışız toparlayacağız inş..
    şuanki halim için de bir iki şey aldım onlarla idare ediyorum ben....
     
  16. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ayperin
  17. avebru

    avebru Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.150
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    60 la hamile kalıp 85 le doğumda girdim ( laelaelaelaelae) doğumdan sonra hastanedeki tartı 75 gösteriyordu ama evdeki tartı beni 78.5 gösteriyor..Galiba mayıs anneleri içinde en çok kilo alıp en yavaş veren listesinde birinci sırada olcam her zamanki gibi ..Neyse artık yavaş yavaş zayıflamayı düşünüyorum ben ..Özellikle 40 çıkması ile vücuttaki pek çok organ eski haline dönüyor o yüzden egzersize o zaman başlarım diye düşünüyorum...Zaten şu an oğlumdan başka birşeyi gözümde görmüyor..Hala hamile gibi duruyorum ve dışarı çıkarken hamilelik kıyafetlerimi giyiyorum..Hedefim yeniden 55 kiloya (evlendiğim zamanki kiloma yani) dönebilmek İnşallah..
     
  18. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ayperin
  19. BenKardelen

    BenKardelen AŞKLARIM BUĞRA&BEYZA Üye

    Katılım:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.027
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ebrucuğum kusura bakma rekor bende 24 kilo aldım toplan 4 kilocuk vererek geldim eve yani bebişimin kilosuyla sadece. ama yavaş yavaş gidiyor geldiğimde 73.3tüm şimdi 69 küsürlere düştüm. göbüşte inmeye başladı biraz ama denedim kıyafetlerimi özellikle saten bi geceliğim vardı önce onu denedim:1rolleyes: göğüsler fora olmuş iğrenç oldutatlicadiarzu. eşimde evde giymeye penye bi elbise almış giydim onu tam bedenime oturdu emzirmeyede müsait yakası açık arkadan hoş durduda önden bakınca hani tombul karıların memeleri büyük olurya ama göze batmaz heryer aynı olduğu için ama bende memeler sadece tombul olunca komik oldu eşim durmadan diyor aaaaah aahhh nasıl aldım nasıl oldu diye dalga geçiyor kızdırmak için oğluşumu gösterip bu hale seni o getirdi diyor bende hayır senin yüzünden diyorum:eek:klava: bukadar sabrettik azcık daha sabredelik kırkımız çıksın helebi biz mayıs annaleri olarak azımli sabırlı anneleriz biz sonuna kadar bekleriz istediğimizi başarırız (normal doğum hariç:roflol:)