doğumdan sonra adet ne zaman düzene girer

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve necla_38 tarafından 8 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : necla_38
  1. necla_38

    necla_38 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar dogum yapalı 6 ay bıttı ama hala adet olmadım normalmi sizce sankı menopoza girmiş gibi cok ateş basıyo sizce normal mi fikirlerinizi paylaşırmısınız bilmiyorumkismile
     
  2. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : necla_38
  3. pelincan

    pelincan evlat nefes gibi Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.435
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    çok normal tatlım. ilk çocuğumda ertesi ay regl olmuştum 2 çocuğumda7.5 sonra regl olmuştum.sıkıntı basardı.bunlar çok normal
     
  4. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : necla_38
  5. necla_38

    necla_38 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    havalar cok sıcak hiç çekilmiyo cok terliyorum saol canım paylaşımın için
     
  6. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : necla_38
  7. sxuxtlxux gayfe

    sxuxtlxux gayfe prenslerim Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    bende 1,5 ay oldu doğum yapalı adet olmadım.
    ilk doğumdan 4 aylıktık adet olduğumda.
    emzirmekle bi alakası varmı acaba adet olamamanın.
     
  8. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : necla_38
  9. necla_38

    necla_38 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bilmiyorumki emziriyorum sürekli ek gıda almıyo hep emiyo zorla bişeyler veriyorum kusuyo ozamanda emince gecmi oluyo adet
     
  10. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : necla_38
  11. sxuxtlxux gayfe

    sxuxtlxux gayfe prenslerim Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    emzirince uzuun bir süre adet olmuyormuşuz.
    öyle duymuştum,doğrumudur bilemiyorumboshayallersmile
     
  12. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : necla_38
  13. AttaQue

    AttaQue Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.754
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Ben de dün regl oldum , doğum yapalı 38 gün oldu.
    Normaldir umarım mirmirmirmir
     
  14. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : necla_38
  15. necla_38

    necla_38 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    pekı tekrar hamile kalma riski varmıdır bunun hakkında bi bilgin varmı çünkü benım gebeliğim çok sorunlu geçtı sezeryanla dogum yaptım dr a gıtmedım.
     
  16. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : necla_38
  17. necla_38

    necla_38 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    inşallah normaldir canım ya şimdi beni bir endişe sardımafoldumben
     
  18. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : necla_38
  19. AttaQue

    AttaQue Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.754
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Endişelenme canım annemin dediğine göre regl olabilirsin yada uzun süre olmayadabilirmişsin her iki durumda bünyeyle alakalıymış ve normalmiş , regl olmadıysan süt koruyo derler ya hormonlarla alakalı olarak olmuyormuşsun ama korunma konusunda kesinlik yok o yüzden tedbirini al sen..
    40. günde regl olan kadınlar daha hızlı kilo verebiliyormuş , olamayanlar da şişkinlik devam ettiği için kilo vermek biraz daha yavaşlıyomuş , sıkıntı , terleme de olamadığın içinmiş.

    Jinekoloğunu ara sor kesin cevap için canım , boşuna strese girme..