Dondurucuya sarma koyulur mu?

Konusu 'Mutfak Püf Noktaları' forumundadır ve mhr tarafından 20 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

    20 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : mhr
  1. mhr

    mhr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    289
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    63
    arkadaşlar dondurucuya sarma konur mu?üzüm sarması. 2 gün sonra ki misafirler için koyacağım ama yapraklar çatlayacak,sarmalar dağılacak diye endişe ediyorum..tecrübeleri alayım please..:)
     
  2. 20 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : mhr
  3. Kepler-452b

    Kepler-452b Ya bugün son günse? Üye

    Katılım:
    10 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.390
    Beğenildi:
    362
    Ödül Puanları:
    143
    sanmıyorum çünkü biz annemle boş zamanda sarıp atıyoruz, biri geldiğinde kolaylık oluyor
     
  4. 20 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : mhr
  5. _aysu_

    _aysu_ Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    288
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    biliyormusunuz kendimi çok kötü hissediyordum konuyu gördükten sonra yüzüm güldü resmen)))
    annem koyuyor ama dondurucuya değil galiba. birşey olmuyor
     
    Son düzenleme: 20 Ağustos 2012
  6. 20 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : mhr
  7. mhr

    mhr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    289
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    63
    çiğ sarma ama pişirmeden koyacağım,olur mu? sevgili mutfak gurularım :)
     
    gamze_plt ve Dream00 bunu beğendi.
  8. 20 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : mhr
  9. masraf

    masraf Deli ruh hali iyi gelir ama biz cok abarttik. Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.574
    Beğenildi:
    211
    Ödül Puanları:
    163
    asma yaprağından olan sarmadan bahsediyosun sanırım.
    evet koyulur. pişirmeden koyarsın, misafir geleceği zaman pişirirsin 15dkda falan pişiyo zaten.
    misafirin yanında bile pişer sıcacık yersiniz.
     
    Son düzenleme: 20 Ağustos 2012
  10. 20 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : mhr
  11. mhr

    mhr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    289
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    63
    teşekkürler,tam işte bunu soruyodum
     
  12. 20 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : mhr
  13. masraf

    masraf Deli ruh hali iyi gelir ama biz cok abarttik. Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.574
    Beğenildi:
    211
    Ödül Puanları:
    163
    rica ederim. yaprak sarması her zaman yapılan bişey değil.
    biz annemle bi araya gelip bolca yapıp dolabımıza atarız. uzunca bi zaman da idare eder çıkarıp çıkarıp pişiriveririz hemen.
     
  14. 20 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : mhr
  15. WOLFROG

    WOLFROG mal mıknatısı Pro Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2011
    Mesajlar:
    8.192
    Beğenildi:
    2.808
    Ödül Puanları:
    193
    Ben sarıp koyuyorum hiiiç birşey olmuyor. Bu büyük sorununa umarım yardımcı olabilmişimdir. Dayanmaya çalış. Allah yardımcın olsun.
     
    Son düzenleme: 20 Ağustos 2012
  16. 20 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : mhr
  17. Tweety

    Tweety ...нαуιяℓιѕι... Pro Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2011
    Mesajlar:
    27.231
    Beğenildi:
    878
    Ödül Puanları:
    193
    yapip atiyorlarda bana sanki tadi degisiyor gibi geliyor yani bi kere yedim buzluktan cikarilip pisirilmisti tadi degismisti sanki ama belkide bana oyle gelmistir :26:
     
  18. 20 Ağustos 2012
    Konu Sahibi : mhr
  19. mhr

    mhr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    289
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    63
    sağol,metanetimi koruyorum.derdi veren rabbim dermanı da veriyor.bak ne güzel cevaplar geldi.artık huzur bulabilirim.