doktor yanlis teshis koydu

Konusu 'Hukuk Köşesi' forumundadır ve Lillos01 tarafından 5 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    5 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Lillos01
  1. Lillos01

    Lillos01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2010
    Mesajlar:
    60
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    kizlar bana doktor epilkepsi teshisi koydu ve 2 ay epilepsi ilaci kullandim cok etkiledi beni cok agir geldi ama baska bi doktora gittim cok detayli bi arastirmadan sonra kalpte sorun cikti ve kalp pili takildi..
    ben bu doktora tazminat davasi acabilirmiyim boyle bi hakkim varmi lutfen beni bilgilendirin..
     
  2. 5 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Lillos01
  3. nukleerbaslklkz

    nukleerbaslklkz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    26
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    kalp pili epilepsi ilacı yüzünden hastalandınız da öyle mi takıldı? öncelikle bunun tespiti gerekir.
    eger bu sebepten kalp hastalığınız ortaya çıktıysa maddi manevi tazminat talebinde bulunmanız mümkün. doktor ile birlikte hastaneyi de dava etmelisiniz.
    büyük geçmiş olsun
     
  4. 5 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Lillos01
  5. Lillos01

    Lillos01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2010
    Mesajlar:
    60
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    ilac yuzunden kalp pili takilmadi en basindan beri kalpte sorun varmis ve bana doktor epilepsi dedi ve ben 2 ay epilepsi ilaci kullandim bedenen bi hasar birakmadi ama epilepsi ilaclari agir ilaclardir beni cok kotu etkiledi bende bi hasar olmadigi icin dava acsanda birseye yaramaz dediler bana :umursamaz:
     
  6. 5 Eylül 2010
    Konu Sahibi : Lillos01
  7. nukleerbaslklkz

    nukleerbaslklkz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    26
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    e doğru söylemişler. tazminat hakkınızın doğması için zarar olmalı
     
  8. 5 Ocak 2011
    Konu Sahibi : Lillos01
  9. avukatistanbul

    avukatistanbul Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2011
    Mesajlar:
    194
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    2 ay boyunca epilepsi olmadığınız halde epilepsi ilacı kullanmanız herhangi bir zarar doğurdu mu ya da ileride doğurmayacağının garantisi var mı?
    sonuçta bu beyni etkileyen bir ilaç
    yanı sıra yanlış teşhis nedeniyle asıl tedaviniz de 2 ay gecikmiş
    2 ay gecikilmeseydi pil takılmadan başka bir tedavi uygulanabilir miydi?
    cevaplanması gereken pek çok soru var gibi görünüyor