Doktorum ilacın dozajını arttırdı ama korkuyorum

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve meldaela tarafından 23 Aralık 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    23 Aralık 2009
    Konu Sahibi : meldaela
  1. meldaela

    meldaela Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    619
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    buraya daha öncede ağır depresyon geçirdiğimi ve tedavi gördüğümü yazmıştım.tedavilierim devam ediyor 75 mg efexor kullanıyorum ama 2 gün önce kontrole gittiğimde doktorum ilacmın dozajını,günde 150 mg çıkardı.yalnız bağımlılık yapmasından çok korkuyorum.hastalığımda henüz aynen depresyon belirtileri devam ettiği için,belki daha iyi gelicek ama hem aşırı kilo almaktan,hemde ileride bu ilacı bırakamacağımdan orkuyorum.bir taraftan ailemde tepki gösteriyor 150 mg kullanmama..bu süre içinde uzun süredir hayatımda olan insandan da ayrıldım..zor bir dönemden geçtiğimi söylüyor doktorum..ne yapmalıyım.çok çaresiz,yalnızım.kurtulamıyorum..
     
  2. 23 Aralık 2009
    Konu Sahibi : meldaela
  3. yesilim

    yesilim Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesajlar:
    9.033
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    Soru konunuzu Meltem Hanımın bölümüne taşıyorum. Bilginize
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.