dr.anestezi ile rahimime bakalım diyor.acilll

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve hilall85 tarafından 8 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hilall85
  1. hilall85

    hilall85 minik MİNA artık evindee Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.622
    Beğenildi:
    62
    Ödül Puanları:
    153
    arkadaşlar daha önce kan değerimi sölemiştim.en son 51 den 6 ya düşmüştü.bugün tekrar kan testi yaptırdım bebek düşmüşş.dr embryo tuttu fakat rahimde tutunamadı dedi.bunu araştırmak içinde anestezi ile rahmine bakalım dedi.bide bişey varsa temizleriz dedi.bunun üzerine embryologla görüştük 5 tane 1.sınıf embryo koymuştuk dedi.. bizim moralimiz bozuldu duyunca kararsız kaldık dr da bunu farkedince düşünün dedi fakat kesin olması gerek dedi.bide 2.tedaviden önce sonucu görmek istiyorum dedi ama ben 2.denememi orda yaptırmıycam.arkadaşlar bunu yaptıran varmı?ne olur yardımm.ben tekrar anestezi felan almak istemiyorum.aşağıdan felanda bakılmadı bana..bunu kesin yaptırmak zorundamıyım bilen varmı?
     
  2. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hilall85
  3. muhte

    muhte Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    282
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence yaptır çok basit bir işlem sen hiç birşey hissetmiyorsun rahimde polip mıyom yada yapışıklıga bakılıyo birşey varsa hemen düzeltiliyo eğer bir sorun varsa emeklerin hep boşa gider hemen yaptır bana ilk tüp bebekten önce yapıldı temiz çıktı
     
  4. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hilall85
  5. el-muallim

    el-muallim kırk yaşımın çiçekleri.. Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    13.673
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    196
    bu gereklı bı ışlem aslında cok kısa suren onemlı bı ışlem mutlaka yaptır ama içine sı en bı yerede..............bu ışlemden sonra hamış olanlar daha cok...............bu ışleme hısteroskopı denıyo
     
  6. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hilall85
  7. zumrut8136

    zumrut8136 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2009
    Mesajlar:
    82
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım korkacak bişi yok ben anestezi bile almadım. yapışıklılık, miyom yada başka sorun varsa ortaya çıkıyo.
     
  8. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hilall85
  9. siber

    siber ya rabbi çok şükür... Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    241
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım bu işlemi zaten tüp bebek işleminden önce yapmaları gerekiyordu bazı dr rahim filmi istiyor bazıları da bu işlemi yani ofis histereskopi işlemini istiyor mutlaka transferden önce. bende yaptırmıştım teşhis amaçlıysa narkoz gerekmiyor çok zor bi işlem değil ama polip kist varsa az bi narkozla yapıyorlar. ve o esnada bunlarıda alıyor bence yaptırmalısın
     
  10. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hilall85
  11. sier

    sier Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.733
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Kesinlikle çok zor ve acılı bi işlem değil..ben iki kez rahim filmi ve bir kez ofis histeroskopisi yapılmış bi kişi olaraktan bana güven..rahim filminden kat be kat rahat acısız..zaten çok kısa sürüyo 5-10 dak en fazla yanii.ben hatta anestezisiz yaptırdım ekranda kendimde gördüm rahim içini..dr um zaten benimde görmemi istemişti..bencede yaptırki ne var ne yok görülsün..
     
  12. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hilall85
  13. hilall85

    hilall85 minik MİNA artık evindee Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.622
    Beğenildi:
    62
    Ödül Puanları:
    153
    canım benzaten raporluyum.rahim testinide yaptırdım.tüp bebeğe başlamadan önce.
     
  14. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hilall85
  15. hilall85

    hilall85 minik MİNA artık evindee Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.622
    Beğenildi:
    62
    Ödül Puanları:
    153
    ya küçücük işlem diyosunuz fakat 750 lira para isityorlar..1200 liraymışda bize 750 lira tüp bebekde olduğumuz içinnn
     
  16. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hilall85
  17. el-muallim

    el-muallim kırk yaşımın çiçekleri.. Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    13.673
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    196
    evet ucuz degıl.............bende 500 vermıştım her merkez degısıyo..............elden bışey gelmez ama yaptır derım
     
  18. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : hilall85
  19. hilall85

    hilall85 minik MİNA artık evindee Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.622
    Beğenildi:
    62
    Ödül Puanları:
    153
    2.denememi raporlu yaptırmayı düşünüyorum ve çapada yaptırıcam orda yaptırsam bunu olurmu?dr.2 denemeden önce görmek istiyorum ddi sonucu.ben zaten orda yaptırmıycam...kafam karışık yaaaa tamam yaptırıyım kafam daha iyi olsun diğer denemede aynı şeyleri yaşamaktansa yaptırmak daha iyi de ne bilim yaaaa.......en azından çapa daha uygundur...diye düşünüyorum...