Dr.selçuk kaya ve mucizevi infertilite tedavisi...kısılığa son diyorlar...

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve SUDENAZ222 tarafından 12 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : SUDENAZ222
  1. SUDENAZ222

    SUDENAZ222 evli,mutlu,ikiz çocuklu Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.548
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    146
    kızlar sizlerle bişey paylaşmak istiyorum..

    bugün bi arkadaşımdaydım..bana bir dr tavsiye etti..dr.un adı selçuk kaya..bu dr.sadece bitkisel ilaçlarla tedavi yapıyormuş...arkadaşım eşi için bu dr.la irtibata geçmiş...yıllardır onca dr.a gitmelerine rağmen hiçbir ilaçla düzelmeyen eşinin rahatsızlığı..bu dr.un verdiği bir kürle 3 ayda son bulmuş...

    ben başta sıcak bakmadım olaya..sonuçta benim tüplerim tıkalı..nasıl açabilirki diye...arkadaşım inanılmaz ısrarda bulundu bana...hatta sitesine girdik beraber netten...yani çok popüler bi dr.muş ve çok yoğun.. tv programlarınada katılmış...gerçekten tüpleri tıkalı olan bi çok hastası hamileymiş...infertilite nedeniyle ilgili her alanda ilaçları var....sizlerlede paylaşmak istedim...eğer aklınıza yatarsa uygularsınız diye...bu arada hangi şehirde olduğunuz önemli değilmiş..dr.a testlerinizi faxlıyosunuz oda bunları değerlendirerek yaptığı kürü size kargoluyor...

    ben bi deneyeceğim açıkcası...yani önce görüşücem...


    bu arada eğer bu dr. hakkında bilgisi olan biri varsa ve bizimle paylaşırsa sevinirim...
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 19 Şubat 2015
  2. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : SUDENAZ222
  3. SUDENAZ222

    SUDENAZ222 evli,mutlu,ikiz çocuklu Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.548
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    146
    soldaki video kısmıda mutlaka girin...

    kanal D - kanal 1- tgrt - meltem tv - bafco da yaptığı konuşmalar var...
     
  4. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : SUDENAZ222
  5. SUDENAZ222

    SUDENAZ222 evli,mutlu,ikiz çocuklu Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.548
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    146
    yokmu bi yorum mafoldumben mafoldumben
     
  6. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : SUDENAZ222
  7. jxuxpiter

    jxuxpiter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    289
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    ben şimdi siteyi inceledim
    her yer de umut dağıtılıyor ama bitkisel tedavinin zararının olmayacağını düşünüyorum denemek istedim
    bu arada çok güzel bir çiftsiniz maşallah yavrucuklarınız da sizi bekletmez umarım
    bizim de bir ay sonra üç yıl dolacak mutluluğumun çocuğumla daha da artacağı günler gelir inşallah
     
  8. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : SUDENAZ222
  9. SUDENAZ222

    SUDENAZ222 evli,mutlu,ikiz çocuklu Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.548
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    146
    sağol canım...bende videolardan izleyince doğru biri olduğunu düşündüm..denemeden zarar olcağını sanmıyorum...kaydirigubbakcemile5
     
  10. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : SUDENAZ222
  11. SUDENAZ222

    SUDENAZ222 evli,mutlu,ikiz çocuklu Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.548
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    146
    kızlarrrr kimse duymadımı bu herbalist dr.u?
     
  12. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : SUDENAZ222
  13. EU2

    EU2 Guest

    canim ben daha once duymustum bu drun iyi oldugunu ama deneyipte hamile kalan bi tanidigm yokbencede deneyebilirsin yani git ve gorus ben inaniyorum bitkilerin sifa dagittigina
     
  14. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : SUDENAZ222
  15. SUDENAZ222

    SUDENAZ222 evli,mutlu,ikiz çocuklu Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.548
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    146
    sağol canım...sitelerinden msj attım ben..bakalım cevap bekliyorum...a.s.
     
  16. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : SUDENAZ222
  17. fical

    fical belki bir gün.. Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    403
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    siteyi inceledim hoşuma gitti neden olmasın şifa ile tedavi
     
  18. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : SUDENAZ222
  19. mumudihaba

    mumudihaba 6 MELEK ANNESİ Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.731
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    148
    ne bileyim hiç inanmıyorum ama denemeden de yorum yapamayayım

    olacak olduktan sonra olur inş