doldurma,açık parfümler hakkında bilgisi ve önerisi olan arkadaşlarr..

Konusu 'Kadın Parfümleri' forumundadır ve kafadar tarafından 13 Mart 2009 başlatılmıştır.

    13 Mart 2009
    Konu Sahibi : kafadar
  1. kafadar

    kafadar yaşadık... gördük... Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    371
    Beğenildi:
    213
    Ödül Puanları:
    113
    slm arkadaşlar a.s.
    doldurma parfüm almak istiyorum ne dersiniz ne önerirsiniz?? kaydirigubbakcemile5
     
  2. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : kafadar
  3. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    change chance çok kalıcı cnm..d&p de dolduruyorum..denemeni tavsiye ederim..
     
  4. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : kafadar
  5. qzzzd

    qzzzd Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2008
    Mesajlar:
    302
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya cnm bu chanel chance nası bı koku ?? bı annatın bana ya bnde d&pden alcam da light blue alım dıorum ama chanel de olabılır herks onu solemıs stede
     
  6. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : kafadar
  7. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    cnm üzerinde kaldıkça güzelleşen bi kokuu..ayrıcaa çok kalıcı..kıyafetlerimi makinadan çıkartınca bile kokuyor... tenime sıktıgımda banyo yapsamda kalıyor kokusu..ne agır nede hafif bi koku ortasında bşy...a.s.
     
  8. 14 Mart 2009
    Konu Sahibi : kafadar
  9. kafadar

    kafadar yaşadık... gördük... Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    371
    Beğenildi:
    213
    Ödül Puanları:
    113
    bakalım kızlar denicem bende.kararsızdım.
    şuanda da parfüm ismi önerisi almak istiyorum.çünkü açık parfümler hakkında bilgim yoktu.fikriniz için teşekürlerr a.s.
     
  10. 14 Mart 2009
    Konu Sahibi : kafadar
  11. SipidiGonzales

    SipidiGonzales Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2009
    Mesajlar:
    754
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ben teyzeme almıştım armani she.. gayet güzel bir koku ,orjinali ile aynı hatta daha kalıcı diyebilirim:)
     
  12. 19 Mart 2009
    Konu Sahibi : kafadar
  13. halek

    halek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    135
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Açık parfümlerin bi zararı varmı acaba?bilgisi olan varmı?teşekkürler..
     
  14. 20 Mart 2009
    Konu Sahibi : kafadar
  15. denizbaris

    denizbaris Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.292
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Doldurma parfümler çok çabuk bozuluyor ben hiç sevmedim 2 kez deneme amaçlı almıştım ama en fazla 1 ay dayanıyor sonra koku bozuluyor
     
  16. 20 Mart 2009
    Konu Sahibi : kafadar
  17. sevdemm

    sevdemm ALLAHIMDAN HAYIRLISI Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.339
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    148
    Arkadaşlar birde şimdi yine açık ama parfümlerin orjinal şişelerinde parfüm satıyolar onlardan deneyen varmı aranızda ????
     
  18. 20 Mart 2009
    Konu Sahibi : kafadar
  19. PasakliMinikTanrica

    PasakliMinikTanrica her şey güzel olacak... Pro Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    12.797
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    198
    bugüne kadar hiç açık parfüm kullanmadım babam yurt dışına çok sık çıkıyor işi gereği
    o hep orjinal parfüm alır getirir duty freeden
    ama geçen bi arkadaşım bana gelmişti gezmeye gidecektik
    evden çıkarken hem bana hem kendine bi parfüm sıktı D&P'nin
    o gün buram buram koktukk
    akşam geldim kazağımı çıkardım kaldırdım yerine
    bi kaç gün sonra aynı kazağı yine aldım hala parfüm kokuyordu
    hatta altındaki kazaklara da koku sinmişti
    çok ilginç vallahi yıllarca orjinal parfüm kullandım kıyafetlerimde bu kadar kalıcı bir koku hiç görmedim
    artık deneyebilirim