doğumum başladı mı?

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve Nergis26 tarafından 16 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Nergis26
  1. Nergis26

    Nergis26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.351
    Beğenildi:
    3.271
    Ödül Puanları:
    163
    tecrübeli anneler, bi bakar mısınız, sabah 6dan beri yaklaşık 10 dakikada bir ama 30 sn ve daha kısa süreli adet sancısına çok benzer ağrılar çekiyorum, doktorumu aramadım henüz çünkü çok şiddetli dayanılmaz bişey yok, şimdiden hastaneye gidip saatlerce beklemek istemiyorum.ilk doğumlarda bu evre ne kadar sürer bilgisi olan var mı
     
  2. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Nergis26
  3. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Gözünüz aydın, doğum sancılarınız başlamış gibi görünüyor. O şiddetli olmayan sancılar, belden vuruyor dimi. Merak etmeyin yakında şiddetlenir.:smiley-cool:
     
  4. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Nergis26
  5. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Ön sanci bunlar bencede!!:nazar:

    Siddetlenir veya sancilarin arasindaki süre kisalirsa 5 dakikada bir filan ara bence hemen doktorunu evde yanlizsan birini mutlaka yanina cagir..:teselli:

    Gözün ayin insallah allah bir avazda kurtarir canim..a.s:Saruboceq:
     
  6. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Nergis26
  7. Nergis26

    Nergis26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.351
    Beğenildi:
    3.271
    Ödül Puanları:
    163
    evet ama adet sancısının aynısı gibi,al taraf kasık popo bel uyuşuyo sanki, başlarda 8 dakikada birdi bişeyler atıştırdım süre uzadı 12 dakikalarda şimdi, acaba yalancı sancı mı
     
  8. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Nergis26
  9. Nergis26

    Nergis26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.351
    Beğenildi:
    3.271
    Ödül Puanları:
    163
    teşekkür ederim cnm heralde bugece ya da sabaha doğururum böyle giderse, hayırlısı artık, keşke uyuyabilsem ama bu kadar düzenli sancıda imkansız. nişan mıdır nedir gelse de emin olsam
     
  10. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Nergis26
  11. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Hiiiç merak etmeyin sıklaşır sancılar. Bence engeç akşam 6'da bebiş kucakta:teytey:
     
  12. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Nergis26
  13. Nergis26

    Nergis26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.351
    Beğenildi:
    3.271
    Ödül Puanları:
    163
    öyle mi diosunuzi bana da daha uzun sürer gibi geliyo, çok tuhaf bi duygu ya anlatamıorum, sancı yokken bi an önce doğsun istiorum herşeye katlanırım diyorum kızım için, sonra sancı geliyo yok daha değil hazır değilim diyorum::)))bi yandan da hurma yiyorum doğumu hızlandırıomuş galiba inşallah ii gelir
     
  14. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Nergis26
  15. BXIXDENEM

    BXIXDENEM yağızım yaşama nedenim Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    allah bir ağızda yavruna kavuşmayı nasip etsin.inşallah sorunsuz bir şekilde doğumunu gerçekleştirirsin.
     
  16. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Nergis26
  17. moonxlight

    moonxlight Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    132
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Canım benim doğum öle kolay olmuyor.Sabır edip bekleyeceksin.Panik yapma.Benimde ilk önce hafif sancılarla başladı.Akşama doğru sancılar beline doğru vuruyor.Doğumuma 3_4 saat kala nişan gelmişti.İnşallah hayırlısı ile bebeğini kucağına alırsın.Evde yanlız kalma ya sen git yada ailenden birilerini çağır.Bebişinle beraber sağlıklı mutlu huzurlu uzun yıllar dileri.Şimdiden tebrik ederim.
     
  18. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Nergis26
  19. Nergis26

    Nergis26 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.351
    Beğenildi:
    3.271
    Ödül Puanları:
    163
    bence de bu kadar ağrı açılma için yeterli değildir, beklicem artık dayanabildiğim kadar, küvete biraz su doldursam iyi gelirmi acaba açılmaya yardım eder diye okumuştum bi yerden
    hiç panik yapmıorum ya annemi en son dakika arıycam o çok panik, kardeşim gelicek acil bişey olursa akşama kadar o hastaneye götürür