doğuma az kalan kızlar bi bakın

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve paradises tarafından 28 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    28 Haziran 2009
    Konu Sahibi : paradises
  1. paradises

    paradises Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    387
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bugün 38. haftaya girdim.2 hafta önce rendevumda doktor plesentanda hafif kireçlenmeler başlamış ama normal korkma dedi.bebemin gelişimi öndeydi ama 35. haftalardan sonra durdu.ve doktor bana temmuz 9 da rendevu verdi.neredyse 1 ay sonrasına ...halbuki bu haftalarda her ay görmesi gerekmezmi.çatımıda ozaman ölçcek.sinir oldum..bana hem kireçlenme var suyun biraz azalmış. bebeğin gelişimi yavaşlamış diyorçbide demezmi git 3 4 hafta sonra gel.bekleyemicem insan en azından ndtye alır..yarın arayıp 9 temmuzdan önce muayene olmak istiyorum desem bişiy dermi acaba.tedirginim ve daha 2 haftaya yakın zaman var yaaa...burda bir arkadaşın bebeği bu şikayetler yüzünden 39 haftalıkken karnunda ölmüş..insan korkuyor..arasammı doktoru..:gitme:
     
  2. 28 Haziran 2009
    Konu Sahibi : paradises
  3. kamilisss

    kamilisss Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    500
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Senı tedırgın etmıs canım bence gene bı ara derım ısını sansa bırakma ne olcagı bellımı olur bak az kalmıs dogumuna rabbım hayırla kucagına almayı nasıp etsınn
     
  4. 28 Haziran 2009
    Konu Sahibi : paradises
  5. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canım son haftalarda her hafta kontrol olması gerekiyor evet ama bazı doktorlar yapmıyorlar.istersen ara doktorunu gelmek istiyorum kontrol edelim de.hem bebişini görünce için rahatlar
     
  6. 28 Haziran 2009
    Konu Sahibi : paradises
  7. ibem77

    ibem77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    148
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bencede son aylarda ıkı haftada bır yapması lazım ve kıreclenme onemlı cunku bebegın yasamı kordaonla saglanıyor koparsa bebek ne olur madem korkuttu o zaman daha sık takıp etsın psıkolojıde onemlı
     
  8. 29 Haziran 2009
    Konu Sahibi : paradises
  9. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canım plesantayla kordon aynı şey değil sadece plesantadan dolayı bebeğin kilo almaz korkacak bişey değil yani
     
  10. 29 Haziran 2009
    Konu Sahibi : paradises
  11. paradises

    paradises Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    387
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    insan tedirgin oluyor.yüzdük kuyruğuna geldik korkular artıyor..yarın arıcam doktorumu muayene etsin.rahatlarım ..inanın 2 haftadır korkudan gözüme uyku girmiyor...
     
  12. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : paradises
  13. kuzu

    kuzu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    388
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim hamileliğin son zamanlarında herkesin plesantası kireçlenir. bu olağan bir şey. eğer erken dönemlerde bu durum yaşanırsa (plesantanın erken yaşlanması) ozaman sorun teşkil ediyormuş. Hatta geçen hafta ben 36. hafta muayeneme gittim . dr. banada söyledi. "Plesanta kireçlenmeye başlamış" dedi. ama ben artık herhafta kontrole gidiyorum. her gittiğimde, hem ultrasonla bakıyor hemde nst'ye bağlanıyorum, bebek sıkıntıda mı, rahat mı, kasılmalarım ne alemde diye.seni herhafta çağırmaması garip geldi, ama vardır bir bildiği herhalde?
     
  14. 30 Haziran 2009
    Konu Sahibi : paradises
  15. office

    office Hem kibirli, hem batının çok hayranı <3 Pro Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16.761
    Beğenildi:
    37.891
    Ödül Puanları:
    463
    38 den sonra her hafta görmesi lazım, doktorunuzun(her ne kadar gelmemesi gereksede) dalgınlığına gelmiş olabilir. bence hemen gidin muayene etsin sizi. en azından içiniz rahat olur hamilesiniz sonuçta. eğer kireçlenme ilerlemişse sezeryana bile alabilir belki. mutlaka gidin.