doğurgan bayanların fiziksel görüntüleri

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve ofline tarafından 17 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    17 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ofline
  1. ofline

    ofline Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2010
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    41
    geçen gün ansiklopedi kanalında bilim adamlarının yapmış olduğu bir araştırma üzerine belgesel vardı.insanların fiziksel yapılarına göre çeşitli araştırmalar yapılmış .burada doğurganlıkla ilgili bi konuda vardı.bana tuhaf geldi paylaşayım dedim.doğurgan bayanlar
    beli ince olurmuş,leğen kemigi geniş,kalça biraz geniş,fazla kilosu olmazmış.(bu kilo olayı erkekler için de geçerliymiş tabi.)yani bayanlar cola şişesi gibi olmalıymış.90-60-90gibi.olmasada o gibi.
    ama tabi bu özellik doğuştan gelirmiş.
    tabi bu bir genelleme.beli kalın olupta hamile olan yok mu sanki.
    ama onların araştırmasına göre bu ıspatlanmış kesin bir sonuç.:sm_confused:
     
  2. 19 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ofline
  3. novrain...

    novrain... Derin's mommy Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2009
    Mesajlar:
    486
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bana saçma geldi eskilere şöle dönüp bir bakıyorumda kadınlarımız hep şişman ama maşallah çatır çatır doğurmuşlar=)
     
  4. 19 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ofline
  5. pptya87

    pptya87 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.033
    Beğenildi:
    268
    Ödül Puanları:
    153
    bence inandırıcı değil ben tam dedikleri gibiyim belim ince kalcam geniş ama şöyle baktığında kilolu olmayan bi bayanım gelgelelim gebe kalamıyorum doğurgan değilimmafoldumben
     
  6. 19 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ofline
  7. cevizlikek

    cevizlikek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    355
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    söyledikleri gibiyim canım ama kalamadım 4aydır..
     
  8. 19 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ofline
  9. tatlixsxoxgxlum

    tatlixsxoxgxlum kızım İLKE 1 yaşında:)) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.709
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    karın bölgesi almış başını gidiyor ama bu 3. gebeliğim::))
     
  10. 19 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ofline
  11. pptya87

    pptya87 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.033
    Beğenildi:
    268
    Ödül Puanları:
    153
    gerçi benim doktorum şöyle birşey demişti elma tipi olan bayanların çoğu pco olur en verimli kadın tipi armut tipi bayanlar demişti.
    açıklaması da şöyle olmuştu kadınların karın bölgesi yağlandıkça yumurtalarıda yağlanır ve gebe kalmaları güçleşir hee ama bu demek değilki hepsi böyle olacak varsayımlar böyle demişti.
     
  12. 19 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ofline
  13. melikee

    melikee Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2010
    Mesajlar:
    3.568
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    benim arkadşım 1,60 boy 80 kilo ile hamile kaldı
    yanı beli ınce olmayan çok ınsan var hamile kalan
     
  14. 19 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ofline
  15. cucu-pete

    cucu-pete Sana Emanetiz Rabbim... Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    8.482
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    valla 3 yengem var Allah uzun ömür versin hepsinede..
    hepside eger bi yokus asagi yuvarlansinlar kimse tutamaz onlari yeminle..
    yusyuvarlaklar,boy-kilo bir yani..
    hepsininde 4er tane cocugu var..düsüklerini falan saymiyorum...
    mutlaka etkisi vardir ama illa ince hatunlar dogurgandir diye genellememek lazim bence
     
  16. 20 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ofline
  17. yuba

    yuba Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.067
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    cok degisik bir bilgi ama hamilelik uzerinde binlerce etki eden sey var isimiz cok zorr...
     
    Son düzenleme: 20 Ağustos 2010
  18. 23 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ofline
  19. ReceL

    ReceL Nikah & bebek Şekeri Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    294
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    108
    Bana saçma geldi =)