Dr.Murad'ın nar özlü kapsülünü kullanan var mı?

Konusu 'Olgun Ciltler ve Sorunlar' forumundadır ve seliss tarafından 10 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    10 Haziran 2009
    Konu Sahibi : seliss
  1. seliss

    seliss umuda yolculuk Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    409
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    dr.murad'ın ürünlerini yakından takip etmeye çalışıyorum cilt için olan nemlendiricisini yıkama jelini ve peelingini kullanıyorum fakat içten destekli nar özü kapsülü almaya cesaret edemedim bununla ilgili kullanan arkadaşlar varsa paylaşabilirmisiniz[/FONT].[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B]
     
  2. 25 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : seliss
  3. Meg

    Meg ⓚeditör Editor

    Katılım:
    27 Kasım 2008
    Mesajlar:
    52.881
    Beğenildi:
    16.024
    Ödül Puanları:
    388
    3 çeşit tableti var sanırım o ürünün.
    garantili olduklarını düşünüyorum,o markanın ürünlerinin..
    hatta alıp kullanmayı düşünüyorum bende..
    şifa niyetine diyelim canım :)
     
  4. 1 Mart 2010
    Konu Sahibi : seliss
  5. ladyinpurple

    ladyinpurple Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2010
    Mesajlar:
    82
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    deneyen oldu mu arkadaşlar?
     
  6. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : seliss
  7. woman35

    woman35 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    57
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sanırım deneyen yok. yorum gelmemiş.geçen gün benimde aklımdan geçti. acaba alsammı diye fakat cesaret edemedim
     
  8. 21 Nisan 2012
    Konu Sahibi : seliss
  9. kusursuz19

    kusursuz19 Üye Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    merhaba arkadaşlar ben kullanıyorum şuanda ürün dermokozmetik zaten biliyorsunuz gençlik iksiri denilerek tanıtım yapılıyor. günde 1 tablet alınıyor. içim rahat bir şekilde kullanıyorum. gözle görülür bir değişiklik var cildimde ancak gündüz ve gece kremi de kullanıyorum düzenli olarak peeling yapıyorum..demem o ki kapsülden mi diğerlerinden mi kaynaklanıyor bilemiyorum...