Dostinex kullanıpta saçları aşırı dökülen varmı?

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve Patricia tarafından 22 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    22 Eylül 2008
    Konu Sahibi : Patricia
  1. Patricia

    Patricia sil baştan başlamak gerek Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Kızlar biliyorum herkesde belki farklı tepki yapar ama son bir aydır saçım aşırı dökülüyor. acaba dostinexten olabilirmi? sonuçta hormon ilacı,dengemizi bozuyor.:1shok::1shok:
     
  2. 30 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Patricia
  3. bayancool

    bayancool Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bende dostinex kullnıyorum ve saçlarım dökülüyor saç diplerim çok hassaslaştı saçımı filam bağlayınca filan beni rahatsız ediyor.herhalde ondandır daha önce bu kadar çok şikayrtim yoktu
     
  4. 30 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Patricia
  5. champagneshimmer

    champagneshimmer Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2010
    Mesajlar:
    12.472
    Beğenildi:
    1.915
    Ödül Puanları:
    213
    selam valla ben dostinex kullanıyorum aşagı yukarı 1.5 seneden beri.. ne zaman beni halsiz bırakırsa o zaman saclarım daha cok dökülüyor ama ben onu dostinexe tam olarak baglayamadım..
    kanımca dostinex halsiz bırakıyor ve deri enfeksiyonları bize saldırada bulunuyor. örnegin kaşıntı sonra ele gelen sac döküntüleri deri mantar hastalıgından olur. bunu gibi şeyler oluyor herhalde direncim yükseldigi zaman da dökülme kesiliyor.