döllenme kasık ağrısı yapar mı

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve sunrise10 tarafından 13 Ocak 2011 başlatılmıştır.

    13 Ocak 2011
    Konu Sahibi : sunrise10
  1. sunrise10

    sunrise10 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2011
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar merhaba,
    sırf bu soruyu sorabilmek, aynı şeyi yaşamış olma ihtimali olan bayanlar vardır ümidiyle buraya üye oldum. ama zaten sık sık takip ederdim :) vesile oldu.
    Yaklaşık 2 gün önce yumurtlama(ovulasyon) günümdü. normalde hiç hissetmem bile. ama o gün deli gibi bir kasık ağrısı, yürürken filan inanılmaz rahatsız edici derecede :26:sağ bacağıma filan vuruyordu. 5-6 saat içerisinde geçti. Merak ettiğim acaba döllenmeden dolayı olabilir mi bu kadar değişik tarzda adet ağrısı gibi beni rahatsız eden ağrının sebebi?
    Bunu daha önce yaşamış ve hamile kalmış arkadaşlar bilgilerini paylaşabilirse çok memnun olucam.:26:
     
  2. 13 Ocak 2011
    Konu Sahibi : sunrise10
  3. civciv89

    civciv89 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    3 Ocak 2011
    Mesajlar:
    3.428
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tatlım yumurtlamadan kaynaklanıyordur o agrı:KK9:
     
  4. 13 Ocak 2011
    Konu Sahibi : sunrise10
  5. flocke

    flocke topiclerin güzin ablası Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    6.346
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    0
    ilk hamileliğimde yaşadım ben o bahsettiğiniz ağrıyı...sanki mens.'in ilk günüymüş gibi ama 3kat şiddetlisi...niyeyse ikinci hamileliğimde olmadı bu.başkalarından da duydum sonra,oluyor ve normal bişi yani.
     
  6. 13 Ocak 2011
    Konu Sahibi : sunrise10
  7. sunrise10

    sunrise10 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2011
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet tam dediğiniz gibi bir ağrı. benim hiç olmazdı o yumurtlama döneminde. ilk defa olunca ben de merak ettim. yani oladabilir olmayadabilir demek:26:
     
  8. 13 Ocak 2011
    Konu Sahibi : sunrise10
  9. temmuzz

    temmuzz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    2.998
    Beğenileri:
    278
    Ödül Puanları:
    83
    ovulasyonun son gününde yani 16. günümde adet sancısı gibi sancım oldu
    bu güne kadar sürdü..
    yarın beklenen adet günüm bu güne kadar sol kasığımda ağrılar oldu halende devam ediyor
    2 günde belim ağrıdı adet belirtilerimde bel ve kasık ağrım olmaz sadece karnım ağrır o kadar
    gündüz ise sol kasığım okadar şiddetli ağrıdıki bacağımıda kastı...
    yarını bekliyorum gerçi ben dayanamayıp 2 gün önce test yaptım negatif çıktı ama bide günümü bekliyorum bakalım yarın ne olacak...:26:
     
  10. 13 Ocak 2011
    Konu Sahibi : sunrise10
  11. sunrise10

    sunrise10 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2011
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bak bende merak ettim şimdi :) merakla bekliyoruz haberlerini. inşallah pozitif olur.
     
  12. 13 Ocak 2011
    Konu Sahibi : sunrise10
  13. Katreee

    Katreee Rabbim sen bizi esirge! Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.042
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim oldu bacak ağrısı hala devam ediyor, normalde olan yumurtlama ağrısını biliyorum akıntıdan dolayı kasıklarım ağrırdı ama bu daha şiddetlisiydi.

    Allah gönlüne göre versin:KK16:
     
  14. 14 Ocak 2011
    Konu Sahibi : sunrise10
  15. azra53

    azra53 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2010
    Mesajlar:
    644
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaslar benimde sizlere bı. Sorum olacak ben altı aylık evliyim ilk uç ay dogum kontlol ilacı kullandım sonra cevremdeki bazı insanlar cok zararlı olduğunu ılerde cocuk istediğimde zorlanırsın dediler bende korkumdan bıraktım 3 aydır korunmuyorum ama bisi yok hala dogum kontrol hapları kullandığın kadarmi koruruyor lütfen yaşayan bayanlar varsa cevap versin bana bide yumurtlama gunünü nasıl anlayabilirim hiç ağrım olmuyor sadece adet olmadan bir iki gün önce kasık ve bel ağrısı oluyor lütfen arkadaslar bilen yada yaşayan basına gelen varsa bana donsun şimdiden vereceğiniz cevapları bekliyorum Allah herkesin gönlüne göre versin :KK69::KK69::nazar:
     
  16. 14 Ocak 2011
    Konu Sahibi : sunrise10
  17. sunrise10

    sunrise10 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2011
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım doğum kontrol hapları belli bir süre hamile kalmanı erteler ama 3 ay kadar kısa bir süre kullananlarda değil, 2-3 sene kadar uzun zaman kullananlarda görülür genellikle. çok arkadaşımı biliyorum hapı bırakır bırakmaz hamile kalan.
    yumurtlama ağrısı herkeste olmuyor. yumurtlama gününü normal bir adet döngüsündeysen mesela 28. 14.gün olarak hesaplayabilirsin.(adet döngüsü-14) yumurtlama gününde 3 ila 5 gün öncesinden ilişkiye girerseniz hamile kalma olasılığın yüksek. aksi halde çok zor. o 5 günü takip edersen işin daha kolaylaşacaktır.
     
  18. 14 Ocak 2011
    Konu Sahibi : sunrise10
  19. ledaswan

    ledaswan Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ahaha işte ben :) ben daha kalamadım ama 10 aydır korunmuyorum.

    bütün ayım ağrı içinde geçiyor. regl başlayacak ağrısı, bitiyor ağrısı, yumurtlama geliyor ağrısı, sona eriyor ağrısı.yumurtlamadan sonra da regle kadar yine kasıklarda sızlama, batma vb. sonuç hiçbirşey yok daha. doktora gittim kist filan da yok.

    başka bir doktor psikolojik dedi. ne psikolojiği bacağımın üstüne basamıyorum. biri de enfeksiyondur dedi savdı.

    sonuç: içeride neler olduğunu bilmiyorum, ama umarım isteyenler için bekledikleri reaksiyonlar oluyordur. :KK46:
     
    peaceathomepeaceatworld bunu beğendi.
Benzer Konular: döllenme kasık
Forum Başlık Tarih
Hamilelik Belirtileri geç döllenme ile hamilelik ne zaman ortaya çıkar?yaşayan bilen var mı? 5 Eylül 2014
Hamilelik Belirtileri geç döllenme olduysa kan testi en geç kaç günde çıkar 5 Mayıs 2014
Hamilelik Belirtileri Döllenme ne zaman gerceklesir 4 Mayıs 2014
Hamilelik Belirtileri Geç döllenme 24 Mart 2014
Hamilelik Belirtileri Döllenme olmuşsa jinekolojik muayenede gözükür mü?? 27 Ağustos 2013