Doum konturol hapndan sonra ciltteki lekelenme

Konusu 'Lekeler, Çiller ve Cilt Rengi Sorunları' forumundadır ve EU1 tarafından 13 Eylül 2007 başlatılmıştır.

    13 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    yasmin kullanıyordum yanaklarımda kahverengi lekeler oluştu.ben hapa baglıyorum.bilginiz vamı?
     
  2. 13 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  3. dita

    dita PeriliKöşkünPİreliKedisi Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    463
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108

    dogum kontrol haplarını kulllanırken güneşten uzak duracaksın dışarı çıkarken yüksek faktörlü koruma kremleri kullanmalısın...dogum kontrol hapı direk güneşe maruz kalan yerlerde lekelenmeler meydana getirir....
     
  4. 31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : EU1
  5. yesilpin

    yesilpin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende iki senedir doğum kontrol hapı kullanıyorum yasmin yüzümde çok lekeler yaptı
    sebamed kullanıyorum 50 faktörlü






     
  6. 31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : EU1
  7. yesilpin

    yesilpin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    gülay hanım siz ne kadar kullanıyorsunuz yasmini ben iki sene oldu acaba daha fazla kullanmak zararlı mıdır.sipral taktırmak zararlı mıdır ben daha hiç doğum yapmadım daha düşünmüyorum ilaçıda kullanmak istemiyorum turkbayragi