Dondurulmuş embriyom varken bana tekrardan aşılama yapcaklarmış,lütfen akıl verin?

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve ozlembln tarafından 10 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    10 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlembln
  1. ozlembln

    ozlembln Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    233
    Beğenildi:
    69
    Ödül Puanları:
    108
    3 defa aşılama tutmadı ,ilk tüp bebek denemem 20 haftalıkken düştü,dondurulmuş embriyolarım varken bana tekrardan aşılama yapılması gerektiğini söylüyorlar artık buna ne maddi nede manevi sabrım kalmadı,
    siz daha önce böyle bişeyle karşılaştınızmı???
     
  2. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlembln
  3. BaBy_LoVe

    BaBy_LoVe Seviyo & Seviliyo Pro Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2009
    Mesajlar:
    620
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kesinlikle kabul etmeee..hepisi para tuzağı.doktorlar nasıl böyle birşeyi sunabiliyolarkii..
    boşunamı donduruldu o embriyolar.birsürü iğne alıcaksın tekrardan..lütfen başka bir hastane ile görüş bencee..bunların hepisi para tuzağı malesef..allah herzaman doğru dotorların eline düşürsün..
     
  4. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlembln
  5. pearlheart

    pearlheart az kaldi melegim:))) Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2009
    Mesajlar:
    848
    Beğenildi:
    196
    Ödül Puanları:
    123
    allah allah hiç öyle bir şey duymadım.bence kabul etme.dondurulmuşlarla dene.neden böyle bir şey istemişler ki hiç aklım almıyor
     
  6. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlembln
  7. hituci

    hituci Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.927
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    bencede kabul etme.3 defa aşılama denemişsin olmamış zaten neden hala aşılamada diretiyorlar bende anlamadım.bende para tuzağı olduğunu düşünüyorum.zaten dondurulmuş embriyoları var bu hasta bize bağlı diyemi düşünüyorlar acaba?kesinlikle kabul etmeee...inşaallah birdahaki sefere hayırlısıyla sağlıkla bebeğine yada bebeklerine kavuşursun.Allah yar ve yardımcın olsun sevgiler...
     
  8. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlembln
  9. haymatlos

    haymatlos Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.305
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    148
    özlemciğim, kolay kolay destek vermeyen devlet bile 3 aşılamaya "artık yeter" diyip tüp bebek için destek veriyor. Tüp bebek gereken hastaya aşılama gibi iptidai ve geri bir yöntemi uygulamanın ne anlamı olabilir ki.
    Bence de sakın yaptırma, dondurulmuşları o kadar ilacı tekrar almayalım, kaliteli embriyolar ziyan olmasın diye yapıyorlar. Onlar varken ne gerek var aşılamaya? Bir nedenle dondurulmuş olmayacaksa aşılama yaptıracağına tüp bebek yaptır daha iyi. Aşılama dediğimiz yumurta toplamaya kadar tüp bebeğin aynısı, gerisinde erkekten aldıkları seçilmiş spermleri kadına enjekte ediyorlar. Başka hiçbir şey değil.
     
  10. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlembln
  11. ozlembln

    ozlembln Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    233
    Beğenildi:
    69
    Ödül Puanları:
    108
    hastaneyi aradım tekrardan sordum neden böyle yapıldığını, bunun için ek ücret almayacağız sadece ilaçlara para vereceksin dediler ,oda taplam 300 e mal oldu,eğer tutmazsa dodurulmuş embriyoları yerleştirmek için 400 alacaklarını söylediler.başka hiç para vermiceksin dediler
     
  12. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : ozlembln
  13. bebekteyiz

    bebekteyiz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.812
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba tatlımm bu doktorlar bizi ne kadar zor duruma sokuyolar yaaa
    bende 3 aşılama yapmıtım tutmadı dotorumm yine aşılama dedi ben istemedima artık tüp bebeğe geçmek istiyorum dedimmm o da olur dediii baana doktorumm:)
    sonra başka hastanede tüp denedimm 4transferim tutmadı 6 donmuşum vardı doktorlar bana şansı az taze yapalım dedilerr bende şok oldum ne diye dondurduk o zman dedimm şansı diğeri kadar olmuyo dedilerr bende çok düşünmüştümm sonra dedimm olsada olmasa da denicemm dedimm aklım kalıcaktı yoksaa şimdi rahatımm herşey baştan başlicak belki ama içim rahatt

    bende diğer ark katılıyorummm bencede yapma donmuşları dene olmazsa ne olmazsa tedaviye baştan başlicaksınnn bi de ark başka doktorla grş derimm böyşe bişeyy ilk defa duydumm hani tekrar taze umurta yapalım deseler tamam da aşılama denincee yanii
    tüp bebekde yüzde 50 60 şans veriyolar olmamış aşılamada yüzde 15 20 şans var en fazla o da
    nasıl seni ona yönlendiriyolarr hayrettt