Dogumun gecikmesi

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve Rey82 tarafından 9 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Rey82
  1. Rey82

    Rey82 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaslar benim bebek gelmiyo..Bugün tam 9 ay 10 gün doldu ama hala ses yok.Doktor Suyumun yeterli oldugunu söylüyo bu yüsden endiselenmemen gerekmis ama sen gelde bana anlat..Bi arkadas sicak su dolu küvete girip bir saat yatmami söyledi sancinin gelmesine faydasi oluyomus..ama bilmiyorum..
     
  2. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Rey82
  3. hayaletorka

    hayaletorka Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.241
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım oda olabilir bol bol yürüyüş yap oda sancıya ve açılmaya iyi gelir.ama çokta bekleteme doktorunla konuş
     
  4. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Rey82
  5. D-GABBANA

    D-GABBANA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.314
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    ben 40+4 de doğum yaptım gelmedı mı gelmıyo.mecburen sezeryan oldum.
     
  6. 10 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Rey82
  7. nickminkenari

    nickminkenari sıkı sıkı tutun Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.402
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    bazen bu drları anlamak zor oluyo ankarada bi arkadaşım bebişini 43 haftalık dogurdu kızcagız 2 günde bir hastaneye gitti geldi daha suyun var bebek iyi bekle diyomuş dru.tabiii sonunda ne oldu bebecik kakasını haaaaammm yaptıı. dogdu tedavi oldu ama ne gerek vardı bide hala diyomuşki aslında bikaç gün daha kalabilirmiş daha ne olucak kakasını yemiş bunun durmasımı kalmış....