Doktorunuz sizi psikologa yönlendirmek istedimi?

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve irem naz tarafından 27 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    27 Haziran 2008
    Konu Sahibi : irem naz
  1. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    En son gittiğim doktorum tahlilleriniz normal şuanda ikinizdede bişey görünmüyo,sizinki psikolojik olabilir.İsterseniz sizi tanıdığım bi psikologa yönlendirebilirim ,gönderdiğim bazı hastaların bir çoğu hamile kaldı ,isterseniz size adlarını ve tel numaralarını verebilirim onlarlanda bi görüşün seansların hamileliğe nasıl etki ettiğini size anlatacaklardır dedi....Sizin de doktorunuz sizi hiç psikologa yönlendirmek istedimi?:çok üzgünüm:
     
  2. 27 Haziran 2008
    Konu Sahibi : irem naz
  3. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    İnanmıyorum sadece benim doktorummu beni psikologa yönlendirmek istedi....
     
  4. 28 Haziran 2008
    Konu Sahibi : irem naz
  5. gxuxl, beyazgxuxl

    gxuxl, beyazgxuxl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    191
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    günaydın arkadaşım ben 6 yıllık ewliyim 2 yıldır iice çocuk üstüne yoğunlaştık.ilk düzenli olarak gittiğim dr. sürekli olarak bizde bi sorun olmadığını söğledi. 3 ay boyunca haftada 2-3 kez dr. gittim kist olduğunu söleyip bana doğum kontrol hapı verdi(olmayan kiste çünkü o arada başka bi dr gittiğimde kist olmadığını söledi)bu arada beni sürekli istanbulda arkadaşına yönlendirdi aşılama için.bende ısrarla ndn sorun yoksa aşılama diye soruyordum. bu arada annem dr. ne zaman görse senin kızın bişey yok tamamen psikolojik diyormuş.6 ay oyalandım.ama bizden hiç tahlil istemedi düşünün.istanbula bi merkeze gittik a z ye bütün tahliller yapıldı ve eşimde sayı azlığı çıktı.sewindim en azından psikolojik değil sebeb belli.eşime 2 dr varikosel dedi .tam analiyata kalkışacakken gittiğimiz prf. gerek görmedi yetinmedik 2 dr a daha gittik onlarda gerek görmedi.3 ay önce aşılama yaptırdık nasip değilmiş olmadı.bu ay bi daha denicez inş. arkadaşım küçük bi tafsiye eğer ki çok kafaya taktığını düşünmüyosan bide dr. değiştir derim
     
  6. 28 Haziran 2008
    Konu Sahibi : irem naz
  7. yabangxuxlxuxm

    yabangxuxlxuxm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    9.744
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    bu gibi durumlarda psikolog iyi olur bence.ben bile düşünüyorum gitmeyi.çünkü her ay hamileymişim gibi hissediyorum.sonra yine hüsran.acaba bu ay hamile kalcakmıyız,acaba yumurtam çatladımı,yok yumurtlama dönemim ilişkiye girmeliyiz.bunlar başlı başına stres.bunlarda erteliyor zaten.o yüzden destek almak kötü bişey değil bence.
     
  8. 28 Haziran 2008
    Konu Sahibi : irem naz
  9. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    Bilemiyorum psikologun faydası olurmu ki gebe kalmama.Koskoca sitede ben tekmiyim bu konuda.....
     
  10. 28 Haziran 2008
    Konu Sahibi : irem naz
  11. yabangxuxlxuxm

    yabangxuxlxuxm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    9.744
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    tabikide olur.ben gidicem bu gidişle.kafaya takmamak mümkün değil.her şey yolunda ama hamilelik olmuyor.stres çok etken.oda çok.rahatlamaya ihtiyacım var benim aslında.git bi ne zararı olacakki sanki.
     
  12. 28 Haziran 2008
    Konu Sahibi : irem naz
  13. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    Bir hafta sonra yeni doktorumun yanına gideceğim bakalım o ne diyecek çocuğumuzun olmamasına.Oda bişeyiniz yok derse gideriz artık eşimle psikologa,canım ilgilendiğin için sagol....:KK46:
     
  14. 28 Haziran 2008
    Konu Sahibi : irem naz
  15. yabangxuxlxuxm

    yabangxuxlxuxm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    9.744
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    gidin ona göre karar verirsin.herşeyin hayırlısı olsun.işallah istediğin sonucu alırsınız.rabbim tüm istiyenlere nasip eder işallah.:KK46:
     
  16. 16 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : irem naz
  17. kxixymetlim

    kxixymetlim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    benim doktorumda kafaya takmamam gerektiğini vurguladı.üstüne basa basa hamile kalmak o kadar kolay bişey değil senin biraz rahat olman gerekir dedi üstelik benim daha hormon tahlillerim yapılmamışken bunları söyledi.ama senin de dediğin gibi mümkün değil düşünmemek keşke eşim kadar rahat olabilsem günün her saati, her dakikası aklımda.şimdi bir de tatildeyim çalışmıyorum hepten sıkıntılı dönemler geçirmeye başladım.
     
  18. 16 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : irem naz
  19. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    geçen hafta yeni doktorumun yanına gittik,oda bize bişeyiniz yok tahlilleriniz çok iyi dedi.Vakit kaybetmeden aşılamaya geçelim dedi...aşılamaya geçelim demeseydi,kendime iyi bi psikoloğ arıyacaktım....Haftaya aşılamam yapılacak bakalım tutacakmı....