Doktor Diane35 Verdi.Kullanayım mı?

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve melikex tarafından 21 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melikex
  1. melikex

    melikex Guest

    Kullanan arkadaşlarıma sesleniyorum,Öncelikle: ne için verdi doktor size, ve ne kadarkullanıp nasıl etkiler gördünüz?

    Polikistik over.ım olduğu için az miktarda,yeni tüy oluşumunu engellemek adına bunu vermişti doktor.Ben de olumsuz şeyler duyunca kullanamadım ,ama doktora bunu söyleyince 'yeni tüy oluşumu seni rahatsız etmeyecekse kullanma'dedi...Off napıcam ben kullanayım mı kullanmayayım..Tüylerime olumlu edeceğini bilsem ve adet düzenimi bozmayacağını bilsem kullanırım...NE DERSİNİZ?SONUÇTA ADETİM DÜZENLİ.:çok üzgünüm:..[/B]
     
  2. 21 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melikex
  3. cerenora

    cerenora Balı kaymağı fazla kaçmış Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.496
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148


    Vallahi canım bana adet düzensizliği için vermişti. Dokuz ay kullandım hiçbir halta yaramadı. Ama sonuçta sen bilirsin. sevgiler...:1hug:
     
  4. 22 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melikex
  5. EU2

    EU2 Guest

    arkadaşım merhaba. ben diane ı 5 yıl önce pko için kullandım 6 ay ama işe yaramadı. yani orda amaç kılların artışını engellemek değil fsh ve Lh hormonlarının düzenli salgılanmasını sağlamak. LH fazlalığı kıllanmaya sebep oluyordu yanlış bilmiyorsam, LH miktarını düşürüyor, buna bağlı olarak yeni oluşabilecek kıllanmayı önlüyor diye düşünebilirsin. ama geçen yıl yasmin kullandım, diane a göre daha iyi, doktorum artık hastalarına onu öneriyormuş ama yasminin de kötü yönü aşırı duygusal yapıyor, herşeye ağlar hale getiriyor :) pko için ilacı bir süre kullanıp sonra ara vermek lazım. düzensizlik başgösterdi mi tekrar ilaca dönmeyi gerektiriyor. ben 2 aydır ilaç kullanmıyorum ama "soğan kürü" denen bi kürü duydum geçenlerde, onu uygulamayı deneyecem.
    bu arada doktoruna diane yerine yasmin kullanmanın nasıl olacağını bir sor canım...
     
  6. 22 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melikex
  7. EU1

    EU1 Guest

    kullan tabı doktor gelmıs, kullan ne olacak
     
  8. 22 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melikex
  9. pLnLp

    pLnLp hıh.. Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Ben kullanıyorum daha 1. kutudayım yeni başladım yani..senağlama bende aşırı kıllanma için gittim bi sürü uzadı iş böbrek üstü bezi filmi. 2 kez ultrason, Mr vs en sonunda prolaktinim yüksek çıktı ve erkeklik hormonu bende kıl yapan Testesteronum yükek çıktı senağlama

    bunun üzerine prolaktin tedavisi oldm ilaç içtim bu seferde çok feci şekilde düştüü:KK43:

    snra hormon tedavisine başladım Diane 35 ve aldaction verdi .

    ilk ulltrasonumu çeken doktor vermemişti bana bu ilaçları yumurtalıkalrında hiç bi sorun yok kullanmana gerek yok demişti kıllar ne olck dedim açıkca bişey olmaz dedi ee sonucta kendisi erkekti ne anlar o benm derdimden Çok üzgünüm çoook

    diğer doktoruma gittim 2 side bayandı bana işte bu ilaçları verdi çok teredüt ettim kullanmakta ama kıllar için bi savaş verdm bitsin diye kullandımmmm

    adetlerimde düzenliydii:KK43:

    4-5 gün adet olurdmm.. şimdi 7 gunde bitmedi neredeyse bitti sandım ve ara ara lekelenmeler oluyoo... adet olnca ilk gün feci ağrım olurdu 2. gün ortada hiç bişey kalmazdı bu sefer 5 gün sabah akşam adet sancısı cektim:KK43: çok morlaim bozuldu anneme dedim daha içmicem mahfetti bni şuraya bak dedim:KK43: moralim çok bozuldu.. yan etkileri çok fazla kilo aldm bi ara ama yine eski kıloma dondum 52oldm yine..

    doktora sorcamm eger hep böle lekelenmeler olcaksa bırakıcamm deli oldm ve kendimi tanıyamıyorum artıkk.. insanın dengesini bozuyo resmen ayrıca adet ken göğüslerim ağırıodu odnandır dedim e bitti hala ağırooo:KK43:(

    uzun oldu ama başından anlatmak ıstedmmm:1no2:
     
  10. 22 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melikex
  11. EU2

    EU2 Guest

    pLnLp gittiğin doktorlara dikkat et, araştırın, iyi olan hangisiyse ona gidin, en çok memnun olunana. seni sanki deneme tahtası gibi kullanmışlar gibime geldi. herşeyi anlasam MR ı anlamam :enbuyukkk:
     
  12. 22 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melikex
  13. pLnLp

    pLnLp hıh.. Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Mr ın sebebi prolaktinimn yüksek olmasıydıı. beyindeki hipofiz bezlerinde (sanırım) adenom olma tehhlikesine karşın Mr ıstedi bişey çıkmadıı sonra Allahtan. Böbrek üstü bezi de onlardandan da kıllanma oluoymuş vs.. vs. Dostinex kullandmm normale insin diye bu seferde değerinden fazla düştüüsenağlama

    hormonlarım yüksek çıktı diyede diane 35 ve aldaction verdi durum ortada yani midem kalkıyo artık midem bulanıyoo herseyde:KK43:
     
  14. 22 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melikex
  15. melikex

    melikex Guest

    Öncelikle hepinize çok teşekkür ederim...Ben de nane kürünü uygulayacağım,ibrahim saraçoğlu bu işe yaramazsa arslanpençesi kürünü uygulayın demiş,onu uygularım işe yaramazsa.Ama soğan kürüne kesin başlayacağım adetime 10gün kala...
    Diane35.i sanırım kullanmayacağım.Zaten salı günü hormon tetkikimin sonucunu alacağım.Bakalım duruma göre artık..
    Diane.den kimse memnun değil..
     
  16. 23 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melikex
  17. Gulpare

    Gulpare Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    805
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    Ben de kullandım 2_3 sene.Adet düzensizligim vardı ondan kullandım asırı kilo aldım ve safra kesemde tas yaptı bu ılac,yan etkisi oldukca fazla maalesef..
     
  18. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : melikex
  19. melikex

    melikex Guest

    Bütün yorumlar kullanmamamdan yana...Ben kürleri uygulayayım en iyisi..